سفارش تبلیغ
صبا ویژن
از همــــــه جــــــــا از همـــــــه رنـــــــگ
بزرگ ترین سایت مطالب ودانلود
به سایت از همــــــه جــــــــا از همـــــــه رنـــــــگ خوش آمدید

 

برد-سخت-آرژانتین-برابر-سوئیسصعود-در-دقیقه-118

سایت رسمی ویژه برنامه جام جهانی - آرژانتین موفق شد با گل آنخل دی‌ماریا در وقت‌های اضافه، سوئیس را شکست دهد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یابد.

به گزارش بیست چهارده، آرژانتین و سوئیس در ورزشگاه سائوپائولو برزیل برای مشخص شدن هفتمین تیم راه یافته به مرحله یک چهارم نهایی به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با برتری یک بر صفر آرژانتین به پایان رسید.

سوئیس در نیمه نخست بازی بهتری به نمایش گذاشت و می‌توانست به گل برسد که بی‌دقتی مهاجمان این تیم مانع از گل زدن شد. آرژانتین در نیمه دوم تیم برتر میدان بود و چندین بار می‌توانست دروازه سوئیس را باز کند که موقعیت‌های مسی و هیگویین با درخشش بنالیو از دست رفت تا بازی به وقت اضافه کشیده شود.

آرژانتین و سوئیس در وقت اضافه نیز بازی نزدیکی برابر هم به نمایش گذاشتند. آلبی‌سلسته در بیشتر دقایق وقت اضافه توپ و میدان را در اختیار داشت اما نتوانست راه دروازه سوئیس را پیدا کند تا اینکه در دقیقه 118 پاس لیونل مسی به آنخل دی‌ماری رسید تا این بازیکن بازی ضعیف خودش در این دیدار را جبران کند و با یک بغل پا آرژانتین را به گل برساند تا آرژانتین این دیدار را با نتیجه 1 بر صفر به سود خود به پایان برساند.

در واپسین‌ ثانیه‌های مسابقه ضربه ژمایلی در یک قدمی به دیرک دروازه اصابت کرد و در برگشت نیز نتوانست دروازه خالی آرژانتین را باز کند. در مرحله بعد باید با برنده بازی بلژیک و آمریکا بازی کند.




موضوع مطلب :

چهارشنبه 93 تیر 11 :: 12:49 صبح

 

فدراسیون-توان-پرداخت-دستمزد-کیروش-را-دارد

سایت رسمی ویژه برنامه جام جهانی - وزیر ورزش و جوانان گفت: در تصمیم گیری درباره انتخاب سرمربی تیم ملی نباید تابع بحث‌های ژورنالیستی، هیجانی و کمپین‌های حمایتی شد.

به گزارش بیست چهارده، محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان در خصوص مسئله تمدید قرارداد کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان اظهار داشت: در کشور ما متأسفانه همه مسائل به عالی‌ترین سطوح متمرکز می‌شود در حالی که هر مسئله‌ای باید در جایگاه خودش و سازمان خودش بررسی شود. به عقیده من فدراسیون فوتبال بهترین مکان برای پرداختن به مسائل فنی تیم ملی است و وزارت ورزش جای پرداختن به مسائل کلان است. اینکه یک مربی بماند یا خیر باید در فدراسیون مربوطه در موردش بررسی شود و یکی از اهداف فدراسیون فوتبال هم همین است.

وی افزود: اگر از من مشورت بخواهند می‌گویم فدراسیون باید بررسی و تحلیل کند که کی‌روش در این سه سال و اندی آیا پرونده درخشانی داشته است یا خیر، نمره قبولی گرفته است یا خیر و بعداً در صورت موافقت باید با مربی وارد مذاکره شوند و پس از آن است که به مسئله دستمزد می‌رسیم.

