سفارش تبلیغ
صبا ویژن
از همــــــه جــــــــا از همـــــــه رنـــــــگ
بزرگ ترین سایت مطالب ودانلود
به سایت از همــــــه جــــــــا از همـــــــه رنـــــــگ خوش آمدید



در آستانه ی برگزاری نمایشگاه "D’Eleganza Villa D’Este" شرکت BMW که همواره پای ثابت این نمایشگاه از سال 1999 بوده کانسپت جدید خود را با نام M1 رونمایی می کند .
شرکت BMW هر ساله در این نمایشگاه کانسپت هایی را به معرض نمایش می گذاشته ولی تا به حال هیچ یک از این کانسپت ها به مرحله ی تولید نرسیده اند.

 BMW M1 Concept

این خودرو که از حیث ظاهر شباهت زیادی به خودروهای سوپر اسپرت دارد میتواند رقیب خوبی برای مرسدس SLR و آئودی R8 باشد . از حیث طراحی این خودرو را باید یک طرح جدید بازگشت به گذشته دانست چرا که با وجود یدک کشیدن نام یک خودروی قدیمی و کلاسیک از طراحی مدرن و پیشرفته ای سود میبرد .

پس از گذشت 30 سال از معرفی مدل M1 شرکت BMW برای بزرگداشت این مدل, این خودرو را احیا کرده و این بار چهره ی جدیدی از آن را به نمایش گذاشته است تا نمایانگر غرور و عظمت این شرکت باشد.

BMW M1 Concept 2008

طراحی چراغ های جلو و هاله ی سیاه رنگ اطراف آن خشونت بی نظیری را به این خودرو بخشیده است . چهار چراغ مستطیلی شکل کوچک که در میان این هاله ی سیاه رنگ همچون نگینی می درخشند فرم ظاهری این خودرو را بسیار تهاجمی نشان می دهند .
خطوط عضلانی بدنه و پستی و بلندی های آن در اسپرت نشان دادن ظاهر خودرو نقش موثری دارند. در کل طراحی این خودرو به نوعی فراتر از زمان است و فرم خاصی که این خودرو دارد بیشتر شبیه سبک طراحی ایتالیایی است .

BMW M1 Concept

اگرچه به نظر می رسد سبک طراحی این خودرو چندان در میان مدل های مختلف BMW قابل تعمیم نیست ولی به خودی خود نشانگر قدرت و نبوغ طراحان این شرکت است .
در مورد قوای فنی این خودرو اطلاعات رسمی منتشر نشده ولی میتوان انتظار داشت که موتور 5 لیتری V10 مدل های M5 و M6 در قسمت عقب این خودرو نصب شود . این موتور که 500 اسب بخار قدرت دارد به احتمال زیاد خواهد توانست که این خودرو را در زیر 5 ثانیه از حالت سکون به سرعت صد کیلومتر برساند.




موضوع مطلب :

چهارشنبه 91 فروردین 16 :: 4:59 عصر

درباره وبلاگ


با سلام خدمت شما بازدیدکننده گرامی ، خوش آمدید به سایت من . این سایت با به روز کردن مطالب خود باعث می شود اطلاعات شما بازدید کننده گرامی ارتقا یابد لطفا برای هرچه بهتر شدن مطالب این وب سایت ، ما را از نظرات و پیشنهادات خود آگاه سازید یا از طریق فرم تماس سایت یا ازطرق ایمیل Amirmohammad.omumi@yahoo.com ما را در بهتر شدن کیفیت مطالب یاری کنید.
پیوندها
نویسندگان
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 115
  • بازدید دیروز: 157
  • کل بازدیدها: 2320249
فرم تماس
نام و نام خانوادگی
آدرس ایمیل
امکانات دیگر

اطلاعاتی در مورد Bmw m1 - از همــــــه جــــــــا از همـــــــه رنـــــــگ
پربازدیدترین مطالب

کد پربازدیدترین

کلیه حقوق این وبلاگ برای از همــــــه جــــــــا از همـــــــه رنـــــــگ محفوظ است