سفارش تبلیغ
صبا ویژن
از همــــــه جــــــــا از همـــــــه رنـــــــگ
بزرگ ترین سایت مطالب ودانلود
به سایت از همــــــه جــــــــا از همـــــــه رنـــــــگ خوش آمدید

 

قبل از شروع این مطلب می بایست به این نکته اشاره کنیم که عمر باتری در اسمارت فون گلکسی اس 3 بسیار خوب است، یعنی دقیقا همان چیزی که از یک اسمارت فون با کیفیت بالا انتظار می رود. همچنین این موضوع ممکن است ارتباطی با همه دستگاههای تولیدی نداشته باشد، ولی ظاهرا عده ای از دارندگان این اسمارت فون این مشکل را دارند.

تعدادی از کاربران XDA-Developers گزارش دادند یک مشکل نرم افزاری وجود دارد که باعث مصرف بیش از حد باتری در گلکسی اس 3 بیش از آنچیزی که می بایست مصرف کند می شود. البته بسیاری نیز تایید کرده اند که باتری دستگاه آنها خوب کار می کند. اما کسانی که در این مورد تحقیقاتی انجام داده اند، ادعا کرده اند که این مشکل توسط یک فایل سیستمی ایجاد می شود، در نتیجه انرژی مصرفی توسط اسمارت فون در حالت stand-by حدود 10 برابر بیشتر از آن چیزی است که می بایست باشد.

به هر حال آن موضوعی که تا این لحظه مشخص شده این است که کسانی که نسخه U.S این اسمارت فون را دارند هیچ گونه مشکلی در این زمینه ندارند، اما اگر شما دارای نسخه بین المللی Samsung Galaxy S III هستید، و باتری شما آنطور که می بایست کار کند، عملکرد خوبی ندارد، شما می بایست سری به فروم متخصصان XDA-Developers بزنید و ببینید که در این زمینه چه کمکی می توانید بگیرید.

اما شاید بهترین راه برای حل این موضوع و مشکل، انتظار برای عرضه آپدیتی از سوی سامسونگ باشد تا بتوان این باگ مربوط به باتری را رفع نمود.



موضوع مطلب :

شنبه 91 تیر 17 :: 12:58 عصر

درباره وبلاگ


با سلام خدمت شما بازدیدکننده گرامی ، خوش آمدید به سایت من . این سایت با به روز کردن مطالب خود باعث می شود اطلاعات شما بازدید کننده گرامی ارتقا یابد لطفا برای هرچه بهتر شدن مطالب این وب سایت ، ما را از نظرات و پیشنهادات خود آگاه سازید یا از طریق فرم تماس سایت یا ازطرق ایمیل Amirmohammad.omumi@yahoo.com ما را در بهتر شدن کیفیت مطالب یاری کنید.
پیوندها
نویسندگان
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 62
  • بازدید دیروز: 111
  • کل بازدیدها: 2318736
فرم تماس
نام و نام خانوادگی
آدرس ایمیل
امکانات دیگر

احتمال وجود مشکل در باتری گلکسی اس 3 - از همــــــه جــــــــا از همـــــــه رنـــــــگ
پربازدیدترین مطالب

کد پربازدیدترین

کلیه حقوق این وبلاگ برای از همــــــه جــــــــا از همـــــــه رنـــــــگ محفوظ است