سفارش تبلیغ
صبا ویژن
از همــــــه جــــــــا از همـــــــه رنـــــــگ
بزرگ ترین سایت مطالب ودانلود
به سایت از همــــــه جــــــــا از همـــــــه رنـــــــگ خوش آمدید

وقتی نام دو شرکت ال‌جی و گوگل در کنار هم قرار می‌گیرند، بسیاری یاد همکاری مشترک این دو در ساخت نکسوس 4 و نکسوس 5 می‌افتند. اما گویا این دو شرکت قرار است پا را فراتر این‌ها بگذارند و در زمینه خودروهای هوشمند با یکدیگر همکاری کنند.



گوگل همیشه نگاهی تیزبینانه به چشم بادامی‌های کره ای داشته. اندروید گوگل در کنار سخت افزارهای سامسونگ در این چند ساله غوغایی به پا کرده. همین چند هفته پیش نیز خبر توافقنامه 10 ساله گوگل و سامسونگ در سرتیتر خبرگزاری‌های دنیا قرار گرفت. ال‌جی هم در این چند ساله رابطه تجاری خود را با گوگل افزایش داده. وب‌سایت KoreanHerald از همکاری‌های این دو شرکت در حوزه خودروهای هوشمند پرده برداشت. از قرار معلوم ال‌جی در ساخت شارژر باتری‌های خودروهای هوشمند، گوگل را یاری می‌دهد.
همان‌طور که پیش‌تر در ازهمه جاازهمه رنگ نوشتیم، خودروی بدون راننده گوگل یکی از جنجالی‌ترین دستاوردهای تکنولوژیک سال 2013 بود. گوگل پس از درنوردیدن عرصه های موتورهای جستجو و سیستم عامل‌های موبایل، هدف‌های نوینی را برای خود تعریف کرده. یقیناً خودروهای هوشمند و بدون راننده یکی از اولویت‌های اصلی این شرکت بزرگ است.
پس از سفر اریک اشمیت، رئیس هیئت مدیره گوگل، به کره جنوبی در سال 2013، همکاری‌های گوگل و ال‌جی در زمینه خودروهای هوشمند شکل جدی‌تری به خود گرفت. بنا به گزارش وب‌سایت KoreanHerald این دو شرکت در حال حاضر در مراحل ابتدایی همکاری‌های فی مابین به سر می برند و تلاش‌های مشترک این دو در آینده ای نزدیک گسترش خواهد یافت. نکته جالب داستان اینجاست که هر دوی این شرکت‌ها در زمینه خودرو تازه کار هستند. این مسئله که گوگل به جای رفتن به سراغ شرکت‌های خودروساز مطرح، همکاری با ال‌جی را ترجیح داده، خود نکته ای تامل برانگیز است. شاید گوگل خیالات دیگری هم در سر دارد!



موضوع مطلب :

چهارشنبه 92 بهمن 23 :: 8:13 عصر

سامسونگ روز یکشنبه اعلام کرد که به یک توافق ده ساله با گوگل دست پیدا کرده. بر اساس این توافق نامه این دو شرکت طی یک همکاری بلند مدت می‌توانند تا 10 سال از پتنت های یکدیگر استفاده کنند.



این همکاری مشترک طیف گسترده ای از حوزه های تکنولوژیک و تجاری را پوشش خواهد داد. با توجه به طول مدت این قرارداد، همکاری‌های این دو شرکت از بحث دستگاه های همراه فراتر خواهد رفت، و این دو شرکت در آینده ای نزدیک در زمینه لوازم خانگی هم مشارکت‌هایی خواهند داشت.
همانطور که می‌دانید گوگل اخیراً شرکت Nest را تصاحب کرده و با این کار علاقه خود را به حوزه خانه های هوشمند نشان داده. این توافق نامه نیز تا حد زیادی زیرکی گوگل را نشان می‌دهد، زیرا گوگل با شرکتی پیمان همکاری بسته که خودش در بازار لوازم خانگی دنیا وزنه تعیین کننده ای محسوب می‌شود.
نکته جالب ماجرا این است که هر دوی این شرکت‌ها از این توافق نامه رضایت کامل دارند.  به طور حتم این توافق نامه از دعواهای پتنتی آن ها در سال‌های آینده به شکل محسوسی می‌کاهد، و این دو شرکت با خیال آسوده تر و تمرکز بیشتری به خلق ایده های نوآورانه خواهند پرداخت. از سویی دیگر این توافق نامه موجب می‌شود این دو شرکت در مناقشات قضایی با اپل در جایگاه بهتری قرار بگیرند.
منبعGSMArena



موضوع مطلب :

چهارشنبه 92 بهمن 23 :: 8:12 عصر

سال 2013 سرشار بود از اتفاقات ریز و درشت در عرصه تکنولوژی. در این سال شاهد محصولات جدیدی بودیم که با بهره‌گیری از تکنولوژی های موجود، نگاه‌های بسیاری را معطوف خود کردند. در این سال تکنولوژی های زیادی نیز از آزمایشگاه‌های علمی دنیا سر برآورده و در مرکز توجه قرار گرفتند. گویی آن چه که تا چند سال پیش تنها در رمان‌ها و فیلم‌های علمی-تخیلی یافت می‌شد، هم اکنون در قالب محصولاتی تجاری و یا مفاهیمی کاربردی در حال ظهور هستند.

