سفارش تبلیغ
صبا ویژن
از همــــــه جــــــــا از همـــــــه رنـــــــگ
بزرگ ترین سایت مطالب ودانلود
به سایت از همــــــه جــــــــا از همـــــــه رنـــــــگ خوش آمدید

 

2012 BMW 528i جلو نظر

2012 BMW 528i

عکس © هارون طلا

چه ستاره About.com امتیاز متوسط؟

وقتی که من 1 شنیده می شود که BMW شد رفتن به جایگزین 3-لیتری شش سیلندر موتور در پایه، مدل 5-سری 2-لیتر 4-سوسیس (مرد، که تعداد زیادی از اعداد در یک جمله!)، اولین تصور می شد، "چگونه است که رفتن به محل کار؟"

معلوم است، کار می کند. در واقع، آن را دیوانه وار کار می کند.

بزرگتر عکس ها: جلو - عقب - داخلی - همه عکس ها

نگاه اول: چرا توربو 4؟

بیشتر و بیشتر خودروسازان در حال پیدا کردن سود اقتصاد سوخت سرشاخه زنی خاموش سیلندر و اضافه کردن توربو شارژر. توربو شارژر ، در مورد شما آشنا نیست، اساسا محور پمپ هوا اگزوز. هنگامی که موتور در revved است، نیروهای توربو هوا به داخل سیلندر از موتور به طور معمول "دم" به خودی خود. هوای بیشتر به معنی انژکتور سوخت می تواند در سوخت بیشتر اسپری، و هنگامی که شمع آتش انفجار بزرگتر و قدرت بیشتری به شما. این اساسا به زور تغذیه: توربو باعث می شود یک موتور کوچک انجام کار از یک بزرگ با بسته بندی در حجم های بزرگ موتور سوخت و تولید انفجار بزرگ موتور، و در نتیجه قدرت موتور بزرگ است.

پس چرا نه تنها استفاده از یک موتور بزرگ؟ AH-hah! در این جاست که بخش اگزوز رانده از توربو شارژر می آید. Turbos تنها چیزی که خود را هنگامی که راننده خواسته های قدرت، هنگامی که خودرو رانده شده است به آرامی، توربو اساسا نهفته باقی می ماند. موتور به ارزش چهار سیلندر از سوخت و هوا، استنشاق میشود و چهار سیلندر گاز مسافت پیموده شده. شش، در عین حال، همیشه به ارزش 6 سیلندر از هوا و سوخت نیاز دارد. بسیار نرم و صاف،؟

با وجود دانستن این تئوری، من تا به حال شک و تردید من در مورد سری 5-چهار سیلندر. 5 یک ماشین بزرگ است، بعد از همه، و حتی قوی موتور توربوشارژ از زمان ساخت تا بخار. بر روی کاغذ، با این حال، ب ام و به نظر می رسد که تمام پایگاه های تحت پوشش.

528 2-لیتری چهار توربو - که به نظر می رسد کوچک در خلیج موتور 528i - 240 اسب بخار، همان خطی 3.0 لیتر 6 آن را جایگزین امتیاز. گشتاور 260 پوند فوت است، از 230 در شش، و در حالی که گشتاور شش در 2600 دور در دقیقه به اوج خود رسید، چهار توربو حفظ گشتاور بین 1250 و 4800 دور در دقیقه است. به طور طبیعی، اقتصاد سوخت - تخمین های سازمان حفاظت محیط زیست 23 MPG city/34 MPG highway/27 یانیه ها ی همراه، نسبت به 22/32/25، شش است. (در همین حال، 535i و 550i حفظ شش و هشت سیلندر موتورهای مربوطه می باشند.)

