سفارش تبلیغ
صبا ویژن
از همــــــه جــــــــا از همـــــــه رنـــــــگ
بزرگ ترین سایت مطالب ودانلود
به سایت از همــــــه جــــــــا از همـــــــه رنـــــــگ خوش آمدید

 

 

 

 

موبایب لمسیمعرفی کلیه گوشی های لمسی سامسونگ
معرفی گوشی تماماً لمسی lg kp500
گروه خبری GSM : کمپانی LG گوشی جدید خود را با نام KP500 معرفی نمود . این گوشی قطر کمی داشته و از نظر وزن سبک است . کلیه شبکه های مخابراتی GSM را پشتیبانی کرده و می تواند در باند چهارگانه فرکانس عمل کند ، همچنین 39 زبان روز دنیا را پشتیبانی می کند . در مورد قیمت این محصول هیچ خبری در دست نیست اما طبق اظهارات این کمپانی، اغلب کاربران گوشی تلفن همراه ، استطاعت خرید آن را خواهند داشت . این گوشی با رنگهای مشکی، قهوه ای، نقره ای و طلایی عرضه خواهد شد و بدین ترتیب ، پاسخگوی سلایق شخصی افراد خواهد بود.

این محصول دارای قلمی است که در داخل پنهان شده و جهت کار با برنامه پیشرفته تشخیص دست خط(برنامه ای که امکان نوشتن یادداشت و متون را در اختیار کاربر قرار می دهد)، به راحتی میتوان آن را بیرون آورده و استفاده کرد. با لمس صفحه نمایش بوسیله سر قلم میتوان عکسها را ویرایش نمود.

در صورتیکه گوشی را به صورت افقی نگهداریم، صفحه کلید QWERTY واقع بر روی صفحه نمایش 3 اینچی این گوشی را مشاهده خواهیم کرد. گوشی به هر سمتی چرخانده شود، صفحه نمایش به طور خودکار عکسها و فایلها را طوری می چرخاند که به راحتی بتوان آنها را دید.

این محصول دارای مجموعه ای از بازی های دارای سنسور حرکتی است، که با چرخاندن ، ضربه آهسته و تغییر جهت دادن گوشی، می توانیم تجربه ای بهترو شیرین تراز قابلیت های بازی و سرگرمی را بدست آوریم. این محصول تا پایان اکتبر 2008 در اروپا و پس از آن در سرتاسر جهان در دسترس خواهد بود.

معرفی گوشی تماماً لمسی lg kp500
معرفی گوشی تماماً لمسی lg kp500گروه خبری GSM : کمپانی LG گوشی جدید خود را با نام KP500 معرفی نمود . این گوشی قطر کمی داشته و از نظر وزن سبک است . کلیه شبکه های مخابراتی GSM را پشتیبانی کرده و می تواند در باند چهارگانه فرکانس عمل کند ، همچنین 39 زبان روز دنیا را پشتیبانی می کند . در مورد قیمت ای ...
سامسونگ نت بوک لمسی ساخت
سامسونگ نت بوک لمسی ساختشرکت کره ای سامسونگ از تولید یک دستگاه نت بوک با قابلیت صفحه نمایش لمسی به نام NB30 خبر داد.به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از اسلشگیر، نت بوک NB30 سامسونگ دارای صفحه نمایش 10.1 اینچی LCD لمسی است و از وضوح تصویر 600×1024 پیکسل برخوردار است.از ویژگی های NB30 می توان به پرد ...
گوشی لمسی برای کاربران نابینا
گوشی لمسی برای کاربران نابیناپایگاه خبرگزاری شهر موبایل به نقل از موبنا - یک طراح ژاپنی تلفن همراهی تولید کرده که ادعا می کند اولین گوشی همراه با صفحه نمایش لمسی برای کاربران نابینا است.به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از تک شات، گوشی لمسی جدید Universal Phone نام دارد و تا کنون فقط نمونه اولیه آن ..
گوشی گارانتی‌دار جدید سامسونگ در ایران
5 گوشی گارانتی‌دار جدید سامسونگ در ایران5 گوشی سامسونگ همراه با گارانتی اصلی وارد بازار کشور شدند. B5310 Corby Pro با قیمت 220 هزار تومان، M3710 Corby Beat با بهای 176 هزار تومان و گوشی های S3550 Shark3، S555 Shark 2 و S7070 Diva به ترتیب با قیمت‌های 118 هزار، 195 هزار و 204 هزار تومان در دسترس کار ..بررسی تخصصی گوشی سامسونگ S8000 jet
بررسی تخصصی گوشی سامسونگ S8000 jetسامسونگ S8000 Jet شاید به سرعت جت نباشد اما این گوشی دارای یک صفحه نمایش لمسی بزرگ است و می داند که کاربرانش را چطور راضی نگه دارد .سامسونگ S8000 Jetدر رقابت با گوشی عرضه شده است و از یک رابط کاربری سه بعدی و دوربین 5 مگاپیکسلی با ...
.

 




موضوع مطلب :

پنج شنبه 90 آبان 26 :: 8:15 صبح

درباره وبلاگ


با سلام خدمت شما بازدیدکننده گرامی ، خوش آمدید به سایت من . این سایت با به روز کردن مطالب خود باعث می شود اطلاعات شما بازدید کننده گرامی ارتقا یابد لطفا برای هرچه بهتر شدن مطالب این وب سایت ، ما را از نظرات و پیشنهادات خود آگاه سازید یا از طریق فرم تماس سایت یا ازطرق ایمیل Amirmohammad.omumi@yahoo.com ما را در بهتر شدن کیفیت مطالب یاری کنید.
پیوندها
نویسندگان
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 20
  • بازدید دیروز: 142
  • کل بازدیدها: 2319479
فرم تماس
نام و نام خانوادگی
آدرس ایمیل
امکانات دیگر

به روز ترین مطالب وعکس موبایل های لمسی سامسونگ - از همــــــه جــــــــا از همـــــــه رنـــــــگ
پربازدیدترین مطالب

کد پربازدیدترین

کلیه حقوق این وبلاگ برای از همــــــه جــــــــا از همـــــــه رنـــــــگ محفوظ است