 

با آغاز سال 2014 میلادی و در آستانه نمایشگاه CES 2014، با ازهمه جاازهمه رنگ همراه باشید تا 10 مورد از دستاوردهای بزرگ دنیای تکنولوژی در سال 2013 را با هم مرور کنیم.

1. نمایشگرهای خمیده
اگر تا پیش از این شرکت‌های بزرگ دنیا بر روی باریک تر کردن نمایشگرهایشان تمرکز داشتند، در سال 2013 رَوَند جدیدی آغاز شد که بسیاری را شگفت‌زده کرد. سامسونگ و ال‌جی پیش از سایر رقبا وارد گود شده و با تلفن‌های Galaxy Round و G Flex نگاه‌های زیادی را متوجه خود کردند.

در این سال تلویزیون‌های OLED خمیده نیز بیش از پیش تجاری تر شدند. شرایط به گونه‌ای است که پیش‌بینی می‌شود این تلویزیون‌ها با ابعادی غول‌آسا در سال‌های آینده ویترین بسیاری از فروشگاه‌های صوتی و تصویری دنیا را پر کنند.


2. تکنولوژی 4K
احتمالاً برای بسیاری از شما نام‌هایی چون HD و Full HD آشنا هستند. اما باید بدانید که تلویزیون‌های 4K به زودی جایگزین تلویزیون‌های امروزی می‌شوند. حرکت به سمت تکنولوژی  4K در سال 2013 جهش قابل توجهی از خود نشان داد. به زبان ساده تعداد پیکسل‌های یک تلویزیون 4K چهار برابر یک تلویزیون Full HD است. قیمت تلویزیون‌های 4K در حال حاضر نجومی به نظر می‌رسد، اما با همه‌گیرتر شدن این محصولات، بسیاری از فیلم‌سازان و برنامه‌سازان تلویزیونی به سراغ این فرمت رفته و موجب تسریع کاهش قیمت این محصولات می‌شوند. به طور قطع 4K یک مد زودگذر نخواهد بود و در سال 2014 سر و صدای زیادی به پا خواهد کرد.


3. ساعت‌های هوشمند
در سال 2013 ساعت‌های هوشمند و حواشی مربوط به کاربردشان قسمت عظیمی از اخبار تکنولوژی را به خود اختصاص دادند. شاید بتوان Galaxy Gear سامسونگ، Pebble،SmartWatch 2 سونی، و Toq شرکت کوالکام را از برترین ساعت‌های هوشمند این سال دانست. شرکت‌های کوچک و بزرگ دیگری نیز به این عرصه وارد شده و با محصولاتی چون Neptune Pine و یا FiLIP عرض اندام کردند. یقینا در سال 2014 خبرهای زیادی در مورد ساعت‌های هوشمند خواهیم شنید. باید دید که شرکت‌های بزرگ اپل، گوگل و نوکیا چه برنامه‌ای برای این رده از محصولات دارند.


4. عینک گوگل
بدون شک Google Glass  ابزار پوشیدنی شگفت‌انگیزی است. احتمالاً بسیاری از شما تاکنون تنها تصاویر این عینک هوشمند را دیده‌اید، اما بدیهی است که خیلی‌ها آرزوی خریدش را در سر می‌پرورانند. گوگل قدم به قدم برای عمومیت بخشیدن به این محصول بی‌نظیر پیش می رود. بسیاری از شرکت‌های بزرگ دیگر نظیر سامسونگ، مایکروسافت و حتی اینتل در تدارک طراحی و ساخت محصولات خود هستند.


5. گجت های پوشیدنی
در مورد ساعت‌های هوشمند و عینک‌های هوشمند نوشتیم، اما باید بدانید که گجت های پوشیدنی تنها به این دو رده از محصولات منتهی نمی‌شوند. هدبندها، دستبندها و حتی کفش‌های هوشمند متنوعی در سال 2013 به بازار عرضه شدند. تکنولوژی باتری‌های منعطف نیز به سرعت در حال رشد است که این خود نوید همه‌گیر شدن بیش از پیش گجت های پوشیدنی را می‌دهد.


