سفارش تبلیغ
صبا ویژن
از همــــــه جــــــــا از همـــــــه رنـــــــگ
بزرگ ترین سایت مطالب ودانلود
به سایت از همــــــه جــــــــا از همـــــــه رنـــــــگ خوش آمدید

 

شاه ماهی جدید سامسونگ طبق وعده‌هایی که داده شده بود، در زمانی که وعده داده شده بود یعنی اواسط فروردین ماه، در ایران رونمایی و معرفی شد. طی روز های 20 و 21 فروردین سال 1393، در طی یک سمینار آموزشی از این گوشی و همه امکانات آن پرده برداری شد.

 


این مراسم که در روز های 20 و 21 فروردین در مرکز همایش‌های مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب برگزار شد، میزبان تعداد زیادی از نمایندگان سامسونگ بود.


در ابتدای مراسم اعلام شد که مانند سال‌های گذشته، در نیمه اول سال گوشی جدید خانواده گلکسی اس معرفی شد، و در نیمه دوم سال هم یک گوشی از خانواده گلکسی نوت یعنی نوت 4 معرفی خواهد گشت.


می‌توان گفت که محور اصلی مراسم حول 5 موضوع می‌گشت: طراحی، دوربین، امکانات ارتباطی، سلامتی و نهایتا امکانات جدید سامسونگ بر روی این گوشی یعنی حسگر اثر انگشت و استاندارد IP67. طبق گفته مسئولان سامسونگ، در تحقیقات سامسونگ از بیش از 600 هزار کاربر گوشی‌های GS3 و GS4 مشخص گشته که کاربران به این موارد علاقه بیشتری دارند.
در ادامه در مورد پیشرفت‌های صفحه نمایش 5.1 اینچی این گوشی مطالبی گفته شد و سپس نوبت به دوربین 16 مگاپیکسلی آن با تمامی امکاناتش رسید.
امکانات ارتباطی این گوشی هم مانند بقیه اجزای تشکیل دهنده گوشی، نسبت به مدل‌های پیشین بهتر شده و با یکی از برترین گوشی‌ها در این زمینه طرف خواهیم بود. البته، در این قسمت بیش از پیش بابت عدم وجود شبکه پر سرعت 4G در ایران تا به امروز حسرت خوردیم، چرا که بسیاری از این امکانات وابسته به این شبکه قدرتمند بودند.


حسگر ضربان قلب یکی از حسگر های جدیدیست که سامسونگ بر روی این گوشی قرار داده، عملکرد این حسگر کاملا جالب توجه بود و با رعایت نکاتی مانند ساکن بودن در حین سنجش ضربان و عدم انجام فعالیت‌های سنگین، به خوبی و در تنها چند ثانیه تعداد ضربان قلب را نمایش می‌داد.
در زمینه سلامتی، سامسونگ در این گوشی قدم‌های زیادی را برداشته که در آینده به توضیح همه آن‌ها خواهیم پرداخت.

 


حسگر اثر انگشت هم دیگر سنسور جدیدی بود که به این گوشی راه یافته. این حسگر که همانند Touch ID اپل در زیر کلید هوم قرار گرفته نیز عملکردی قابل قبول را داراست.
همان طور که در زمان معرفی گوشی گفته بودیم، این گوشی دارای استاندارد IP67 به معنای مقاومت در برابر نفوذ گرد و غبار و آب است. این استاندارد، تا به این تاریخ بهترین استاندارد در بین گوشی‌های این رده می‌باشد.


یکی از امکانات نرم افزاری ای که در این گوشی قرار داده شده، مود کودکان است که پیش‌تر بر روی گوشی‌های نوکیا هم دیده بودیم. با این قابلیت، می‌توان یک صفحه کاملا محدود و شخصی سازی شده جهت استفاده کودکان ایجاد نمود که مانع از آسیب کودک به گوشی و بالعکس خواهد شد.


اما سامسونگ برای این پرچم‌دار خود، لوازم جانبی جالبی را نیز طراحی نموده. یکی از این لوازم جانبی، شارژری با 3 سر بود که بدون کم شدن سرعت شارژ، قادر است همزمان 3 دستگاه را شارژ نماید.


یک هدست بسیار شکیل و با کیفیت هم معرفی شد که هم به صورت بی سیم با استفاده از تکنولوژی‌های بلوتوث و NFC و هم به صورت سیم دار می‌تواند به دستگاه متصل گردد.