وزیر ورزش ادامه داد: دستمزدها در کل دنیا تقریباً مشخص است  و متأسفانه ما تابع یک سری بحث‌ها و هیجانات اجتماعی و ژورنالیستی شده‌ایم که ما را از تصمیم‌گیری واقع‌بینانه دور می‌کند. یک نکته عرض بکنم که ما جام ملت‌های آسیا را در زمستان امسال در استرالیا داریم که شرایط خاصی دارد. تیم ملی استرالیا در وضعیت مناسبی قرار دارد و کره و ژاپن رویکردی و فرایندی کار می‌کنند و در کشور ما چنین وجود ندارد ممکن است شرایط خوبی در جام ملت‌‌های آسیا نداشته باشیم بنابراین باید سریع تصمیم‌گیری کنیم و به نتیجه برسیم. ما هم در وزارت ورزش به تصمیم وزارت فدراسیون فوتبال هرچه باشد احترام می‌گذاریم.

گودرزی افزود: خوشبختانه وضعیت اقتصادی فدراسیون فوتبال هم خوب است آنها برای 2 سال حدود 160 میلیارد تومان برای تبلیغات قرارداد بسته‌اند و نزدیک به 8 میلیون دلار هم از فیفا بابت حضور در جام جهانی پول گرفته‌اند که حدود 20 میلیارد تومان می‌شود. بنابراین فدراسیون توان پرداخت دستمزد کی‌روش را دارد اما باید بررسی کند و ارزش واقعی این مربی را مشخص کنند. باز هم می‌گویم ما نباید تابع تصمیمات وضعی و مثلاً تشکیل کمپین‌ها در حمایت از یک مربی شویم. باید فدراسیون آورده‌های کی‌روش را تحلیل کند و مدیران ما باید قدرت چانه‌زنی هم داشته باشند. در کل آنچه به ورزش ما کمک می‌کند دور بودن از هیجانات لحظه‌‌ای در ورزش است.

*استقلال و پرسپولیس را به وزارت امور اقتصادی و دارایی واگذار کردیم

گودرزی درباره واگذاری استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی گفت: تکلیف قانونی ما این است که در سال 93 این دو باشگاه دولتی را واگذار کنیم و این کار بایستی از یک جا شروع شود. استقلال و پرسپولیس دو تیم پرطرفدار، دولتی و شاخص هستند که می‌توانند الگویی برای سایر تیم‌های به ظاهر خصوصی اما در واقع دولتی باشند من اعتقاد دارم که این دو باشگاه باید واگذار شوند چراکه اولاً تکلیف ما است و دوماً می‌توانند خودکفا باشند.

وی ادامه داد: در آخرین اقدام ما با طیب‌نیا وزیر اقتصاد حرف زدیم و طی نامه‌ای و بر اساس اصل 44 استقلال و پرسپولیس را به وزارت امور اقتصادی و دارایی واگذار کردم تا به همراه وزرای اقتصاد و دادگستری شرح واگذاری این دو باشگاه را تعیین کنیم. این کار ما یعنی اینکه در حال حاضر استقلال و پرسپولیس در حوزه و اختیار وزارت ورزش نیستند و تکلیف این دو باشگاه را برای واگذاری تا پایان شهریور مشخص خواهیم کرد.

البته امیدوارم که این دو باشگاه مشتریانی داشته باشند که هم این دو باشگاه را خوب هدایت کنند و هم باعث تضعیف آنها نشوند. چرا که این دو باشگاه هوادارانی دارند که نتایج‌شان برای آنها مهم است. پیش از این در بحث ورزش خصوصی‌سازی‌هایی انجام شده که منجر به شکست شده است و امیدوارم این دو باشگاه در شرایطی واگذار شوند که مشکلی پیش نیاید. در حال حاضر این دو باشگاه واگذار شده‌اند و در اختیار وزارت ورزش نیستند و قرار است وزارت اقتصاد استقلال و پرسپولیس را در اختیار سازمان خصوصی‌سازی قرار دهند تا آنها هم طی فرآیندی این دو باشگاه را خصوصی کنند.

وزیر ورزش و جوانان درباره پاداش به بازیکنان تیم ملی کشورمان به دلیل نتایج جام جهانی 2014 برزیل تصریح کرد: قرار بود اگر تیم ملی به مرحله بعد صعود کند پاداش قابل توجهی به آنها بدهیم اما الان دادن پاداش به فدارسیون فوتبال و پیشنهاد آنها مربوط است ما هم فدراسیون را در این پیشنهاد همراهی می‌کنیم اما این موضوع در صلاحیت فدراسیون است.