6. سنسور اثر انگشت
اپل در سال 2013 با سنسور اثر انگشت خود، موسوم به Touch ID، غوغایی به پا کرد. این سنسور در درون و زیر دکمه Home آیفون 5S قرار گرفته. طبیعتاً بهترین رمز عبور شما اثر انگشتتان است، نه کسی آن را حدس می زند و صد البته این که همیشه همراهتان است. بسیاری از شرکت‌های بزرگ دیگر نیز در صدد پیاده‌سازی این قابلیت در دستگاه‌های خود هستند. شاید در سال 2014 کاربرد این سنسورها گسترش پیدا کند. شاید هم بالاخره سر و کله اسکنرهای بیومتریک چشم در تلفن‌ها و تبلت‌ها پیدا شود.


7. رسانه‌های اجتماعی با ماهیت موقتی
 درحالی‌که فیسبوک، توییتر و یا حتی گوگل پلاس نام خود را با مفهوم شبکه‌های اجتماعی به سختی گره زده‌اند، شاهد رشد قارچ گونه رده‌های جدیدی از رسانه‌های اجتماعی هستیم. سیستم هایی که بُعدی موقتی را به لینک ها و پیام‌های کاربران اضافه می‌کنند. بسیاری از طرفداران پر و پا قرص فیسبوک، به خصوص نوجوانان، در حال مهاجرت به این گونه‌های جدید سیستم های ارتباطی هستند. شاید SnapChat مثال مناسبی برای این نوع رسانه‌های اجتماعی باشد. در این رسانه‌های اجتماعی جدید، پیام‌های کاربران به خودی خود و پس از مشاهده از بین می روند و در نتیجه حریم خصوصی افراد، نسبت به شبکه‌های اجتماعی سنتی تر، بیشتر حفظ می‌شود.


8. خودروهای بدون راننده
شاید برای بسیاری از ما این موضوع هنوز کمی شوخی به نظر برسد، اما برای شرکت عظیم گوگل و کمپانی های بزرگ خودروسازی این حوزه به هیچ وجه شوخی بردار نیست. درحالی‌که گوگل جنجال بزرگی بر سر خودروی بدون راننده خود به پا کرده، خودروسازان قدر دیگری چون مرسدس بنز، نیسان، جنرال موتورز، و تویوتا هم دست به کار شده‌اند. واضح است که هیچ خودروساز بزرگی دوست ندارد از این قافله عقب بماند و بازی را به گوگل واگذار کند.


9. پرینترهای سه بعدی
در سال 2013 شاهد بودیم که پرینترهای سه بعدی به طور جدی از آزمایشگاه‌های علمی بیرون آمده و به سمت بازار مصرف حرکت کردند. اسکنرها و پرینترهای سه بعدی با سرعت تمام در حال همه‌گیر شدن هستند. شرکت‌هایی نظیر MakerBot و 3D Systems وارد این عرصه شده و نسخه به نسخه محصولات ارزان‌قیمت تر و پیشرفته‌تری را به بازار عرضه می‌کنند. در آینده‌ای نزدیک این تکنولوژی ها قادر خواهند بود هر آن چه در مخیله ما شکل می‌گیرد را تولید کنند، از اسباب‌بازی و اسلحه گرفته تا مواد غذایی و قطعات هواپیما.


10. اینترنت اشیا
قرار گرفتن "اینترنت اشیا (Internet of Things)"  در آخر لیست ما، به هیچ عنوان از اهمیت این مفهوم کم نمی‌کند. اینترنت اشیا در سال 2013 از رشد چشمگیری برخوردار بود و به ایده بسیاری از متخصصان، این پدیده در سال‌های آینده بسیاری از ابعاد زندگی ما را تحت تاثیر قرار می‌دهد. در مورد پدیده‌ای صحبت می‌کنیم که بر اساس آن بسیاری از اشیا و وسایل محیط پیرامونمان، از ماشین لباسشویی و یخچال و تلویزیون گرفته تا سیستم های تهویه و روشنایی منازل و ادارات، به شبکه متصل شده، و توسط اپلیکیشن های روی تلفن‌های هوشمند و تبلت‌ها کنترل و مدیریت می‌شوند. شرکت‌های بزرگی چون اپل، اینتل و سامسونگ هر کدام به طور جداگانه برنامه‌های مفصلی را برای این عرصه نو در سر دارند. استارتاپ های زیادی نظیر شرکت Nest نیز با سنسورهای هوشمند تشخیص دود یا ترموستات‌های هوشمند به طور جدی وارد این بازار جدید شده‌اند.




