سفارش تبلیغ
صبا ویژن
از همــــــه جــــــــا از همـــــــه رنـــــــگ
بزرگ ترین سایت مطالب ودانلود
به سایت از همــــــه جــــــــا از همـــــــه رنـــــــگ خوش آمدید

شرکت Puma که از بزرگترین تولیدکنندگان لوازم ورزشی در جهان محسوب می‌شود، نخستین گوشی خود را که پیش‌تر معرفی کرده بود وارد خاورمیانه کرد.


index14 عرضه گوشی هوشمند خورشیدی توسط Pumaشرکت Puma که از بزرگترین تولیدکنندگان لوازم ورزشی در جهان محسوب می‌شود، نخستین گوشی خود را که پیش‌تر معرفی کرده بود وارد خاورمیانه کرد.

 به گزارش ایستنا، این محصول که Puma Phone نام گرفته است در خانواده گوشی‌های هوشمند طبقه‌بندی می‌شود و قابلیت‌های ورزشی فراوانی از جمله سیستم گام‌شمار، گیرنده ماهواره‌ای GPS برای تعیین دقیق مسیر، کورنومتر و … را در خود جا داده است.

این گوشی هوشمند علاوه بر قابلیت‌های ورزشی شامل سیستم پیشرفته پخش موسقی، دوربین دیجیتالی 2/3 مگاپیکسلی، قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه microSD، سیستم برقراری تماس‌های تصویری، گیرنده بی‌سیم اینترنت، بلوتوث و باتری‌های خورشیدی می‌شود.

 

“جوچن زیتز”(Jochen Zeitz) مدیرعامل شرکت Puma در مورد این محصول توضیح داد: «گوشی Puma Phone با تمام گوشی‌های هوشمندی که در بازار به فروش می‌رسند متفاوت است. ما با این محصول قصد داریم تمام قابلیت‌ها و فعالیت‌های Puma را به مردم نشان دهیم. گوشی Puma Phone در اصل ترکیبی از ورزش، سبک زندگی روزانه، زیبایی و فناوری محسوب می‌شود و نظر هر کاربری را به خود جلب می‌کند». این گوشی که هم‌اکنون وارد خاورمیانه شده است، از ماه گذشته در اختیار کاربران اروپایی قرار گرفته بود.

خبر های مرتبط:

  1. عرضه نخستین گوشی هوشمند سامسونگ مبتنی بر سیستم‌عامل Bada
  2. گوشی هوشمند Optimus 3D با مرورگر سه بعدی عرضه می شود
  3. ؛ باریک‌ترین گوشی هوشمند جهان
  4. عرضه گوشی هوشمند Corby II سامسونگ
  5. Optimus Hub؛ گوشی هوشمند موفق دیگری از سری اپتیموس ال جی



موضوع مطلب :

یکشنبه 91 فروردین 13 :: 3:10 صبح

درباره وبلاگ


با سلام خدمت شما بازدیدکننده گرامی ، خوش آمدید به سایت من . این سایت با به روز کردن مطالب خود باعث می شود اطلاعات شما بازدید کننده گرامی ارتقا یابد لطفا برای هرچه بهتر شدن مطالب این وب سایت ، ما را از نظرات و پیشنهادات خود آگاه سازید یا از طریق فرم تماس سایت یا ازطرق ایمیل Amirmohammad.omumi@yahoo.com ما را در بهتر شدن کیفیت مطالب یاری کنید.
پیوندها
نویسندگان
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 88
  • بازدید دیروز: 157
  • کل بازدیدها: 2320222
فرم تماس
نام و نام خانوادگی
آدرس ایمیل
امکانات دیگر

شرکت Puma که از بزرگترین تولیدکنندگان لوازم ورزشی در جهان محسوب - از همــــــه جــــــــا از همـــــــه رنـــــــگ
پربازدیدترین مطالب

کد پربازدیدترین

کلیه حقوق این وبلاگ برای از همــــــه جــــــــا از همـــــــه رنـــــــگ محفوظ است