سفارش تبلیغ
صبا ویژن
از همــــــه جــــــــا از همـــــــه رنـــــــگ
بزرگ ترین سایت مطالب ودانلود
به سایت از همــــــه جــــــــا از همـــــــه رنـــــــگ خوش آمدید

فرز: تلویزیون‌های سامسونگ در شش ماه گذشته میلادی، بیش از 88 بار به‌عنوان بهترین تلویزیون (برای انواع مدل‌ها)، بیش از 32 مرتبه پیشنهاد مجله و همچنین بیش از 29 بار از سوی سردبیران نشریات و مجلات مختلف جهانی برگزیده شده‌اند.

بهترین تلویزیون جهان معرفی شد

با نزدیک شدن به انتهای سال 2011 میلادی، آمار و اطلاعات تحقیقاتی مربوط به هر حوزه در بخش تکنولوژی منتشر می‌شود تا کاربران از میزان فروش، محبوبیت و درخواست بازار کسب و کار فناوری اطلاع پیدا کنند.

به گزارش ایتنا بر طبق همین موضوع و بر اساس اطلاعاتی که در سایت‌های معتبر منتشر شده است، در بخش تلویزیون‌های صفحه‌تخت، LED و 3D، سامسونگ با کسب افتخارات مختلفی توانست رضایت و انتخاب بخش بزرگی از بازار کاربران را به‌خود اختصاص دهد.

بر اساس اطلاعات منتشر شده در GFK، سامسونگ به‌عنوان برند اول جهان از سوی کاربران و مصرف‌کنندگان جهانی تلویزیون انتخاب شده است.
این آمار که به تفکیک مناطق جغرافیایی جنوب غربی آسیا، جنوب شرقی آسیا، خاورمیانه، کشورهای شوروی سابق، اروپا و آمریکای شمالی به‌دست آمده است بیان می‌کند، تمایل خرید بخش بزرگی از بازار مصرفی کاربران، سامسونگ را به عنوان برترین برند تولید کننده تلویزیون انتخاب می‌نماید.

سامسونگ در جنوبی شرقی آسیا با داشتن سهم بازار 32.9 درصد از تلویزیون‌های LED و 46.8 درصد تلویزیون‌های 3D، در جنوب غربی آسیا با کسب بازار 36.4 درصد از تلویزیون‌های LED و 46.2 درصد تلویزیون‌های 3D، در کشورهای شوروی سابق با 43.9 درصد از تلویزیون‌های LED، 55.4 درصد تلویزیون‌های 3D و 42.5 درصد تلویزیون‌های تحت وب، در خاورمیانه با 45.1 درصد از تلویزیون‌های LED و 47.8 درصد تلویزیون‌های 3D، در اروپا با 35.4 درصد از تلویزیون‌های LED، 47.5 درصد تلویزیون‌های 3D و 33.9 درصد تلویزیون‌های تحت وب و نهایتا در آمریکای شمالی با داشتن 45 درصد از سهم بازار تلویزیون‌های LED، 55.4 درصد تلویزیون‌های 3D و 45.1 درصد تلویزیون‌های IP توانست مقام اول در انتخاب برند توسط کاربران را به‌دست آورد.

علاوه بر آن، محصولات تولید شده در مجموعه تلویزیون‌های سامسونگ از سوی نشریات مختلف و معتبر جهانی نیز افتخارات گوناگونی را کسب نمودند.
انتخاب تلویزیون‌های سامسونگ به‌عنوان تلویزیون سال 2011 از سوی مجله T3 انگلستان، انتخاب به‌عنوان تلویزیون HD سال از سوی مجله PC World انگلستان، انتخاب به‌عنوان تلویزیون سال از سوی روزنامه USA Today و انتخاب به‌عنوان بهترین تلویزیون هوشمند از طرف نشریه Stuff India، از جمله افتخارات کسب شده سامسونگ در زمینه تلویزیون‌ها در سال 2011 میلادی است.

تلویزیون‌های سامسونگ در شش ماه گذشته میلادی، بیش از 88 بار به‌عنوان بهترین تلویزیون (برای انواع مدل‌ها)، بیش از 32 مرتبه پیشنهاد مجله و همچنین بیش از 29 بار از سوی سردبیران نشریات و مجلات مختلف جهانی برگزیده شده‌اند.

کلیه این آمار و ارقام نشان‌دهنده این موضوع است که تلویزیون‌های سامسونگ، هم در تقدیر رسانه‌ای و هم در انتخاب خریداران در اوج قرار دارند.

بهترین تلویزیون جهان معرفی شد




موضوع مطلب :

یکشنبه 90 اسفند 28 :: 11:33 صبح

درباره وبلاگ


با سلام خدمت شما بازدیدکننده گرامی ، خوش آمدید به سایت من . این سایت با به روز کردن مطالب خود باعث می شود اطلاعات شما بازدید کننده گرامی ارتقا یابد لطفا برای هرچه بهتر شدن مطالب این وب سایت ، ما را از نظرات و پیشنهادات خود آگاه سازید یا از طریق فرم تماس سایت یا ازطرق ایمیل Amirmohammad.omumi@yahoo.com ما را در بهتر شدن کیفیت مطالب یاری کنید.
پیوندها
نویسندگان
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 4
  • بازدید دیروز: 75
  • کل بازدیدها: 2318270
فرم تماس
نام و نام خانوادگی
آدرس ایمیل
امکانات دیگر

بهترین و برترین تلویزیون جهان و د نیا معرفی شد - از همــــــه جــــــــا از همـــــــه رنـــــــگ
پربازدیدترین مطالب

کد پربازدیدترین

کلیه حقوق این وبلاگ برای از همــــــه جــــــــا از همـــــــه رنـــــــگ محفوظ است