موضوع مطلب :

چهارشنبه 92 بهمن 23 :: 8:8 عصر

 

هدایای تبلیغاتی مخصوص نمایشگاه-آواگرافیک اصفهان

 

تاریخچه آواگرافیک 

کانون آگهی وتبلیغات آواگرافیکبه عنوان ارائه خدمات متنوع در امور تبلیغات فعالیت خود را در سال 1377 در زمینه هدایای تبلیغاتی آغاز نموده و با توجه به مقوله نمایشگاه های بین المللی ، هدایای ویژه نمایشگاه را جهت نیاز مشتریان ارائه می نماید.این مجموعه مفتخر است در طول چندین سال فعالیت خود با شرکتهای دولتی و خصوصی ، سازمان ها، کارخانه جات تولیدی، دانشگاه ها، خدماتی، فروشگاهی و همچنین سمینارها و همایشها سهم عمده ای در بازارداشته باشد. به لطف ایزد ممنان و تلاش و کوشش بی وقفه کارکنان این شرکت ، توانسته ایم رضایتمندی مشتریان را جلب نموده و افتخار خدمت گزاری را با توجه به اصول ذیل به مشتریان محترم داشته باشیم.

افتخار ما داشتن روحیه شاداب، کارکنان مجرب و با اخلاق است. تاریخچه آواگرافیک

ما معتقدیم مقدار مشتریان اندک است پس به هر مشتری سالیان سال خدمت خواهیم کرد.

از همه مهم تر ارائه کالای با کیفیت و قیمت مناسب و تحویل به موقع، بالاترین تعهد ما به مشتری است.


 

درموردهدایایتبلیغاتی

 

 

آواگرافیک عرضه کننده هدایای تبلیغاتی مخصوص نمایشگاه های بین المللی

 

مجموعه  آواگرافیک نیز با توجه به اهمیت هدایای تبلیغاتی ، طیف وسیعی از این هدایا را عرضه می نماید.

هدایای تبلیغاتی نیز در آواگرافیک تبلیغات قطعه ای مهم و کلیدی به حساب می آید زیرا علاوه بر ایجاد حس مثبت نسبت به خدمات و محصولات شما ، باعث حفظ مشتریان قدیمی و جذب مشتریان جدید می شود. تحقیقات نشان می دهد احتمال خرید دوباره افرادی که هدیه دریافت کرده اند 85% بیشتر از مشتریانی است که هدیه ای دریافت نکرده اند.

در زمینه هدایای تبلیغاتی میتوان به زیر گروه های بسیاری اشاره کرد از جمله : ست تبلیغاتی،انواع جاکلیدی : جاکلیدی فلزی -جاکلیدی چوبی و .... جاکارتی , ساعت رومیزی , ساعت دیواری , خودکار , تقویم , ابزار , اینترنت , موس پد , ارگانایزر , کلاه , تی شرت , لیوان یا ماگ نیز از دیگر هدایای تبلیغاتی بشمار میروند.

هدیه تبلیغاتی می‌تواند از یک نایلون تبلیغاتی نامیده شده تا گرانترین ساعت‌ها و حتی خودرو. بهترین هدیه تبیغاتی هدایایی هستند که بیشتر و بهتر دیده شوند، مثلا از هدیه‌ای که روی میز کار و یا ساعتی که روی مچ دست بسته می‌شود می‌توان نام برد که از پر بازدیدترین هدایای تبلیغاتی می‌توانند باشند. محل تبلیغ بر روی هدیه باید در دید مناسب باشد و در این نوع تبلیغ معمولاً در مرکز هدیه صورت می‌گیرد. لزوما بزرگ بودن یا گران بودن یک هدیه تبلیغاتی نمی‌تواند دلیل بر کارآبودن آن هدیه داشته باشد . مثلا حتی یک خودکار کوچک می‌تواند در این زمینه از یک کیف گران قیمت ارزشمندتر و مفیدتر باشد.

 بی شک تبلیغات موثر و اصولی یکی از پایه های موفقیت در هر کسب و کاری است.بیل گیتس یکی از ثروتمندترین مردان جهان و پایه گذار کمپانی مایکروسافت(خالق ویندوز) می گوید، اگر تمام ثروت مرا بگیرند و تنها 100 دلار در اختیارم قرار گیرد، 1 دلار را صرف راه اندازی کار و 99 دلار باقی مانده را صرف تبلیغ و معرفی کارم خواهم کرد. 

 





موضوع مطلب :

یکشنبه 92 بهمن 13 :: 3:28 عصر

راه حلی امروزی‏‏‏ تر برای خرید

توسعه اینترنت روش‌های خرید ما را به کلی دگرگون کرده است. منافع موجود در خرید اینترنتی هر روز تعداد بیشتری از مردم را به تجربه آن و ایجاد تغییر در الگوهای متداول خرید ترغیب می‏‌کند. امروز دیگر افراد این روش خرید را بیشتر منطبق بر شرایط زندگی مدرن می‏‏‏بینند. ویژگی‏‏‏ ها و طبیعت خرید اینترنتی با روحیات و نیازهای رو به رشد ما هماهنگ‏‏‌تر شده است. همه سخت در حال تلاش برای پیشرفت‏‏ های شخصی و جمعی خود هستیم.

