سفارش تبلیغ
صبا ویژن
از همــــــه جــــــــا از همـــــــه رنـــــــگ
بزرگ ترین سایت مطالب ودانلود
به سایت از همــــــه جــــــــا از همـــــــه رنـــــــگ خوش آمدید

 

تردیدی نیست که ویندوز 95 مایکروسافت واقعاً یک‌بار دیگر تجربه کار با PC را متحول ساخت، 16 سال پیش این صنعت را به‌شدت تحت تاثیر خود قرار داد. هفته گذشته مایکروسافت اعلام کرد که نسل بعدی سیستم‌های عامل ویندوز این شرکت یعنی ویندوز 8 که در طول چند ماه آینده برای آزمایش عمومی در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت، درست به اندازه ویندوز 95 افسانه‌ای، انقلابی خواهد بود.


Steven Sinofsky رییس بخش ویندوز و ویندوز لایو شرکت مایکروسافت می‌گوید: «چیزهای زیادی از زمان ویندوز 95 تاکنون تغییر کرده‌اند. در واقع عرضه ویندوز 95 آخرین تحول بنیادی ویندوز به‌شمار می‌آید که با مطرح شدن مفهوم دسکتاپ همراه بود. امروزه دو سوم PCهای موجود را مدل‌های موبایل یعنی لپ‌تاپ‌ها، نت‌بوک‌ها، نوت‌بوک‌ها، تبلت‌ها، Slateها، مدل‌های قابل تبدیل و... تشکیل می‌دهند. از سوی دیگر، تقریبا تمام کامپیوترهای امروزی قابلیت بهره‌گیری از اتصالات بی‌سیم را دارند. در عین حال، این سیستم‌ها از تنوع گسترده‌ای از پیکربندی‌های نمایشگر بهره می‌گیرند که از مدل‌هایی با اندازه‌های زیر 10 اینچ تا نمایشگرهای متعدد HD را شامل می‌شوند. صنعت ذخیره‌سازی از محدوده مگابایت به فضای ترابایت جهش کرده است و به سمت ذخیره‌سازی کلود پیش می‌رود».با وجود آن‌که مایکروسافت همچنان در مورد تاریخ عرضه رسمی ویندوز 8 سکوت کرده است، اما بسیاری از ناظران بر این عقیده‌اند که نسل بعدی ویندوز در سال 2012 عرضه خواهد شد.




موضوع مطلب :

پنج شنبه 91 بهمن 26 :: 11:27 عصر

درباره وبلاگ


با سلام خدمت شما بازدیدکننده گرامی ، خوش آمدید به سایت من . این سایت با به روز کردن مطالب خود باعث می شود اطلاعات شما بازدید کننده گرامی ارتقا یابد لطفا برای هرچه بهتر شدن مطالب این وب سایت ، ما را از نظرات و پیشنهادات خود آگاه سازید یا از طریق فرم تماس سایت یا ازطرق ایمیل Amirmohammad.omumi@yahoo.com ما را در بهتر شدن کیفیت مطالب یاری کنید.
پیوندها
نویسندگان
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 45
  • بازدید دیروز: 90
  • کل بازدیدها: 2317960
فرم تماس
نام و نام خانوادگی
آدرس ایمیل
امکانات دیگر

یندوز 8 به اندازه ویندوز 95 انقلابی وبهتر خواهد بود - از همــــــه جــــــــا از همـــــــه رنـــــــگ
پربازدیدترین مطالب

کد پربازدیدترین

کلیه حقوق این وبلاگ برای از همــــــه جــــــــا از همـــــــه رنـــــــگ محفوظ است