سفارش تبلیغ
صبا ویژن
از همــــــه جــــــــا از همـــــــه رنـــــــگ
بزرگ ترین سایت مطالب ودانلود
به سایت از همــــــه جــــــــا از همـــــــه رنـــــــگ خوش آمدید
پیش فرض

سه دقیقه در ماه؛ سهم گوگل پلاس از کاربران اینترنت




در حالی که گوگل همچنان در تلاش است تا گوگل پلاس را هم مانند سایر سرویس*هایش یعنی جی*میل و یوتیوب پرطرفدار کند اما به نظر می*رسد این شبکه اجتماعی در سرگرم نگه داشتن کاربرانش به شدت از رقبای خود عقب مانده است.
؛ مقاله*ای در نشریه Wall Street چاپ شده بود به این مضمون که بر اساس اطلاعات بدست آمده از comScore کاربران این شبکه اجتماعی نوپا در فاصله سپتامبر 2011 تا ژانویه 2012 حدودا سه دقیقه در هر ماه را در گوگل پلاس سپری کرده اند.
البته شاید کاربران فعال گوگل پلاس بیشتر از این وقت گذاشته باشند اما باز هم به هر صورت از فیس بوک که کاربرانش حدود 7 ساعت در ماه را در آنجا سپری می*کنند، عقب*تر هستند.
علاوه بر این گوگل از توییتر هم با 21 دقیقه در ماه ، Linkedin با 17دقیقه در ماه و حتی از Myspace با 8 دقیقه در ماه هم عقب تر است. بر اساس آمار comScore در طول 6 ماه گذشته بقیه سایتها هم مثل Tumblr و Pinterest هر کدام توانسته اند به مدت نیم تا یک ساعت در ماه کاربرانشان را جذب خود نگه دارند.
اطلاعات comScore روند نگران کننده ای را برای گوگل پلاس نشان می دهد با این حال سخنگوی گوگل در یک واکنش شتاب زده comScore را محکوم کرد و گفت که آمار این وب سایت به میزان قابل توجه از آمار داخلی ما که تحلیل گران گوگل به دست می اوردند پایین تر است.
لری پیج، رئیس اجرایی گوگل اخیرا گفته بود که گوگل پلاس 90 میلیون کاربر دارد که بیش از 60 در صد آنها هر روز با این شبکه اجتماعی سرگرمند. اگر هم این گفته درست باشد به نظر می رسد این کاربران احتمالا فقط وارد سایت شده اند و از آن استفاده نکرده اند . اما کاربران سایر محصولات گوگل مثل جی میل یا یونیوب برای استفاده کردن از این وب سایت ها وارد آنها می شوند.
گوگل اخیرا تاکید زیادی بر توصیه*ها اجتماعی از طریق جست و جو های استاندارد دارد اما اگر دوستان کاربران در گوگل پلاس فعالیتی نداشته باشند این تاکتیک هم بی فایده خواهد بود . علاوه بر این گوگل به خاطر کمبود کاربر گفته بود که اوایل این ماه از لحاظ ترافیک سایت Pinterest را هم پشت سر گذاشته است.
با این که گوگل پلاس در رویدادهای مردمی مهمی مانند اسکار در امر تبلیغات به شدت پیشتاز بوده اما برند هایی مانند اینتل گزارش داده اند که نسبت به فیس بوک و توئیتر علاقه کمتری بین کاربران گوگل پلاس در استفاده از این سایت و پست گذاشتن به چشم می خورد.




موضوع مطلب :

دوشنبه 91 فروردین 21 :: 7:26 عصر

درباره وبلاگ


با سلام خدمت شما بازدیدکننده گرامی ، خوش آمدید به سایت من . این سایت با به روز کردن مطالب خود باعث می شود اطلاعات شما بازدید کننده گرامی ارتقا یابد لطفا برای هرچه بهتر شدن مطالب این وب سایت ، ما را از نظرات و پیشنهادات خود آگاه سازید یا از طریق فرم تماس سایت یا ازطرق ایمیل Amirmohammad.omumi@yahoo.com ما را در بهتر شدن کیفیت مطالب یاری کنید.
پیوندها
نویسندگان
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 117
  • بازدید دیروز: 157
  • کل بازدیدها: 2320251
فرم تماس
نام و نام خانوادگی
آدرس ایمیل
امکانات دیگر

سه دقیقه در ماه؛ سهم گوگل پلاس از کاربران اینترنت - از همــــــه جــــــــا از همـــــــه رنـــــــگ
پربازدیدترین مطالب

کد پربازدیدترین

کلیه حقوق این وبلاگ برای از همــــــه جــــــــا از همـــــــه رنـــــــگ محفوظ است