سفارش تبلیغ
صبا ویژن
از همــــــه جــــــــا از همـــــــه رنـــــــگ
بزرگ ترین سایت مطالب ودانلود
به سایت از همــــــه جــــــــا از همـــــــه رنـــــــگ خوش آمدید

 

توماس اندرس خدای صحنه هاست !





3 آپریل 2010


در تاریخ 18 آپریل 2010 در تالار Kosmos در شهر موسکو , مراسم رسمی اهدای جوایز موسیقی رادیویی "The Lord of On The Air " ( خدا و مالک صحنه ها ) سال 2010 میلادی برگزار خواهد شد.

که این جوایز ویژه به محبوب ترین و شناخته شده ترین موزیسین ها داده می شود که اغلب آن ها در حال پخش و اجرای برنامه هستند.

مهمان ویژه این مراسم تک نواز گروه افسانه ای مدرن تاکینگ "توماس اندرس " است که شخصا جایزه مجسمه کوچک " The Lord of On The Air " را در نامزدی Record- Raidio دریافت خواهد کرد .

این برای اولین بار است که یک گروه خارجی در این مراسم ترانه ای را اجرا خواهد کرد . گر چه بر طبق اطلاعات دریافتی از سایت طرفداران روسی توماس اندرس , مدیر برنامه های توماس اجرای این آهنگ در روسیه را تایید نمی کند.

نامزدی برای دریافت "The Lord of On The Air " سال 2010 توسط Radio - Chart سال 2009 که از پروژه های TopHit.RU است و همچنین از اطلاعات بدست آمده از چرخش و پخش آهنگ ها در سایت MOSKVA.FM مشخص شده است .

برای نخستین بار امسال یک هنرمند خارجی برای Radio-Hit نامزد شده است و همچنین نامزد های جدیدی هم از جمله " From Russia with love " (از روسیه با عشق ) , Newcomer of year ( ستارگان تازه وارد سال ) , "The stars of reality " ( ستاره های واقعی ) و همچنین تعدادی تهیه کننده در این مراسم حضور دارند.

هیات داوران این مراسم هم شامل نمایندگانی از ایستگاه های رادیویی و همچنین اشخاصی که دارنده جایزه این مراسم در سال های گذشته می باشند , هستند.

حقیقت و اهمیت عجیب و غریب این جایزه زمانی مشخص می شود که بدانیم که تا کنون هیچ کس موفق به کسب این جایزه ( "The Lord of On The Air " ) برای دو بار , نشده است !





موضوع مطلب :

چهارشنبه 91 فروردین 23 :: 7:3 عصر

درباره وبلاگ


با سلام خدمت شما بازدیدکننده گرامی ، خوش آمدید به سایت من . این سایت با به روز کردن مطالب خود باعث می شود اطلاعات شما بازدید کننده گرامی ارتقا یابد لطفا برای هرچه بهتر شدن مطالب این وب سایت ، ما را از نظرات و پیشنهادات خود آگاه سازید یا از طریق فرم تماس سایت یا ازطرق ایمیل Amirmohammad.omumi@yahoo.com ما را در بهتر شدن کیفیت مطالب یاری کنید.
پیوندها
نویسندگان
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 96
  • بازدید دیروز: 157
  • کل بازدیدها: 2320230
فرم تماس
نام و نام خانوادگی
آدرس ایمیل
امکانات دیگر

توماس اندرس خدای صحنه هاست ! - از همــــــه جــــــــا از همـــــــه رنـــــــگ
پربازدیدترین مطالب

کد پربازدیدترین

کلیه حقوق این وبلاگ برای از همــــــه جــــــــا از همـــــــه رنـــــــگ محفوظ است