سفارش تبلیغ
صبا ویژن
از همــــــه جــــــــا از همـــــــه رنـــــــگ
بزرگ ترین سایت مطالب ودانلود
به سایت از همــــــه جــــــــا از همـــــــه رنـــــــگ خوش آمدید
تداخل فصل تابستان و ماه مبارک رمضان و تحمل 17 ساعت روزه داری و مواجه شدن بدن با کم آبی می تواند عامل بروز یبوست باشد.

دکتر ناصری ابراهیمی دریانی، متخصص بیماری های گوارشی در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران گفت: یبوست و کم آبی با یکدیگر ارتباط مستقیم دارند بنابراین توصیه می شود در فاصله افطار تا سحر آب به مقدار زیاد مصرف شود.

وی خاطر نشان کرد: پیشنهاد می شود افراد مبتلا به یبوست از نان سبوس دارد استفاده کنند چرا که مصرف سبوس گندم در رفع این مشکل موثر است.

وی افزود: نکته مهم دیگر این که مصرف سبزیجات و سالاد به همراه روغن زیتون در وعده افطار و سحر و خوردن میوه هایی همچون زردآلو ، گیلاس در فاصله افطار و سحر نیز در برطرف کردن یبوست موثر است.

وی تصریح کرد: انجیر و آلوی خیس کرده نیز در درمان یبوست بسیار موثر است و چون آلو ملین است خوردن آن نیز برای مبتلایان به یبوست بسیار مفید است.

دریانی ادامه داد: توصیه می شود برای جلوگیری از ابتلا به یبوست چربی و شیرینی کم تر مصرف شود چرا که مصرف زیاد چربی و شیرینی خود عاملی برای ابتلا به یبوست است




موضوع مطلب :

چهارشنبه 91 مرداد 11 :: 10:4 عصر

درباره وبلاگ


با سلام خدمت شما بازدیدکننده گرامی ، خوش آمدید به سایت من . این سایت با به روز کردن مطالب خود باعث می شود اطلاعات شما بازدید کننده گرامی ارتقا یابد لطفا برای هرچه بهتر شدن مطالب این وب سایت ، ما را از نظرات و پیشنهادات خود آگاه سازید یا از طریق فرم تماس سایت یا ازطرق ایمیل Amirmohammad.omumi@yahoo.com ما را در بهتر شدن کیفیت مطالب یاری کنید.
پیوندها
نویسندگان
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 60
  • بازدید دیروز: 47
  • کل بازدیدها: 2318251
فرم تماس
نام و نام خانوادگی
آدرس ایمیل
امکانات دیگر

برای درمان یبوست در ماه رمضان باید چه کار کنیم؟ - از همــــــه جــــــــا از همـــــــه رنـــــــگ
پربازدیدترین مطالب

کد پربازدیدترین

کلیه حقوق این وبلاگ برای از همــــــه جــــــــا از همـــــــه رنـــــــگ محفوظ است