یک کابل با نام Power Sharing Cable هم برای این گوشی تولید شده که امکان جابجایی انرژی بین دو گوشی را فراهم می‌سازد، به این صورت که می‌توانید انتخاب نمایید تا چند درصد از شارژ گوشی شما به گوشی دوستتان که شارژ ندارد منتقل شود. چیزی شبیه به عمل باتری به باتری کردن در خودرو ها!
این گوشی در دو نسخه چهار و 8 هسته ای معرفی شده که احتمالا شاهد حضور هر دو نسخه در ایران خواهیم بود.


اما در بخش دیگری از مراسم، از ساعت‌های هوشمند جدید سامسونگ نیز رونمایی شد. این ساعت‌ها به دلیل اینکه از سیستم عامل انحصاری سامسونگ استفاده می‌نمایند، دیگر نام گلکسی را با خود یدک نمی‌کشند و با نام‌های Samsung Gear، Samsung Gear Neo و Samsung Gear Fit شناخته می‌شوند. تفاوت اصلی Gear Neo و Gear در عدم وجود دوربین در مدل Neo می‌باشد. اما مدل Fit یک ساعت کاملا مختص سنجش سلامتی محسوب می‌گردد که امکان‌هایی همچون ایجاد تماس تلفنی و یا ارسال پیامک و همچنین دوربین را ندارد.




موضوع مطلب :

پنج شنبه 93 فروردین 21 :: 9:31 عصر

1396006658 md sonydigitalpaper2 300x236 نوآوری‌های سونی پایانی ندارد : این بار کاغذ دیجیتالی 13 اینچی

شاید بسیاری از شما با نمایشگرهای E Ink آشنایی داشته باشید. این نمایشگرها به طور اختصاصی برای مطالعه متون طراحی و تولید، و در دستگاه های کتاب‌خوان، تلفن‌های هوشمند و تبلت ها تعبیه می‌شوند. با این که این نمایشگرها در سال‌های اخیر پیشرفت زیادی کرده‌اند، هنوز نتوانسته‌اند جایگزین کاغذهای معمولی شوند. حال سونی وارد این بازی شده و قصد دارد با تجاری کردن کاغذ دیجیتالی (Digital Paper)، نبض این بخش از بازار را در دست بگیرد.

 

 eink dsc02302 300x199 نوآوری‌های سونی پایانی ندارد : این بار کاغذ دیجیتالی 13 اینچی Sony Digital Paper 300x200 نوآوری‌های سونی پایانی ندارد : این بار کاغذ دیجیتالی 13 اینچی

سونی سال گذشته به طور اجمالی از کاغذ دیجیتالی 13 اینچی خود پرده برداشت. ظاهرا این محصول شگفت انگیز در مسیر تجاری شدنش تا چند ماه دیگر رسما به بازارهای جهانی راه پیدا می‌کند. این کاغذ دیجیتالی برای محیط کار و همچنین محیط‌های آموزشی یک گجت ایده آل به نظر می‌رسد. تنها یک مشکل وجود دارد، آن هم قیمت بالای این محصول است. در حال حاضر قیمتی معادل 1100 دلار برای کاغذ دیجیتالی سونی تعیین شده؛ قیمتی که برای دانش آموزان و دانشجویان بسیار سنگین است.
Sony Digital Paper Has 13 3 Inch Touchscreen E Ink Display Will Cost 1 000 746 300x139 نوآوری‌های سونی پایانی ندارد : این بار کاغذ دیجیتالی 13 اینچی sony e ink notebook main2 300x204 نوآوری‌های سونی پایانی ندارد : این بار کاغذ دیجیتالی 13 اینچی
این کاغذ دیجیتالی 13 اینچی تنها کمی بیش‌تر 350 گرم وزن دارد و نمایشگر آن از رزولوشن بالای 1200 در 1600 بهره می‌برد. در این نمایشگر امکان استفاده از قلم استایلِس و همچنین تشخیص دست خط وجود دارد و در آن از نور پس زمینه یا همان بکلایت خبری نیست. به لطف اندازه بزرگ این نمایشگر، کاربر از بزرگنمایی یا اسکرول های گاه و بیگاه صفحه نمایش بی نیاز می‌شود. سونی ادعا کرده که شارژ باتری این کاغذ هوشمند و دیجیتالی تا 3 هفته دوام می‌آورد. این وسیله به 4 گیگابایت حافظه داخلی مجهز است و امکان ارتقای حافظه آن نیز وجود دارد. در مورد این کاغذ هوشمند همه چیز رویایی به نظر می‌رسد به جز قیمت آن!
sonytablet 300x193 نوآوری‌های سونی پایانی ندارد : این بار کاغذ دیجیتالی 13 اینچی



