سفارش تبلیغ
صبا ویژن
از همــــــه جــــــــا از همـــــــه رنـــــــگ
بزرگ ترین سایت مطالب ودانلود
به سایت از همــــــه جــــــــا از همـــــــه رنـــــــگ خوش آمدید
مشخصات رنو لاگونا کوپه
http://cdn-www.rsportscars.com/images/renault/2007-renault-laguna-coupe-concept/lagunac07_011600_w800.jpg

 

پس از معرفی کولیوس و لتیتیود، سومین خودرویی را که نگین خودرو قصد دارد تا در بهار سال 90 به بازار معرفی کند، رنو لاگونا کوپه است. یک خودروی دو در با چهره‌ و امکاناتی کاملا متفاوت که می‌خواهد برای هیوندای جنسیس کوپه شاخ و شانه بکشد! طراحی لاگونا بیشتر شبیه به هیوندای کوپه است اما بسیار خوش استیل‌تر از آن! در پشت، چراغ‌های باریک و کشیده و دو خروجی اگزوز به لاگونا چهره‌ای اسپورت گونه داده است. اما در کل لاگونا مانند اکثر هموطنان فرانسوی خود مثل سیتروئن C5 یا پژو 407 چهره‌ای متفاوت و عجیب دارد و شاید همه از آن خوششان نیایند. به داخل خودرو که نگاهی بیندازید، قضیه کاملا متفاوت است و با طراحی فوق‌العاده زیبای غربیلک فرمان و داشبورد مواجه می‌شوید. جایی که مطمئن خواهید شد سوار یک خودروی اروپایی شده‌اید.

شرکت رنو برای لاگونا 4 پیشرانه در نظر گرفته است که احتمالا پیشرانه 6 سیلندر بنزین سوز به حجم 3?5 لیتر و توان تولید 240 اسب بخار برای جنگ با رقیب کره‌ای خود به بازار عرضه خواهد شد. اگر از امکاناتی که معمولا در این سطح خودروها وجود دارند بگذریم، سیستم پیشرفته‌ای در لاگونا وجود دارد که رنو آن را 4Control Chassis صدا می‌کند.

به وسیله این سیستم اگر با لاگونا زیر 37 مایل بر ساعت (نزدیک 60 کیلومتر بر ساعت) در حال حرکت باشید، با چرخش چرخ‌های جلو، چرخ‌های عقب تا 3?5 درجه در عکس جهت چرخ‌های جلو می‌چرخند، و اگر بالای این سرعت حرکت کنید، با چرخش چرخ‌های جلو، چرخ‌های عقب تا 3?5 درجه هم جهت با چرخ‌های جلو می‌چرخند. به کمک این سیستم چرخش خودرو، حرکت سرپیچ‌ها در هواهای بادی و قابلیت مانور لاگونا افزایش پیدا می‌کند. لازم به ذکر است که لاگونا محصول سال 2007 رنو است در حالیکه هنوز خودروسازان داخلی در نصب ترمزهای ABS و کیسه هوا مشکل دارند!
از نظر ایمنی، لاگونا در سطح بسیار مطلوبی قرار دارد و در تست تصادف EuroNCAP تمامی 5 ستاره را کسب کرده است. مصرف لاگونا با وجود 6 سیلندر و حجم بالای آن، تنها 7?2 لیتر در هر 100 کیلومتر است. در انتها باید گفت، لاگونا برای جوانانی (یا خانواده‌های کم جمعیت) که توانایی خرید خودروی 60 میلیون تومانی را دارند، می‌تواند یک گزینه اروپایی مدرن، سریع و کم مصرف باشد.

 

نسل جدید لاگونا کوپه: همه سر ها را می چرخاند.
باکلاس. این کلمه ای است که وقتی به رنو لاگونا کوپه نگاه می کنید، به ذهن خطور می کند. با طراحی روان و باوقار خود، سطح عملکرد و امکانات بالا ، سنت کوپه های استثنایی را پی می گیرد. رنو لاگونا کوپه از همان سطح بالای کیفیت که برای تمامی مدل های لاگونا در نظر گرفته شده است، بهره می برد.
کیفیت ساخت بدنه با بالاترین استانداردهای این رده برابری می کند و توجهی که به جزئیات و انتخاب مواد شده است، دلیل اصلی لوکس بودن این ماشین و لذت رانندگی با آن می باشد. رنو لاگونا کوپه توانایی رسیدن از حالت ثابت به سرعت 100 کیلومتر در ساعت را در کمتر از 7 ثانیه دارد و بالاترین مدل آن از سیستم فرمانپذیری در چهارچرخ سود می برد.

http://www.up.iranblog.com/images/0btlk0xahyfuyf77idq.jpg


http://espaciocoches.com/wp-content/renault-laguna-coupe-1.jpg




موضوع مطلب :

چهارشنبه 91 فروردین 16 :: 5:18 عصر

درباره وبلاگ


با سلام خدمت شما بازدیدکننده گرامی ، خوش آمدید به سایت من . این سایت با به روز کردن مطالب خود باعث می شود اطلاعات شما بازدید کننده گرامی ارتقا یابد لطفا برای هرچه بهتر شدن مطالب این وب سایت ، ما را از نظرات و پیشنهادات خود آگاه سازید یا از طریق فرم تماس سایت یا ازطرق ایمیل Amirmohammad.omumi@yahoo.com ما را در بهتر شدن کیفیت مطالب یاری کنید.
پیوندها
نویسندگان
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 74
  • بازدید دیروز: 157
  • کل بازدیدها: 2320208
فرم تماس
نام و نام خانوادگی
آدرس ایمیل
امکانات دیگر

مشخصات رنو لاگونا کوپه - از همــــــه جــــــــا از همـــــــه رنـــــــگ
پربازدیدترین مطالب

کد پربازدیدترین

کلیه حقوق این وبلاگ برای از همــــــه جــــــــا از همـــــــه رنـــــــگ محفوظ است