امروزه بهای اوقات فراغت ما با وجود مشغله‏‌های روزانه بسیار گرانبها‌تر شده است. همه ما برای این اوقات برنامه ریزی فشرده‏‌تری داریم. دیگر صرف زمان‌هایی نسبتا طولانی در فعالیت‏ های نه‌چندان با اهمیت مانند خرید و سفرهای شهری برای بسیاری از انسان‌ها اولویت خود را از دست داده است. هوشمندی انسان‌ها، آنها را مجاب می‏کند که با تغییر در الگوهای قدیمی و نا‏کارآمد زندگی، هوشمندانه‏ و امروزی‏تر زندگی کنند. صرف اوقات فراغت برای تفریح، آموزش، ورزش، لذت بردن از علایق شخصی و رفع خستگی‏‏ های روزانه اولویت بیشتری نسبت به فعالیت‏‏‏های وقت‌گیر و در عین حال کم اهمیت‏‏‏تر مانند خرید کردن دارند .

امروز دیگر برای بیشتر نیازهای روزمره راه‏ حل‏‏‏ های جدیدتری وجود دارد، از جمله برای انتخاب و خرید کالا. دیگر کمتر کسی برای خرید کالا، به ویژه کالای تخصصی بدون تحقیق و بررسی دقیق اقدام می‏کند. مشتریان این گونه کالاها پیشاپیش و قبل از خرید از حق انتخاب گسترده خود و اطلاعات موجود نهایت استفاده را می‏برند. مشتری در دنیای امروز حق انتخاب بیشتری را طلب می‏کند و مایل است دقیق‏ تر و با قطعیت بیشتری انتخاب کند. زندگی امروزی بی‏ گمان خرید به روش‏های نو‏تر، هوشمندانه‏ تر و البته لذت‏‏ بخش‏تری را می‏طلبد. از همین روست که هر روز به تعداد استفاده‏ کنندگان سرویس‏ های اینترنتی و مشتریان فروشگاه‏‏ ‏های اینترنتی افزوده می‏‏شود.

 



دیجی کالا مرجع تخصصی نقد و بررسی و فروش اینترنتی کالای دیجیتال

 

فرایند انتخاب و خرید کالای دیجیتال به عنوان کالایی به شدت تخصصی و در عین حال مصرفی، همواره پیچیدگی‏‏‏ های فراوانی داشته و در عین حال به دلیل هزینه‏‏‏ های نسبتا بالا، حساسیت بسیاری برای مشتریان آنها دارد. با پر رنگ‏‏ تر شدن نقش و کاربرد این طبقه کالا در زندگی امروزی و خلق شدن محصولات جدید با کاربردهایی نو و در عین حال ضروری برای همگان، انتخاب و خرید این دسته از کالاها هر روز با اهمیت‏‏ تر می‏‌شوند. کالاهایی که ارتباطات ما را گسترده‏‏ تر می‏‏‏کنند، آسایش بیشتری برای زندگی فراهم می‏‏‏آورند و یا اینکه روش‏‏های جدیدتری برای انجام دادن فعالیت‏‏‏های روزمره ایجاد می‏‏‏کنند.
دیجی کالا مرجع تخصصی نقد و بررسی و فروش اینترنتی کالای دیجیتال در ایران است. جدیدترین کالاهای دیجیتال با تنوعی بی‏ نظیر در گروه‏‏ های مختلف کاربردی مانند گوشی‏‏ های موبایل، تبلت، لپ تاپ و انواع رایانه، دوربین دیجیتال، صوتی و تصویری، ماشین‏‏ های اداری، کنسول‏‏ های بازی، ابزارهای دیجیتال و غیره در دیجی کالا عرضه می‏‏‏شوند.

دیجی کالا با در اختیار داشتن سهم عمده‏ ‏ای از بازار عرضه اینترنتی کالای دیجیتال در ایران با تنوعی بسیار بالا از برندهای مختلف، در همراهی مشتریان در فرآیند خرید و حفظ جایگاه بی‏‏‏ طرفانه در میان آنها،  نهایت تلاش خود را می‏‏کند. کاربران و مشتریان دیجی کالا می‏‏توانند با حق انتخابی بسیار بالا و با دریافت اطلاعاتی کامل برای انتخاب درست کالای مورد نظر خود، وب سایت دیجی کالا را بررسی کنند و با حداکثر اطمینان کالای خود را انتخاب و خرید کنند. همواره بهترین انتخاب و بهترین خدمات، شایسته مشتری دیجی کالاست.