در جاده: هیچ چیز از دست رفته

2012 BMW 528i داشبورد

کرایه BMW کشور استاندارد است، در واقع آن را تقریبا غیر قابل تشخیص از سایر مدل های BMW

عکس © هارون طلا

سیلندر 4-5-سری چه به رانندگی؟ بسیار متفاوت از خودرو شش سیلندر، در واقع. از توقف، چهار توربو دقیقا نمی کبیسه کردن خط، اما پس از آن دوباره نه شش ساله است. هنگامی که در حال حرکت، گشتاور شگرف موتور توربو همراه با تیز هوش گیربکس اتوماتیک با سرعت 8-به این معنی که همیشه وجود دارد قدرت در شیر، زمانی که شما به آن نیاز دارند. حالت ورزش از کنترل شماره گیری از 5، که تسریع انتقال ساسات و پاسخ را انتخاب کنید، و شما را به خوبی ممکن است فراموش می کنند که 528i دارای موتور همان اندازه به عنوان بلند کیا .

صحبت از حالت ورزشی، در پایان مقابل از شماره گیری جدید سازگار با محیط زیست است تنظیمات نرم افزار ، که باعث شل شدن پاسخ ساسات و جایگزین سنج MPG زمان واقعی را با یک نمودار میله ای که مربیان شما را به درایو بیشتر اقتصادی است. من بیشتر از رانندگی من در نرم افزار سازگار با محیط زیست، و بسیار خوشحال شد که تا پایان هفته به طور متوسط ??26.3 MPG، بسیار نزدیک به شکل ترکیبی EPA از 27 MPG است. در واقع، من به طور متوسط ??دقیقا 27 قبل از من اجرا در About.com تست جاده راز انحنا گرفت، که در آن عقب درایو تستر 528i خود را تبرئه سادگی. بزرگی از آن است که، 5-سری بیشترین و نه بیشتر از BMWs برازنده نیست، اما هنوز هم احساس می کند به درستی آلمان در منحنی و با شماره گیری را به ورزش به علاوه، من دو اضافی سیلندر و در همه حال از دست ندهید - در واقع، من حتی یک کمی اندکی از قدرت در oversteer (goosing گاز و flicking از دم).

یک اعتراض بزرگ من را در مورد این موتور موسیقی متن فیلم است. sixes BMW ها و V8s موسیقی هنگام revved، اما 528 4-سیلندر صداها مانند کبالت باشگاه مبتلا به برونش. هوندا، مرسدس بنز، و حتی تویوتا شیرین صدایی را چهار دست و پا، با توجه BMW به راننده-جزئیات گرا، من تعجب این لغزش از طریق یکی از ترک ها اجازه آنها.

یکی دیگر از مشکل: BMW 528i با سیستم توقف خودکار است که خاموش موتور در stoplights به نصب. من می خواهم این ایده است، اما من ولرم به اعدام: shudders خودرو در هر زمان موتور خاموش و دوباره زمانی که آن را ری استارت. جنرال موتورز دارای یک سیستم مشابه در eAssist بیوک لاکراس، اما تا به خوبی طراحی شده است که شما به سختی می تواند تشخیص زمانی که موتور توقف و شروع مجدد. اگر جنرال موتورز می تواند این نوع از کمال در 30.000 دلار بیوک دست یابد، قطعا BMW کار کمی بیشتر به 48.000 528i دلار قرار داده است.

شما می توانید خاموش کردن خودکار سیستم را متوقف کنید، اما این منجر به شکایت سوم من: ماشین توقف خودکار و یا درایو حالت انتخاب به یاد داشته باشید. اگر شما توقف خودرو را دوست ندارم، شما باید آن را خاموش هر زمانی که شما شروع به ماشین. به همین ترتیب، من تا به حال دوباره طرفدار محیط زیست را انتخاب کنید هر بار که شروع کردم به ماشین - ماشین نگه داشته شود متخلف به آسایش. آزار دهنده است.

