سفارش تبلیغ
صبا ویژن
از همــــــه جــــــــا از همـــــــه رنـــــــگ
بزرگ ترین سایت مطالب ودانلود
به سایت از همــــــه جــــــــا از همـــــــه رنـــــــگ خوش آمدید

[ ویرایش ] نام تجاری و هویت بصری

آرم های مختلف مورد استفاده در توسعه فایرفاکس

فایر فاکس و محفل ققنوس منتشر شده در اوایل از فایرفاکس به طرح معقول بصری داشته اند در نظر گرفته شد، اما تا استانداردهای همانند بسیاری از بسته های نرم افزاری حرفه ای منتشر شد. در اکتبر سال 2003، حرفه ای رابط طراح استیون Garrity نوشت: پوشش هر چیزی که او در نظر گرفته با هویت بصری موزیلا اشتباه شده است. [9] صفحه دریافت مقدار زیادی از توجه، اکثریت از انتقاد وارد شده در این مقاله افتاد در امتداد خط " وصله؟ "[ ویرایش مورد نیاز ]

آثار هنری جهان آبی است با فایرفاکس توزیع کد منبع است و به صراحت به عنوان یک علامت تجاری محافظت نشده [10]

مدت کوتاهی پس از آن، Garrity که توسط بنیاد موزیلا دعوت شده بود به سر تیم هویت بصری جدید. انتشار فایرفاکس 0.8 در فوریه 2004 دیدم مقدمه ای از تلاش های تجاری جدید، از جمله طرح های آیکون های جدید توسط silverorange، یک گروه از توسعه دهندگان وب با یک رابطه بلند مدت با موزیلا، با تفاسیر نهایی توسط جان هیکس ، که قبلا کار کرده CAMINO . [11] [12] آرم بعد از تجدید نظر شده بود و به روز، تعمیر چندین نقص در بر داشت زمانی که آن بزرگ شده بود. [13]

حیوانی نشان داده شده در لوگو روباه کاملا تصنعی است، هر چند "فایرفاکس" در نظر گرفته شده است به نام مشترک برای پاندای قرمز . پاندا، با توجه به هیکس، "آیا واقعا التماس کردن تصاویر سمت راست" و شد به طور گسترده ای شناخته شده است. [12] لوگو را برداشت و در حالی که فریاد را با آثار هنری حد بسیار بالایی انتخاب شد. آن را به حال به ایستادگی کردن در ذهن کاربر به آسانی برای دیگران به خاطر داشته باشید، و ایستادگی کردن بدون ایجاد حواس پرتی بیش از حد در میان آیکون های دیگر دیده می شود.

نماد فایرفاکس یک علامت تجاری استفاده شده برای تعیین موزیلا رسمی ساخت از نرم افزار فایرفاکس و ایجاد شرکای توزیع رسمی است. [14] به همین دلیل، دبیان و سایر توزیع کنندگان نرم افزار که برای پخش این نسخه از فایرفاکس را وصله و یا تغییر آیکون استفاده نکنید. در ابتدا بسته بود تصادف خدمات گزارش منبع، اما با نسخه 3 از برنامه ای به نام Talkback یک تغییر به منبع باز BreakPad و Socorro .

[ ویرایش ] "خوراک های خوشمزه

تصویر نشان دادن "کوکی ها خوشمزه خوراک خط

انتشار فایرفاکس اولیه شامل پنل تنظیمات که توصیف کوکی ها به این ترتیب: "کوکی ها خوراک های خوشمزه هستند".

عبارت نماینده از برنامه نویسان را حس دمدمی شوخ طبعی بود و بازتابی از جنبش نرم افزار آزاد "رویکرد غیر متعارف بود . عبارت چیزی از افسانه فرقه شد و حتی در یک دکمه کتاب کامپیوتر برجسته بود .

متن اصلی با بلیک راس، یکی از توسعه دهندگان سرب از فایرفاکس وارد شد، چرا که او گفت ، "به توصیف چیزی رو در یک فضای کوچک پیچیده آخرین چیزی که من می خواستم به نگرانی در مورد پس از بازنویسی مدیریت کوکی ها" کاملا رک و پوست کنده بود.

با این حال، در بازتاب پذیرش رو به رشد و استفاده از مرورگر فایرفاکس در اینترنت جریان اصلی، متن را بعد از تغییر شد. این یک اشکال نشاندار شد ، [15] و "ثابت" توسط Mike کانر به خواندن، "کوکی ها قطعه از اطلاعات ذخیره شده توسط صفحات وب بر روی کامپیوتر خود آنها استفاده می شود به یاد داشته باشید اطلاعات ورود به سیستم و داده های دیگر." تجدید نظر به احتمال زیاد به کمتر کاربران از لحاظ فنی گرا کامپیوتر که در حال حاضر با استفاده از فایرفاکس به نمایندگی از تمایل موزیلا به تجدید نظر در جریان اصلی به کاربران مفید باشد، در نظر گرفته شد.

متن محبوب در شوخی تبدیل شد و در آگوست 2004، گسترش خوراک خوشمزه ، دیگر حفظ و یا به روز شده، توسط Jesse Ruderman منتشر شد. فرمت ترمیم شرح قدیمی از کوکی ها، در چندین زبان در دسترس است.

همانطور که از فایرفاک




موضوع مطلب :

چهارشنبه 91 فروردین 16 :: 4:52 عصر

درباره وبلاگ


با سلام خدمت شما بازدیدکننده گرامی ، خوش آمدید به سایت من . این سایت با به روز کردن مطالب خود باعث می شود اطلاعات شما بازدید کننده گرامی ارتقا یابد لطفا برای هرچه بهتر شدن مطالب این وب سایت ، ما را از نظرات و پیشنهادات خود آگاه سازید یا از طریق فرم تماس سایت یا ازطرق ایمیل Amirmohammad.omumi@yahoo.com ما را در بهتر شدن کیفیت مطالب یاری کنید.
پیوندها
نویسندگان
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 116
  • بازدید دیروز: 157
  • کل بازدیدها: 2320250
فرم تماس
نام و نام خانوادگی
آدرس ایمیل
امکانات دیگر

ادامه1تاریخچه فایرفاکس(Mozilla ) - از همــــــه جــــــــا از همـــــــه رنـــــــگ
پربازدیدترین مطالب

کد پربازدیدترین

کلیه حقوق این وبلاگ برای از همــــــه جــــــــا از همـــــــه رنـــــــگ محفوظ است