دیجی کالا از اولین دریافت کنندگان نماد اعتماد الکترونیک از مرکز توسعه تجارت الکترونیک وزارت صنعت، معدن و تجارت و به عنوان برگزیده بسیاری از مراجع و نهادهای ذی‏ربط، دارای کلیه مجوزهای رسمی مورد نیاز برای فعالیت در این حوزه است .همچنین، در حال حاضر دیجی کالا با توجه به استقبال چشم گیر کاربران و مشتریان خود، پرمخاطب‏‏‏ ترین و پربازدیدترین وب‏ سایت تجاری کشور است. (به استناد آمارهای منتشر شده در مراجع آماری مانند(Alexa

همواره یکی از اولویت‏ های دیجی کالا، تولید و ارائه محتوای فنی مورد نیاز کاربران با بالاترین استانداردها، برای تسهیل در فرایند پیش از خرید آنهاست. برای دیجی کالا بسیار مهم است که میلیون‏‌ها کاربر آن، کالای تخصصی مورد نیاز خود را به درستی و با دقت بالا و بیشترین سهولت انتخاب کنند. دیجی کالا از هرگونه تلاشی برای بالاتر بردن کیفیت خرید مشتریان خود دریغ نمی‏‌کند و همواره تلاش می‏‌کند تا در طول فرآیند خرید یعنی پیش، حین و پس از خرید، بیشترین ارزش را برای کاربران و مشتریان خود خلق کند.
 

دیجی کالا در سال 1390 با راه اندازی "رسانه تصویری دیجی کالا" یا DigiKala TV  برای اولین بار در کشور تولید و ارائه محتوای ویدئویی آموزشی و تخصصی در زمینه معرفی و نقد و بررسی جدیدترین کالاهای دیجیتال و فن‏‌آوری‏ های این حوزه را آغاز کرد. هدف از تولید این ویدئوها ایجاد امکانی برای کاربران جهت بررسی دقیق‏‏ تر تمامی ابعاد و مشخصات محصول و شکل‌گیری تصویری دقیق‏‏ تر از کالاها و تکنولوژی‏ های این حوزه است. در حال حاضر این بخش یکی از محبوب‏‌ترین خدمات دیجی کالا است، از این رو تولید محتوای تخصصی با کیفیت و استانداردهایی فراتر از گذشته یکی از راهبردهای اصلی دیجی کالا محسوب می‏‌شود. رسانه تصویری دیجی کالا در جهت تولید محتوای ویدئویی علمی و کاربردی با بکارگیری افراد متخصص این حوزهنهایت تلاش خود را می‏‏‌کند. این ویدئوها به صورت کاملا مستقل و در استودیوی اختصاصی دیجی کالا تولید می‏شوند و این سرویس به رایگان ارائه می‏‌شوند.
کیفیت و سهولت استفاده از وب‏ سایت دیجی کالا و خدمات ارائه شده در آن، همواره یکی از مهم‏ترین و با اولویت‏‏‏ ترین موضوعات در دیجی کالا بوده است و همه کارکنان فنی و تخصصی آن نهایت تلاش خود را به عمل می‌آورند تا با ارائه با‏کیفیت‏‌ترین و به‏روز‏ترین سرویس‏‌های مبتنی بر وب و تسهیل تمامی فرآیندهای بررسی، انتخاب و خرید کالا در وب سایت دیجی کالا، خدماتی شایسته و تجربه‏‏ای خوشایند را برای مخاطبان خود به ارمغان بیاورند.  

دیجی کالا با ارائه طیف گسترده‏‌ای از معتبرترین برندهای تولید کننده کالای دیجیتال در گروه‏های مختلف و با همکاری نزدیک با وارد‏ کنندگان و توزیع‏ کنندگان اصلی این کالاها در ایران، تلاش می‏‌کند تا نیازهای متفاوت مشتریان با کاربری‏ های متفاوت آنان را برآورده سازد. ارائه قیمت‏‌های کاملا رقابتی و مناسب، همراه با کیفیت مطلوب خدمات پس از فروش از اولویت‏‌های دیجی کالا محسوب می‌شود. دیجی کالا با درک اهمیت این موضوع برای مشتریان خود و با بکارگیری نهایت توان و ابزارهای در دسترس در تعاملات خود با تامین‏ کنندگان، می‏‏‌کوشد امکان ارائه پایین‏‏‌ترین قیمت‏‏ها و بهترین خدمات را فراهم آورد. طرح‏‏های مشوق خرید همواره مورد توجه مشتریان بوده و دیجی کالا نیز به منظور قدردانی از مشتریان وفادار خود همواره تخفیف‏های قابل توجهی را در قالب طرح‏‏ های مختلف مشوق خرید برای آنان در نظر می‏‏گیرد.

مرکز امور مشتریان دیجی کالا به منظور ارایه بهتر خدمات به مشتریان و ارتباط مستقیم جهت خدمات پس از فروش در شهر تهران افتتاح شده است و شما می‏توانید در صورت تمایل برای استفاده از خدمات پس از فروش مانند ارجاع برای تعمیر، تعویض کالا و یا باز‏ پس ‏دهی سفارش‏ به این مرکز مراجعه کنید.
لازم به ذکر است که دیجی کالا در هیچ نقطه‏ ای از کشور به غیر از واحد مرکزی مستقر در تهران نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش ندارد و کلیه خدمات در سراسر کشور تنها در این مرکز ارائه می‏‏شود.



