سفارش تبلیغ
صبا ویژن
از همــــــه جــــــــا از همـــــــه رنـــــــگ
بزرگ ترین سایت مطالب ودانلود
به سایت از همــــــه جــــــــا از همـــــــه رنـــــــگ خوش آمدید

خودروهای پورشه آنقدر گرانقیمت می‌باشند که تنها ذکر نام آنها تصویر صاحب خودروی پورشه متکبر را به خاطر انسان می‌آورد. این صاحب خودرو ممکن است فردی در بازار بورس وال استریت باشد. صاحبان خودروی پورشه، عاشق خودروی خود هستند و به خودروهای دیگر توجهی نمی‌کنند.
اگر بخواهید فقط یک خودرو داشته باشید، بهترین خودرو چه خودرویی است؟ بهترین شرکت خودروسازی در جهان کدام است؟ بهترین مدیر خودروساز کیست؟
نایب قهرمان این رقابت ممکن است شرکت تویوتا باشد. خودروی BMW چرا؟ به دلیل لذت، تجربه رانندگی با آن. هوندا به این دلیل که لذت‌بخش‌تر از تویوتا می‌باشد. نیسان، به دلیل داستان گذشته آن و کرایسلر که اسبی مشکی و با وقار است. این 5 شرکت خودروسازی بسیار سود ده هستند، اما پاسخ من به این سؤال پورشه است. آیا کسی بین شما وجود دارد که نخواهد صاحب یک خودروی پورشه یا سهام پورشه باشد؟ سرمایه این شرکت در ده سال گذشته 1700 درصد رشد داشته است و با لحاظ کردن سود سهام برابر 35 درصد رشد سالانه می‌باشد. حتی بزرگ‌ترین شرکت‌های خودروسازی نیز به چنین رشدی نرسیده اند. شرکت پورشه، شرکتی کوچک نیست. تمامی شرکت‌هایی که سالیانه یک میلیارد دلار درآمد داشته‌اند، بررسی شده‌اند.
سود پیش از کسر مالیات گروه پورشه در سال مالی منتهی به 31 جولای 2004 با نرخ ارز روز معادل 3/1 میلیارد دلار بوده است که 17 درصد درآمد کل و بالاترین حاشیه سود در جهان خودروسازی می‌باشد.
پورشه در بررسی جدید کیفیت اولیه قدرت موتور GD در رده 32 قرار گرفته و جلوتر از VW، لندرور، مزدا و سوزوکی می‌باشد. با این حال صاحبان خودروی پورشه عاشق خودروهای خود هستند. در بررسی Carrera GT در مجله اتوویک، خودروی پورشه بهترین خودرو ساخته شده در کل تاریخ اعلام شده است. قیمت Carrera به هنگام آزمایش 449.000 دلار بوده است.

خودروی پورشه اهمیتی به قوانین تجارت نمی‌دهد و نمی‌خواهد جهان شمول شود. این شرکت حتی از شاخص بورس آلمان خارج شد چرا که نمی‌خواست هر سه ماه یکبار گزارش دهد.
تاریخچه شرکت پورشه، آموزنده است. فردینالد پورشه طراح بیتل VW (همان فولکس قورباغه ای خودمان) و پسر او فری شرکت را در 1984 تأسیس کرد و هنوز این شرکت توسط نوادگان وی هدایت می‌شود.
شرکت پورشه پس از رونق تولید 54.000 خودرو در 1986 از بین رفت. تولید این شرکت در این زمان به 14.000 خودرو در 1993 کاهش یافت و مدل Deutsche در امریکا فروش نرفت.
در آن روزهای سخت شرکت پورشه، آدم توانمند 38 ساله‌ای به نام وندلین ویدکینگ را به عنوان مدیر اجرایی استخدام کرد. او مدیریت سالن رنگ و بدنه پورشه را برعهده گرفت و سپس به تولیدکننده لوازم یدکی آلمانی تبدیل شد.
ویدکینگ بهترین مدیر خودروساز در جهان است. وی در سن 52 سالگی متخصصان ژاپنی را استخدام کرد و از مشاوره آنها بهره‌مند شد. او کل سیستم تولید خودروی پورشه را مجدداً از نو ساخت، هزینه‌ها را کاهش و کیفیت را افزایش داد. ویدکینگ از اتحادیه‌ها و تأمین‌کنندگان لوازم یدکی خواست که به او بپیوندند.

وی به ریسک‌پذیری و توسعه خطوط تولید محصولات جدید علاقه‌مند بود. زمانی که شرکت پورشه به زمین نشست، مدیران فردی را استخدام کردند که به جای تغییر دادن تراز مالی شرکت، شرکتی بهتر را ایجاد کند. او می‌دانست که تغییر باید از درون شرکت باشد نه اینکه به قطعه‌سازان فشار بیاورد که قیمت‌ها را کاهش دهند. افراد کلیدی صنعت خودروسازی، مهندسان تولیدی هستند که می‌خواهند بهترین خودرو را در جهان تولید کنند. احیای یک شرکت خودروسازی، کار آسانی نیست، اما این کاری بود که ویدکینگ از عهده آن برآمد.


نشان پورشه

 نشان پورشه نشان محلی شهر اشتوتگارت است.اسب علامت مزرعه اشتات, شاخها و خطوط مشکی و سرخ بخشی از نشان سلطنتی پادشاهی وورتمبرگ است.
منابع سری مقالات همه خودرو سازان آلمانی:
مجله گسترش صنعت




موضوع مطلب :

جمعه 90 دی 30 :: 10:57 عصر

درباره وبلاگ


با سلام خدمت شما بازدیدکننده گرامی ، خوش آمدید به سایت من . این سایت با به روز کردن مطالب خود باعث می شود اطلاعات شما بازدید کننده گرامی ارتقا یابد لطفا برای هرچه بهتر شدن مطالب این وب سایت ، ما را از نظرات و پیشنهادات خود آگاه سازید یا از طریق فرم تماس سایت یا ازطرق ایمیل Amirmohammad.omumi@yahoo.com ما را در بهتر شدن کیفیت مطالب یاری کنید.
پیوندها
نویسندگان
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 14
  • بازدید دیروز: 197
  • کل بازدیدها: 2318577
فرم تماس
نام و نام خانوادگی
آدرس ایمیل
امکانات دیگر

پورشه - از همــــــه جــــــــا از همـــــــه رنـــــــگ
پربازدیدترین مطالب

کد پربازدیدترین

کلیه حقوق این وبلاگ برای از همــــــه جــــــــا از همـــــــه رنـــــــگ محفوظ است