موضوع مطلب :

سه شنبه 93 فروردین 12 :: 2:29 عصر

 27914252307001706666 300x179 SSD های جدید پلکستور باز هم سریعتر 

گونه ای از SSD های جدید شرکت پلکستور که در نمایشگاه CeBIT 2014 معرفی شده، به صورت یک برد PCI Express عمل می کند که دیگر با محدودیت سرعت درگاه SATA روبرو نیست و می‌تواند سرعت بیشتری را در اختیار کاربران بگذارد.

 

 

34547612449717002459 300x189 SSD های جدید پلکستور باز هم سریعتر

بیش از یک سال است که پلکستور بر روی نسل جدید SSD هایش که با برند M شناخته می‌شوند کار می‌کند. گل سرسبد این رده از SSDها نیز یک مدل PCI Exprss است که بیشتر، کاربران پیشرفته و طرفداران پروپا قرص بازی‌های کامپیوتری را هدف قرار داده‌اند. این مدل که M6e نام دارد، دیگر با گلوگاه سرعت درگاه SATA دست و پنجه نرم نمی‌کند و می‌تواند از پهنای باند بسیار بالای درگاه PCI Express بهره‌مند شود. قیمت پیشنهادی این مدل نیز در حدود 275 دلار برای گونه 128 گیگابایتی و 750 دلار برای مدل 512 گیگابایتی می‌باشد. پلکستور مدعیست که سرعت خواندن و نوشتن متوالی برای این محصول به ترتیب 770 و 625 مگابایت بر ثانیه می‌باشد. همچنین سرعت خواندن و نوشتن تصادفی برای این محصول به ترتیب 105 هزار و 100 هزار دستور در ثانیه خواهد بود. به طور میانگین مدلی که از درگاه PCI Express استفاده می‌کند در حدود 50 درصد از SSD هایی که از درگاه SATA استفاده می کنند سریع‌تر است. گفتنیست قیمت گونه SATA که با نام M6s شناخته می‌شود برای ظرفیت 512 گیگابایت، 460 دلار می‌باشد.

05320746908394046136 300x206 SSD های جدید پلکستور باز هم سریعتر




موضوع مطلب :

سه شنبه 93 فروردین 12 :: 2:28 عصر

محققان ماهی چهار چشمی را در اعماق اقیانوس کشف کرده اند که بیشتر شبیه موجودات بیگانه فضایی است.

دو چشم اضافی این ماهی، یک دید 360 درجه ای به او می دهد ولو اینکه این حیوان در اعماق زیر سطح اقیانوس و در آبهای تاریک زندگی می کند.

دانشمندان آلمانی که این کشف را صورت داده اند بر این عقیده اند که این ماهی اعماق اقیانوس سر شیشه ای، دو چشم اضافی دارد و از این رو می تواند طعمه، مهاجمان و جفت خود را در اطرافش تشخیص دهد.

Untitled 4 300x274 کشف یک موجود فرا زمینی در اعماق اقیانوس

sqvf41fcf1zhy6l0n6u 300x200 کشف یک موجود فرا زمینی در اعماق اقیانوس

این ماهی که Rhynchohyalus natalensis خوانده می شود در عمق 800 تا یکهزار متری اقیانوس زندگی می کند.

این ماهی، دو چشم استوانه ای اولیه دارد که دید رو به بالا را برای او فراهم می کند از این رو می تواند طعمه یا مهاجم را که در نور تیره بالای سرش سایه می اندازد ببیند.

115028 873 300x198 کشف یک موجود فرا زمینی در اعماق اقیانوس

این موجود عجیب و غریب، همچنین دو چشم ثانویه نقره ای در دو طرف سرش دارد که لنز و شبکیه ثانویه آیینه مانند دارد. این خصوصیات به این ماهی ظاهر عجیبی می دهد.

