سفارش تبلیغ
صبا ویژن
از همــــــه جــــــــا از همـــــــه رنـــــــگ
بزرگ ترین سایت مطالب ودانلود
به سایت از همــــــه جــــــــا از همـــــــه رنـــــــگ خوش آمدید

فارسی بودن محیط Windows 8 برعلاوه زیبایی و جذابیتی که محیط ویندوز میبخشد، برای برخی از کاربران که آشنایی خوبی با زبان انگلیسی ندارند میتواند مناسب باشد. فارسی ساز ویندوز 8 که در این نوشته توسط ازهمه جا ازهمه رنگ به صورت LIP بر روی سایت قرار گرفته است، قسمتهایی که به زبان فارسی ترجمه شده است جزئی میباشد.

دانلود فارسی ساز ویندوز 8

متن های موجود در نرم افزارهای نصب، پنجرهای گفتگو، منوها، عناوین و سایر قسمت ها در این بسته ترجمه شده است. متن هایی که در این بسته ترجمه نشده به دلیل زبان اصلی Windows 8 است؛ بطور مثال اگر یک نسخه چینی ویندوز 8 را خریداری کنید بعضی از قسمتها و متون به زبان چینی خواهد بود. همچنین این بسته بخش زبان فارسی ویندوز 8 است. در فایلی که برای دانلود قرار داده شده دو بسته زبان یکی مناسب برای سیستمهای 32 بیتی و دیگری برای سیستمهای 64 بیتی قرار داده شده است؛ جالب است بدانید شما میتوانید بسته های سایر زبانها را از مایکروسافت دانلود کنید، نصب کنید و هر کدام را که خواستید به صورت دلخواه فعال کنید.

 

راهنمای نصب فارسی ساز Windows 8 : 

پس از دانلود، فایلها را از حالت فشرده خارج نموده و در قسمت نوار وظیفه قسمت زبان (Language Bar) بر روی (EN یا FA) کلیک کنید سپس گزینه Language preferences را انتخاب کنید. بعدا به قسمت Language options زبان فارسی رفته و بر روی Make this primary language کلیک کنید، سپس حال ویندوز خود را Log off یا Restart کنید تا تغییرات زبان اعمال گردد.

دانلود دانلود : دانلود رایگان با لینک مستقیم

 حجم : 6?44MB

password رمز : www.p30af.com




موضوع مطلب :

پنج شنبه 91 آبان 25 :: 6:21 عصر

درباره وبلاگ


با سلام خدمت شما بازدیدکننده گرامی ، خوش آمدید به سایت من . این سایت با به روز کردن مطالب خود باعث می شود اطلاعات شما بازدید کننده گرامی ارتقا یابد لطفا برای هرچه بهتر شدن مطالب این وب سایت ، ما را از نظرات و پیشنهادات خود آگاه سازید یا از طریق فرم تماس سایت یا ازطرق ایمیل Amirmohammad.omumi@yahoo.com ما را در بهتر شدن کیفیت مطالب یاری کنید.
پیوندها
نویسندگان
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 3
  • بازدید دیروز: 143
  • کل بازدیدها: 2318820
فرم تماس
نام و نام خانوادگی
آدرس ایمیل
امکانات دیگر

دانلود فارسی ساز ویندوز 8 – Windows 8 Persian Language - از همــــــه جــــــــا از همـــــــه رنـــــــگ
پربازدیدترین مطالب

کد پربازدیدترین

کلیه حقوق این وبلاگ برای از همــــــه جــــــــا از همـــــــه رنـــــــگ محفوظ است