سفارش تبلیغ
صبا ویژن
از همــــــه جــــــــا از همـــــــه رنـــــــگ
بزرگ ترین سایت مطالب ودانلود
به سایت از همــــــه جــــــــا از همـــــــه رنـــــــگ خوش آمدید

 

هدایای تبلیغاتی مخصوص نمایشگاه-آواگرافیک اصفهان

 

تاریخچه آواگرافیک 

کانون آگهی وتبلیغات آواگرافیکبه عنوان ارائه خدمات متنوع در امور تبلیغات فعالیت خود را در سال 1377 در زمینه هدایای تبلیغاتی آغاز نموده و با توجه به مقوله نمایشگاه های بین المللی ، هدایای ویژه نمایشگاه را جهت نیاز مشتریان ارائه می نماید.این مجموعه مفتخر است در طول چندین سال فعالیت خود با شرکتهای دولتی و خصوصی ، سازمان ها، کارخانه جات تولیدی، دانشگاه ها، خدماتی، فروشگاهی و همچنین سمینارها و همایشها سهم عمده ای در بازارداشته باشد. به لطف ایزد ممنان و تلاش و کوشش بی وقفه کارکنان این شرکت ، توانسته ایم رضایتمندی مشتریان را جلب نموده و افتخار خدمت گزاری را با توجه به اصول ذیل به مشتریان محترم داشته باشیم.

افتخار ما داشتن روحیه شاداب، کارکنان مجرب و با اخلاق است. تاریخچه آواگرافیک

ما معتقدیم مقدار مشتریان اندک است پس به هر مشتری سالیان سال خدمت خواهیم کرد.

از همه مهم تر ارائه کالای با کیفیت و قیمت مناسب و تحویل به موقع، بالاترین تعهد ما به مشتری است.


 

درموردهدایایتبلیغاتی

 

 

آواگرافیک عرضه کننده هدایای تبلیغاتی مخصوص نمایشگاه های بین المللی

 

مجموعه  آواگرافیک نیز با توجه به اهمیت هدایای تبلیغاتی ، طیف وسیعی از این هدایا را عرضه می نماید.

هدایای تبلیغاتی نیز در آواگرافیک تبلیغات قطعه ای مهم و کلیدی به حساب می آید زیرا علاوه بر ایجاد حس مثبت نسبت به خدمات و محصولات شما ، باعث حفظ مشتریان قدیمی و جذب مشتریان جدید می شود. تحقیقات نشان می دهد احتمال خرید دوباره افرادی که هدیه دریافت کرده اند 85% بیشتر از مشتریانی است که هدیه ای دریافت نکرده اند.

در زمینه هدایای تبلیغاتی میتوان به زیر گروه های بسیاری اشاره کرد از جمله : ست تبلیغاتی،انواع جاکلیدی : جاکلیدی فلزی -جاکلیدی چوبی و .... جاکارتی , ساعت رومیزی , ساعت دیواری , خودکار , تقویم , ابزار , اینترنت , موس پد , ارگانایزر , کلاه , تی شرت , لیوان یا ماگ نیز از دیگر هدایای تبلیغاتی بشمار میروند.

هدیه تبلیغاتی می‌تواند از یک نایلون تبلیغاتی نامیده شده تا گرانترین ساعت‌ها و حتی خودرو. بهترین هدیه تبیغاتی هدایایی هستند که بیشتر و بهتر دیده شوند، مثلا از هدیه‌ای که روی میز کار و یا ساعتی که روی مچ دست بسته می‌شود می‌توان نام برد که از پر بازدیدترین هدایای تبلیغاتی می‌توانند باشند. محل تبلیغ بر روی هدیه باید در دید مناسب باشد و در این نوع تبلیغ معمولاً در مرکز هدیه صورت می‌گیرد. لزوما بزرگ بودن یا گران بودن یک هدیه تبلیغاتی نمی‌تواند دلیل بر کارآبودن آن هدیه داشته باشد . مثلا حتی یک خودکار کوچک می‌تواند در این زمینه از یک کیف گران قیمت ارزشمندتر و مفیدتر باشد.

 بی شک تبلیغات موثر و اصولی یکی از پایه های موفقیت در هر کسب و کاری است.بیل گیتس یکی از ثروتمندترین مردان جهان و پایه گذار کمپانی مایکروسافت(خالق ویندوز) می گوید، اگر تمام ثروت مرا بگیرند و تنها 100 دلار در اختیارم قرار گیرد، 1 دلار را صرف راه اندازی کار و 99 دلار باقی مانده را صرف تبلیغ و معرفی کارم خواهم کرد. 

 





موضوع مطلب :

یکشنبه 92 بهمن 13 :: 3:28 عصر

درباره وبلاگ


با سلام خدمت شما بازدیدکننده گرامی ، خوش آمدید به سایت من . این سایت با به روز کردن مطالب خود باعث می شود اطلاعات شما بازدید کننده گرامی ارتقا یابد لطفا برای هرچه بهتر شدن مطالب این وب سایت ، ما را از نظرات و پیشنهادات خود آگاه سازید یا از طریق فرم تماس سایت یا ازطرق ایمیل Amirmohammad.omumi@yahoo.com ما را در بهتر شدن کیفیت مطالب یاری کنید.
پیوندها
نویسندگان
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 43
  • بازدید دیروز: 131
  • کل بازدیدها: 2319769
فرم تماس
نام و نام خانوادگی
آدرس ایمیل
امکانات دیگر

درباره ی آواگرافیک - از همــــــه جــــــــا از همـــــــه رنـــــــگ
پربازدیدترین مطالب

کد پربازدیدترین

کلیه حقوق این وبلاگ برای از همــــــه جــــــــا از همـــــــه رنـــــــگ محفوظ است