سفارش تبلیغ
صبا ویژن
از همــــــه جــــــــا از همـــــــه رنـــــــگ
بزرگ ترین سایت مطالب ودانلود
به سایت از همــــــه جــــــــا از همـــــــه رنـــــــگ خوش آمدید
گفته می‌شود نمای ظاهری لامبورگینی چینی 99 درصد به لامبورگینی اصلی شباهت دارد در حالی که نمای درونی آن شباهت 70 درصدی دارد.

چینی‌ها لامبورگینی را با 99 درصد شباهت با لامبورگینی اصلی ساخته اند.

قیمت این لامبورگینی 65 هزار دلار است. هزینه خرید لامبورگینی مورسیلاگو LP64  چهار صد هزار دلار است اما چینی‌ها همین اتومبیل را با 99 درصد ساخته و به قیمت 65 هزار دلار می‌فروشند.

به نقل از آدیتی‌سنترال، یکی از دلایل ساخت لامبورگینی طرح اسپورت در چین این است که فروش لامبورگینی اصلی در این کشور با شکست مواجه شده است.

جدیدترین لامبورگینی ساخت چین یکی از مهیج‌ترین اتومبیل‌هایی است که یک کشور آسیایی عرضه می‌کند و احتمالا بهترین آن‌ها تا به امروز باشد.

گفته می‌شود نمای ظاهری لامبورگینی چینی 99 درصد به لامبورگینی اصلی شباهت دارد در حالی که نمای درونی آن شباهت 70 درصدی دارد.

خریداران این لامبورگینی در واقع یک لامبورگینی ساخت ایتالیا را نمی‌خرند چرا که اتومبیل‌شان بیش‌تر به تویوتای MR2 جمع و جور شبیه است.






موضوع مطلب :

شنبه 91 تیر 17 :: 12:37 عصر

درباره وبلاگ


با سلام خدمت شما بازدیدکننده گرامی ، خوش آمدید به سایت من . این سایت با به روز کردن مطالب خود باعث می شود اطلاعات شما بازدید کننده گرامی ارتقا یابد لطفا برای هرچه بهتر شدن مطالب این وب سایت ، ما را از نظرات و پیشنهادات خود آگاه سازید یا از طریق فرم تماس سایت یا ازطرق ایمیل Amirmohammad.omumi@yahoo.com ما را در بهتر شدن کیفیت مطالب یاری کنید.
پیوندها
نویسندگان
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 127
  • بازدید دیروز: 111
  • کل بازدیدها: 2318801
فرم تماس
نام و نام خانوادگی
آدرس ایمیل
امکانات دیگر

چینی ها اتومبیل لامبورگینی را کپی زدن! (عکس) - از همــــــه جــــــــا از همـــــــه رنـــــــگ
پربازدیدترین مطالب

کد پربازدیدترین

کلیه حقوق این وبلاگ برای از همــــــه جــــــــا از همـــــــه رنـــــــگ محفوظ است