سفارش تبلیغ
صبا ویژن
از همــــــه جــــــــا از همـــــــه رنـــــــگ
بزرگ ترین سایت مطالب ودانلود
به سایت از همــــــه جــــــــا از همـــــــه رنـــــــگ خوش آمدید

سرگئی برین

 

سِرگِئی برین
زادروز 21 اوت 1973 ‏(38 سال)
مسکو، Flag of the Soviet Union.svg اتحاد جماهیر شوروی
محل زندگی لوس آلتوس, کالیفرنیا
از دانشگاه مریلند
استنفورد
پیشه دانشمند کامپیوتر، کارآفرین اینترنت
نقش‌های برجسته مؤسس و مدیر تکنولوژی شرکت گوگل
دین یهودی
همسر آن ووجچیکی

امضا
وبگاه
stanford.edu/~sergey

 

سِرگِئی میخایلوویچ برین (به روسی: ?????? ?????????? ????)‏ (زاده? 21 اوت سال 1973) کارآفرین آمریکایی متولد روسیه است که با کمک لری پیج شرکت گوگل را بنیان نهادند.

برین در حال حاضر مدیر تکنولوژی شرکت گوگل می‌باشد و دارایی خالص او در حدود 18?5 میلیارد دلار در نهمین ماه مارس سال 2007 برآوردشده‌است. او در حال حاضر بیست و ششمین ثروتمند جهان و پنجمین ثروتمند آمریکا همراه با لری پیج می‌باشد. او همچنین چهارمین ثروتمند جوان جهان می‌باشد.

زندگینامه و تحصیلات

برین در مسکو در خانواده‌ای یهودی بدنیا آمد. پدر او مایکل برین، ریاضی‌دان و مادر او اقتصاددان بود. در سال 1979 میلادی هنگامیکه برین شش سال داشت خانواده? او به آمریکا مهاجرت کردند. برین از دانشگاه مریلند در رشته? علوم کامپیوتر و ریاضیات در سال 1993 میلادی مدرک کارشناسی دریافت کرد.

بعد از اینکه او از دانشگاه مریلند فارغ‌التحصیل شد، کمک هزینه? تحصیلی از مؤسسه? خیریه «نشنال ساینس» دریافت کرد که به او اجازه? ادامه تحصیل در رشته علوم کامپیوتر در دانشگاه استنفورد را می‌داد. او مدرک کارشناسی‌ارشد خود را در سال 1995 میلادی دریافت نمود. او هم‌اکنون مشغول ادامه? تحصیل در مقطع دکترا می‌باشد وهم‌زمان در شرکت گوگل نیز مشغول می‌باشد.

او همچنین دارای مدرک افتخاری «MBA» از «Instituto de Empresa Business School» می‌باشد.

 

 

 

 

لری پیج

از ویکی‌پدیا، دانشنامه? آزاد
پرش به: ناوبری, جستجو
لری پیج
Larry Page.jpg
زادروز 26 مارس 1973 (39 سال)،
لنسینگ، میشیگان
حرفه مؤسس و مدیر محصولات شرکت گوگل
درآمد 25?045 دلار (سال 2005)
دارایی خالص 18?5 میلیارد دلار
(سال 2007)

لورنس ادوارد لَری پیج (به انگلیسی: Lawrence Edward "Larry" Page) (زاده? 26 مارس 1973) کارآفرین و مبتکر آمریکایی می‌باشد که به همراه سرگئی برین موتور جستجوی اینترنتی گوگل، در حال حاضر شرکت گوگل، را بنا نهاد.

محتویات

زندگینامه و تحصیلات

لری پیج پسر دکتر کارل ویکتور پیج، یکی از نخستین دانش‌آموختگان دکترای علوم رایانه‌ای از دانشگاه میشیگان و استاد علوم رایانه و هوش مصنوعی در دانشگاه ایالتی میشیگان و گلوریا پیج، مربی برنامه‌نویسی رایانه در دانشگاه ایالتی میشیگان می‌باشد. او همچنین برادر کارل ویکتور پیج، مؤسس ای‌گروپ، که به یاهو به مبلغ نیم میلیارد دلار فروخته شد، است.

پیج در مدرسه? مونتزوری در لنسینگ، میشیگان تحصیل کرده‌است و از دبیرستان لنسینگ غربی فارغ‌التحصیل شده‌است. او مدرک کارشناسی خود را در رشته? مهندسی رایانه از دانشگاه میشیگان و کارشناسی‌ارشد را از دانشگاه استنفورد اخذ کرده‌است.

توازن دارایی در گوگل

با استناد به قرارداد بین سرگیی برین و لری پیج این دو شخص در شرکت گوگل مقدار سهام برابری را دارا هستند

حرفه

هنگامیکه او مشغول تحصیل در مقطع دکترا در رشته? علوم رایانه در دانشگاه استنفورد بود سرگئی برین را ملاقات کرد. آنها با کمک یکدیگر موتور جستجوگر گوگل را در سال 1998 میلادی بنانهادند. او هم‌اکنون تحصیل را در مقطع پی‌اچ‌دی موقتأ رها کرده‌است.

پیج و برین شرکت را با کمک یکدیگر به طور مشترک تا سال 2001 میلادی اداره‌کردند و در این سال اریک اشمیت را به عنوان قائم‌مقام مدیرعامل و رئیس هیأت‌مدیره برگزیدند.

مطابق با مجله? فوربس در سال 2006 میلادی، دارایی ناخالص پیج 19?8 میلیارد دلار برآوردشده‌است و او را به همراه سرگئی برین در رتبه? 24 ثروتمندان جهان جای‌داده‌است.




موضوع مطلب :

پنج شنبه 91 اردیبهشت 7 :: 3:6 عصر

درباره وبلاگ


با سلام خدمت شما بازدیدکننده گرامی ، خوش آمدید به سایت من . این سایت با به روز کردن مطالب خود باعث می شود اطلاعات شما بازدید کننده گرامی ارتقا یابد لطفا برای هرچه بهتر شدن مطالب این وب سایت ، ما را از نظرات و پیشنهادات خود آگاه سازید یا از طریق فرم تماس سایت یا ازطرق ایمیل Amirmohammad.omumi@yahoo.com ما را در بهتر شدن کیفیت مطالب یاری کنید.
پیوندها
نویسندگان
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 70
  • بازدید دیروز: 116
  • کل بازدیدها: 2320047
فرم تماس
نام و نام خانوادگی
آدرس ایمیل
امکانات دیگر

سرگئی برین ولری پیج (تاسیس کننده شرکت گوگل) - از همــــــه جــــــــا از همـــــــه رنـــــــگ
پربازدیدترین مطالب

کد پربازدیدترین

کلیه حقوق این وبلاگ برای از همــــــه جــــــــا از همـــــــه رنـــــــگ محفوظ است