موضوع مطلب :

یکشنبه 92 بهمن 13 :: 3:16 عصر
 
جایگاه خرید اینترنتی در زندگی مدرن و مزایای آن

::  امکان مقایسه قیمت
  • ::  حق انتخاب نامحدود
  • ::  دسترسی آسان و شبانه روزی و سهولت زیاد
  • ::  دسترسی به نظرات کاربردی مصرف کنندگان نهایی کالا
::  استفاده رایگان از حجم بالایی از اطلاعات و محتوای کاربردی
  • ::  خرید با آزادی عمل بیشتر و بدون ملاحظات اجتماعی
  • ::  حفظ حریم خصوصی افراد در خرید
  • ::  قیمت‏های رقابتی و منصفانه
::  تنوع کم‏ نظیر کالاها
  • ::  شفافیت کامل در عرضه محصول و قیمت‏ های شفاف و واحد
  • ::  اطمینان بیشتر به لحاظ اصالت کالا و صحت مشخصات فنی درج شده برای کالا و مطابق با اطلاعات شرکت سازنده
  • ::  امکان ارسال هدیه به سراسر کشور به صورت غیر حضوری
  • ::  نداشتن هزینه‏‏های جانبی سفرهای شهری و عوارض و حوادث احتمالی آن
  • ::  دوری کردن از شلوغی‏‏ها به ویژه در مناسبت‏‏‏ها و خرید سال نو
  • ::  صرفه جویی به دلیل جلوگیری از خریدهای ناخواسته و برنامه ریزی نشده
  • ::  سهولت خرید برای افرادی که شرایط اجتماعی یا فیزیکی خاصی دارند
  • ::  آزادی عمل بیشتر برای جستجو و انتخاب کالای مورد نظر
  • ::  صرفه جویی در وقت و صرف نکردن زمان ارزشمند برای فعالیتی نه چندان با‏ اهمیت
  • ::  روش‏های مختلف پرداخت (نقدی هنگام تحویل، پرداخت اینترنتی، پرداخت از طریق POS سیار، واریز بانکی)
  • ::  سازگاری بیشتر با محیط زیست و توسعه پایدار
  •  ::  مطلع شدن از پیشنهادهای ویژه و جشنواره‏های فروش خاص و طرح‏‌های تشویقی