دانشمندان آلمانی که چگونگی دید این ماهی را بررسی کرده اند مدعی اند این ماهی دارای نوعی چشم است که پیش از این ناشناخته بود.

دو چشم نقره ای و اضافی این ماهی قادر به تشخیص نور زیستی درخشنده چشمک زن ایجاد شده توسط موجودات اعماق زمین است تا به این ماهی کمک کند اطراف و زیر خود را ببیند.

نوری که از زیر می آید توسط یک آیینه منحنی که از لایه های زیادی از صفحات بازتابنده کوچک ساخته شده از بلورهای گوانین تشکیل شده، در شبکیه ثانویه متمرکز می شود و به ماهی میدان دید بزرگ تری می دهد.

115030 226 300x200 کشف یک موجود فرا زمینی در اعماق اقیانوس

این ماهی 18 سانتی متری در دریای تاسمان و در طول یک پروژه تحقیقاتی بین المللی صید شده است.

نتایج این تحقیقات در نشریه Proceedings of the Royal Society منتشر شده است.

 115033 451 300x77 کشف یک موجود فرا زمینی در اعماق اقیانوس




موضوع مطلب :

سه شنبه 93 فروردین 12 :: 2:28 عصر
38403837674695157381 300x198 معرفی نسل جدید هاردهای SSD اینتل

هارد SSD شرکت اینتل

اینتــل میخــواد نســل جدیــدی از اس اس دی ها رو با قابلیــت اورکلاک معــرفی کنــه
ایــن نسخــ? جــدید کــه ســری 730 نامگــذاری شــده که بــرای افــرادی که نیــاز به ســرعت بالا جهــت ایجــاد محتــوای دیجیتــال، ویرایــش، ضبط ویدئویی و گیــم و با دو ظرفیــت 240 و 480 گیگابایتــی ارائــه میشــه
سرعـت خوانــدن و نوشتــن ایــن اس اس دی ها به ترتیــب برابــر 550 و 450 مگابایــت در ثانیــه س، و گفتــه شــده قیمــت اون به ازای هــر گیــگ کمتــر از 1 دلار خواهــد بــود



موضوع مطلب :

سه شنبه 93 فروردین 12 :: 2:26 عصر
ZTE اسمــارت فــون 25 دلاریــه که با سیستــم عامــل فایــرفاکس میخــواد عرضــه بشــه
اگــر بخــواهیــم امکانــاتی مثــل وای فــای، بلــوتوث، دوربیــن و رادیــو رو در نظــر بگیریــم، 25 دلار پیشنهــاد فوق العاده ییــه و شــاید با ایــن قیمــت حتــی بــرای یکبــار هــم شــده، ســراغ مقایســه با اسمــارت فــون هایی مثــل اپــل ، گلکســی، لومیــا و .. نریــم
50945175087666837051 300x159 گوشی جدیدی با سیستم عامل فایرفاکس



موضوع مطلب :

سه شنبه 93 فروردین 12 :: 2:25 عصر

غار علیصدر مهمترین غار آبی و توریستی ایران و از جمله غارهای دیدنی و استثنایی جهان است؛ که همه ساله خیل عظیمی از گردشگران و دوست داران طبیعت را به سوی خود می کشد.  این غار در فاصله 75 کیلومتری شمال غربی همدان در کوه های زاگرس در ارتفاع 1980 متر از سطح دریا واقع شده است.
مردم روستای علیصدر و روستاهای اطراف، از قدیم الایام به وجود این غار پی برده بودند و از آب آن بهره برداری می کردند. در 5 مهرماه 1342 شمسی، گروهی 14 نفره از اعضای هیئت کوه نوردی همدان، غار علیصدر را مورد بازدید و کاوش قرار دادند و توانستند با وسایل ابتدایی، مانند فانوس و تیوپ لاستیکی، مسافتی از غار را طی کنند. در سال 1346 با پخش خبر کشف این غار شگفت انگیز و بی انتها در سطح رسانه های ملی، سیل محققان، کوه نوردان و علاقه مندان به آثار طبیعی به سوی آن سرازیر شد.