*فدراسیون فوتبال پاداش فیفا را بدون چانه‌زنی به ملی‌پوشان بدهد

وی افزود: البته پاداشی که فیفا به تیم ملی خواهد داد فدراسیون فوتبال باید بدون چانه‌زنی در اختیار ملی‌پوشان قرار دهد اما دادن پاداش از سوی فدراسیون بستگی به پیشنهاد آنها دارد و ما هم در حد استطاعت فدراسیون فوتبال را همراهی خواهیم کرد.

گودرزی در پاسخ به این سؤال که آیا پاداشی هم به بازیکنان تیم ملی والیبال به دلیل صعود به مرحله بعد لیگ جهانی اظهار داشت: باید بگویم که به طور ویژه از طرف دولت و ملت از بازیکنان، کادر فنی، هیأت رئیسه و رئیس فدراسیون والیبال تقدیر خواهیم کرد که زحمات زیادی برای این رشته ورزشی کشیده‌اند و با فکری منطقی و صحیح این نتایج درخشان را رقم زده‌اند و امیدوارم که این پیروزی‌ها تداوم داشته باشد تا جامعه نسبتاً غمگین ما را شاد کنند.

وی ادامه داد: باید بگویم که جای خوشحالی است که دولت اعتدال و امید درباره موضوع سلامت کارهای خوبی انجام داده و این جای خشنودی است چراکه نظام سلامت و دفترچه بیمه که از اساسی‌ترین دولت است محقق شده است اما باید بگویم که ورزش تأثیر بسزایی در افزایش کیفیت زندگی مردم دارد و در این موضوع شکی نیست. در این زمینه تحقیقاتی هم انجام شده که ثابت شده رابطه دقیقی بین سلامت و سرمایه‌گذاری وجود دارد.

وی افزود: دولت محترم هم تا الان عنایت خاصی به این موضوع داشته و به سلامت مردم توجه کرده اما باید در نظر داشت که اعتبارات برای همه کارها قابل توجه نیست و نمی‌تواند پاسخگوی جامعه ما باشد چرا که ما در سال جاری رقابت‌های معتبری مثل جام ملت‌های آسیا، بازی‌های المپیک جوانان و رقابت‌‌‌های آسیایی کره جنوبی را در پیش داریم و این مسابقات اعتبارات خاصی می‌طلبد.

وزیر ورزش و جوانان اظهار داشت: در زمینه اعتبارات عمرانی 40 تا 50 درصد کاهش داشته‌ایم و این موضوع باعث شده تا حجم عظیمی از تأسیسات کلنگ‌زده داشته باشیم که اگر هیچ هزینه‌ای نکنیم حداقل 40 سال طول می‌کشد تا تکمیل شود! البته مطالبات به حق مردم در شهرها و روستاها زیاد است که متأسفانه از عهده اعتبارات برنمی‌آید و ما با این بودجه درصد کمی از آنها را می‌توانیم تکمیل کنیم که همین موضوع باعث شرمندگی ما شده است.




موضوع مطلب :

چهارشنبه 93 تیر 11 :: 12:46 صبح

درباره وبلاگ


با سلام خدمت شما بازدیدکننده گرامی ، خوش آمدید به سایت من . این سایت با به روز کردن مطالب خود باعث می شود اطلاعات شما بازدید کننده گرامی ارتقا یابد لطفا برای هرچه بهتر شدن مطالب این وب سایت ، ما را از نظرات و پیشنهادات خود آگاه سازید یا از طریق فرم تماس سایت یا ازطرق ایمیل Amirmohammad.omumi@yahoo.com ما را در بهتر شدن کیفیت مطالب یاری کنید.
پیوندها
نویسندگان
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 1
  • بازدید دیروز: 19
  • کل بازدیدها: 2298085
فرم تماس
نام و نام خانوادگی
آدرس ایمیل
امکانات دیگر

تیر 93 - از همــــــه جــــــــا از همـــــــه رنـــــــگ
پربازدیدترین مطالب

کد پربازدیدترین

کلیه حقوق این وبلاگ برای از همــــــه جــــــــا از همـــــــه رنـــــــگ محفوظ است