سفر به پایان برسد: بزرگ اعدام در مورد A6 آئودی خیلی بد

این نسبتا جزئی problemissues، و سری 5- خودرو عالی همان است که موفق به کسب یک نقطه بر روی من بهترین ماشین های جدید سال 2011 لیست. بزرگ و جادار، مخمل خواب دار و آرام، در حالت آسایش به اندازه کافی راحت و در حالت ورزش به اندازه کافی ورزشی است. سنجاق قفلی - قیمت گذاری در حال حاضر در 47.795 دلار، که دلار 1.850 بیش از سال گذشته شش سیلندر اتومبیل است شروع می شود. قیمت می کند عبارتند از 4 سال یا 50،000 مایل "ارزش نگهداری آزاد، اما اتهامات عنوان شده علیه BMW اضافی برای بسیاری از لوکس، ماشین باید، دارا - مواردی از قبیل واقعی صندلی چرم (1450 دلار، به همراه دلار 500 اگر شما می خواهید "اونا گرم می شود)، ناوبری (1850 دلار)، کلید نزدیکی (1000 دلار) و هر رنگ غیر از سیاه و سفید یا سفید (550 دلار) است. تست ماشین من تا به حال همه موارد فوق (به جز برای رنگ هزینه اضافی) به همراه یک بسته ورزشی درب تنه، قدرت، و یک سیستم کمک پارک، و ذکر شده برای بیش از $ 57k. که در مورد آنچه که من انتظار دارم به برای BMW بزرگ پرداخت، اما شما می توانید از گزینه 528i تا به نزدیک به 80.000 دلار است.

5-سری در برابر چالش نیرومند جدید آئودی -2012 A6 . من تست نسخه V6 و با آن یک ماشین فوق العاده بود، و آئودی خود 4 سیلندر توربو در راه است. A6 4، سیلندر ترکیبی اثبات شده آئودی 211 اسب بخار 2-لیتر موتور توربوشارژ با انتقال به طور مداوم و متغیر اتوماتیک (CVT) و جلو، چرخ، درایو، قوی تر 528i در موتور، 8 سرعت انتقال به صورت خودکار و انتخاب عقب و یا تمام چرخ درایو حقوق bragging بدهد، اما به آئودی است در 42.575 کامل با صندلی های چرمی استاندارد قیمت. به مدت پنج بزرگ، من ناراحت نیست اگر شخص دیگری برده است.

A6 ممکن است از خرید بهتر است، اما من هنوز هم طرفدار 528i. من تحت تاثیر قرار داده است که BMW بهبود اقتصاد سوخت حدود 8? در حالی که بهبود عملکرد و بدون تغییر شخصیت اولیه از ماشین است. اگر این است که در آینده اقتصاد سوخت، آن را - هارون طلا

چیزی که من در مورد 528i BMW دوست:

2012 BMW 528i موتور

موتور چهار سیلندر کوچک در خلیج موتور بزرگ 5-سری به نظر می رسد

عکس © هارون طلا
  • صرفه جویی بهتر سوخت با هیچ تجارت کردن در قدرت یا لذت رانندگی
  • صندلی عقب جادار
  • سواری راحت و آرام،

چیزی که من در مورد BMW 528i دوست ندارم:

  • توجه داشته باشید موتور شخصیت خودرو را متناسب نیست
  • توقف سیستم خودکار خام



موضوع مطلب :

چهارشنبه 91 فروردین 16 :: 4:53 عصر

درباره وبلاگ


با سلام خدمت شما بازدیدکننده گرامی ، خوش آمدید به سایت من . این سایت با به روز کردن مطالب خود باعث می شود اطلاعات شما بازدید کننده گرامی ارتقا یابد لطفا برای هرچه بهتر شدن مطالب این وب سایت ، ما را از نظرات و پیشنهادات خود آگاه سازید یا از طریق فرم تماس سایت یا ازطرق ایمیل Amirmohammad.omumi@yahoo.com ما را در بهتر شدن کیفیت مطالب یاری کنید.
پیوندها
نویسندگان
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 96
  • بازدید دیروز: 157
  • کل بازدیدها: 2320230
فرم تماس
نام و نام خانوادگی
آدرس ایمیل
امکانات دیگر

2012 BMW 528i بررسی - از همــــــه جــــــــا از همـــــــه رنـــــــگ
پربازدیدترین مطالب

کد پربازدیدترین

کلیه حقوق این وبلاگ برای از همــــــه جــــــــا از همـــــــه رنـــــــگ محفوظ است