غار علی صدر (علیصدر یا علی صدر)؛ همدان؛ عکس از علی مجدفر

غار علی صدر (علیصدر یا علی صدر)؛ همدان؛ عکس از علی مجدفر

غار علی صدر (علیصدر یا علی صدر)؛ همدان؛ عکس از علی مجدفر
تصاویری از غار دیدنی علیصدر؛ همدان؛ عکس از علی مجدفر

در سال 1352، کوه نوردان همدان؛ دهانه و ورودی غار را به قطر 50 سانتی متر تعریض کردند و از سال 1354 استفاده عمومی از غار علیصدر آغاز شد. از آن روز تاکنون جهت سهولت بازدید و رفاه حال گردشگران کارهای زیادی درون غار انجام شده که علاوه بر افزایش طول مسیر آبی برای قایقرانی، مسیرهایی در خشکی به مسیر بازدید افزوده گشته که مناظر جدید و بدیعی را در مقابل دیدگان مشتاق گردشگران قرار میدهد.
آنچه که غار علیصدر را از سایر غارهای آبی جهان متمایز میکند، سهولت استفاده از کانالهای آبی درون آن است که به سبب وسعت آن به راحتی میتوان در آن طی مسیر کرده و با قایق های معمولی از درون آنها گذشت.

غار علی صدر (علیصدر یا علی صدر)؛ همدان؛ عکس از علی مجدفر

غار علی صدر (علیصدر یا علی صدر)؛ همدان؛ عکس از علی مجدفر

غار علی صدر (علیصدر یا علی صدر)؛ همدان؛ عکس از علی مجدفر

غار علی صدر (علیصدر یا علی صدر)؛ همدان؛ عکس از علی مجدفر

غار علی صدر (علیصدر یا علی صدر)؛ همدان؛ عکس از علی مجدفر

غار علی صدر (علیصدر یا علی صدر)؛ همدان؛ عکس از علی مجدفر

غار علی صدر (علیصدر یا علی صدر)؛ همدان؛ عکس از علی مجدفر

غار علی صدر (علیصدر یا علی صدر)؛ همدان؛ عکس از علی مجدفر

غار علی صدر (علیصدر یا علی صدر)؛ همدان؛ عکس از علی مجدفر

غار علی صدر (علیصدر یا علی صدر)؛ همدان؛ عکس از علی مجدفر

غار علی صدر (علیصدر یا علی صدر)؛ همدان؛ عکس از علی مجدفر

غار علی صدر (علیصدر یا علی صدر)؛ همدان؛ عکس از علی مجدفر

غار علی صدر (علیصدر یا علی صدر)؛ همدان؛ عکس از علی مجدفر

غار علی صدر (علیصدر یا علی صدر)؛ همدان؛ عکس از علی مجدفر

غار علی صدر (علیصدر یا علی صدر)؛ همدان؛ عکس از علی مجدفر

غار علی صدر (علیصدر یا علی صدر)؛ همدان؛ عکس از علی مجدفر

غار علی صدر (علیصدر یا علی صدر)؛ همدان؛ عکس از علی مجدفر

غار علی صدر (علیصدر یا علی صدر)؛ همدان؛ عکس از علی مجدفر

غار علی صدر (علیصدر یا علی صدر)؛ همدان؛ عکس از علی مجدفر

غار علی صدر (علیصدر یا علی صدر)؛ همدان؛ عکس از علی مجدفر

غار علی صدر (علیصدر یا علی صدر)؛ همدان؛ عکس از علی مجدفر




موضوع مطلب :

دوشنبه 93 فروردین 11 :: 11:20 عصر

درباره وبلاگ


با سلام خدمت شما بازدیدکننده گرامی ، خوش آمدید به سایت من . این سایت با به روز کردن مطالب خود باعث می شود اطلاعات شما بازدید کننده گرامی ارتقا یابد لطفا برای هرچه بهتر شدن مطالب این وب سایت ، ما را از نظرات و پیشنهادات خود آگاه سازید یا از طریق فرم تماس سایت یا ازطرق ایمیل Amirmohammad.omumi@yahoo.com ما را در بهتر شدن کیفیت مطالب یاری کنید.
پیوندها
نویسندگان
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 7
  • بازدید دیروز: 46
  • کل بازدیدها: 2317644
فرم تماس
نام و نام خانوادگی
آدرس ایمیل
امکانات دیگر

فروردین 93 - از همــــــه جــــــــا از همـــــــه رنـــــــگ
پربازدیدترین مطالب

کد پربازدیدترین

کلیه حقوق این وبلاگ برای از همــــــه جــــــــا از همـــــــه رنـــــــگ محفوظ است