خرید اینترنتی از دیجی کالا چه مزیت هایی دارد؟

  • ::  دیجی کالا پر بازدیدترین فروشگاه اینترنتی و وب‏ سایت تجاری کشور بوده و این دلیلی بر انتخاب شدن خدمات عرضه شده از سوی دیجی کالا توسط گروه زیادی از افراد جامعه است.
  • ::  دیجی کالا یک مرجع تخصصی نقد و بررسی و فروش کالای دیجیتال است و در این خصوص تخصصی عمل می‏کند. دیجی کالا یک فروشگاه اینترنتی همه چیز فروش نیست.
  • ::  دیجی کالا با توجه به ماموریت اصلی خود به عنوان مرجع تخصصی "نقد و بررسی و فروش اینترنتی کالای دیجیتال" همواره مقید به حفظ موضع بی‏ طرفانه و منصفانه در راستای درج اطلاعات، نقد و بررسی و نقاط قوت و ضعف کالاها با برندها و مدل‏های مختلف است. 
  • ::  دیجی کالا نماد اعتماد از مرکز توسعه تجارت الکترونیک وزارت بازرگانی را کسب کرده و دارای کلیه مجوزهای لازم برای فعالیت در این حوزه است. همچنین، دیجی کالا برگزیده بسیاری از مراجع و نهادهای ذی ربط است.
  • ::  در دیجی کالا فرآیند پیش از خرید کامل است. مشاوره رایگان، نقد و بررسی‏‏ها، ویدئوهای نقد و بررسی، نظرات کاربران و مقایسه فنی محصولات و ... . یعنی شما می‏توانید در دیجی کالا قبل از خرید از انتخاب خود کاملا مطمئن شوید. برای همه ما بسیار پیش آمده است که کالایی را خریداری کرده‏ایم که بعد از خرید از انتخاب خود کاملا راضی نبوده‏ایم.
  • ::  تنوع کامل کالاها در بخش‏های مختلف، حق انتخاب بیشتری را نسبت به سایر فروشگاه‏های اینترنتی و فیزیکی به مشتریان می‏‏‏دهد.
  • ::  سهولت استفاده از وب سایت دیجی کالا با امکانات کاربردی متنوع و متمایز به عنوان یکی از پلتفرم های برتر فروشگاه اینترنتی در دنیا و قیمت‏های کاملا رقابتی و منصفانه که این نیز به دلیل صرفه مقیاس است.
  • ::  ارسال به کلیه نقاط کشور اعم از تهران، مراکز استان‏ها، شهرها، شهرستان‏ها، روستاها و هر نقطه ای از کشور
  • ::  سرویس تحویل رایگان در تهران
  • ::  پردازش و تحویل درصد بسیار بالایی از سفارش‏‏های ثبت شده نسبت به استانداردهای موجود داخلی و بین المللی به جهت موجودی بالای کالا در انبار دیجی کالا چه به لحاظ تنوع مدل و چه به لحاظ تعداد
  • ::  سرویس تحویل اکسپرس و بسیار سریع‏تر از کلیه رقبا (میانگین زمان تحویل از زمان سفارش گذاری در ساعات اداری در تهران 4 ساعت و در شهرستان ها 24 تا 72 ساعت بسته به مسافت از تهران است.)
  • ::  بهره‏‏مندی از تخفیفات ویژه برای مشتریان وفادار در قالب طرح دیجی بن
  • ::  بهره‏مندی از طرح‏‏های مشوق خرید با خلق ارزش بیشتر برای مشتریان شامل طرح‏‏های فروش ویژه و پیشنهاد شگفت انگیز و خرید یک‏جا
  • ::  امکان خرید برخی از کالاها با قیمت عمده فروشی
  • ::  امکان پیش خرید کالاهایی که در آینده نزدیک با تعداد محدود قابل عرضه هستند.
  • ::  امکان مرجوع کردن کالای خریداری شده در صورت انصراف از خرید مطابق با شرایط و قوانین ذکر شده در سایت
  • ::  امکان تعویض کالای خریداری شده در صورت وجود هر گونه نقص فنی اعم از نرم افزاری یا سخت افزاری طی مدت 7 روز بعد از تحویل کالا
  • ::  خدمات پس از فروش نامحدود به منظور ایجاد سهولت برای کلیه مشتریانی که نیازمند استفاده از خدمات پس از فروش کالای خود هستند، اما در محل سکونت آنها، مرکز خدمات پس از فروش حضور ندارد.
  • ::  امکان بهره‏‏گیری از یک سیستم جامع و شخصی مدیریت سفارش‏‏ها شامل سوابق خرید، مدیریت حسابهای مشتری، مدیریت آدرس‏ها، مدیریت تخفیفات، ...
  • ::  امکان بهره‏‏گیری از سیستم مدیریت پیام‏های شخصی جهت مطلع شدن از آخرین وضعیت کالاها، قیمت‏‏ها و طرح‏‏های فروش ویژه و پیشنهاد شگفت انگیز
  • ::  ارسال ایمن با بهترین بسته بندی و همراه با بیمه کامل حمل کلیه مرسولات 
  • ::  امکان استفاده از سرویس ویژه ارسال هدیه با بهترین بسته بندی‏‏ها به انتخاب و سلیقه شما، به همراه پیام شخصی شما
  • ::  عرضه مجموعه ای از بهترین کالاها از برندهای معتبر و اوریجینال با نظارت کیفی و دارا بودن استانداردهای کیفی مورد انتظار
  • ::  پایبندی دیجی کالا به کلیه ارزش‏‏های اجتماعی و اعتقاد جدی به رعایت همیشگی حقوق مشتری به عنوان ارزشمندترین دارایی دیجی کالا
  • ::  بهره‏‏مندی مشتریان از ارزش افزوده و منافع خلق شده در نتیجه تعاملات و قدرت چانه زنی بالای دیجی کالا در ارتباط با تامین‏ کنندگان و واردکنندگان در یک بستر برنده – برنده
  • ::  صدور فاکتورهای رسمی با اعتبار اررزش افزوده



موضوع مطلب :

یکشنبه 92 بهمن 13 :: 3:9 عصر

درباره وبلاگ


با سلام خدمت شما بازدیدکننده گرامی ، خوش آمدید به سایت من . این سایت با به روز کردن مطالب خود باعث می شود اطلاعات شما بازدید کننده گرامی ارتقا یابد لطفا برای هرچه بهتر شدن مطالب این وب سایت ، ما را از نظرات و پیشنهادات خود آگاه سازید یا از طریق فرم تماس سایت یا ازطرق ایمیل Amirmohammad.omumi@yahoo.com ما را در بهتر شدن کیفیت مطالب یاری کنید.
پیوندها
نویسندگان
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 54
  • بازدید دیروز: 90
  • کل بازدیدها: 2317969
فرم تماس
نام و نام خانوادگی
آدرس ایمیل
امکانات دیگر

بهمن 92 - از همــــــه جــــــــا از همـــــــه رنـــــــگ
پربازدیدترین مطالب

کد پربازدیدترین

کلیه حقوق این وبلاگ برای از همــــــه جــــــــا از همـــــــه رنـــــــگ محفوظ است