سفارش تبلیغ
صبا ویژن
از همــــــه جــــــــا از همـــــــه رنـــــــگ
بزرگ ترین سایت مطالب ودانلود
به سایت از همــــــه جــــــــا از همـــــــه رنـــــــگ خوش آمدید

دانلود تقویم سال 1392

تقویم سال 1392 عنوان این نوشته سایت ازهمه جا ازهمه رنگ است. تقویم ها به یکی از کاربردی ترین موارد کمک کننده و ضروری جهت برنامه ریزی امورات روزانه زندگی میباشد. با تقویم سال میتوانید پیدا کنید که امروز چندم است، یا امروز چند شنبه است، یا فلان روز چند شنبه است و یا فلان چند شنبه چه تاریخی دارد. همچنان میتوانید با استفاده از تقویم کامل، مناسبت های مهمی که در آن روز رخ میدهد را مشاهده کنید و به این وسیله از مناسبت ها و تعطیلی های ایام سال با خبر باشید. از زمانی که کامپیوتر و موبایل روی کار آمده است، و کم کم دیجیتال در زندگی مردم جامعه نقش پیدا کرده است بیشتر موارد زندگی به دیجیتال تبدیل شده است: مانند ساعت ها، آلبوم های عکس، ماشین حساب و … که تقویم هم از این قاعده مستثنی نیست. تقویم های دیجیتالی فارسی گوناگونی برای کامپیوتر و موبایل تولید و منتشر شده است که کاربران فارسی زبان با استفاده از آن تقویم ها، میتوانند تقویم فارسی مورد نظر خود را در کامپیوتر و یا موبایل داشته باشند و از استفاده آن لذت ببرند.

در این نوشته از سایت ازهمه جا ازهمه رنگ تقویم فارسی سال 1392 هجری شمسی را برای کاربران عزیز، آماده دانلود رایگان نموده ایم. دانلود تقویم سال 1392 تنها برای کامپیوتر یا ویندوز آماده نشده است! بلکه برای موبایل در دو نسخه جاوا و آندروید قرار گرفته است. تقویم سال 1392 که برای ویندوز است به صورت 12 عکس زیبا به پسوند JPG با کیفیت و ابعاد بالا میباشد که در این دوازده عکس، متناسب به فصل های سال، عکسهای زیبای طبیعت به کار رفته است که مناسب برای تنظیم این عکسهای تقویم به عنوان عکس پشت زمینه دیسکتاپ ویندوز میباشد، لازم به ذکر است که مناسبت های ملی و مذهبی و تعطیلات در این تقویم موجود است. نسخه موبایل تقویم سال 92 همانطور که در فوق گفته شده در دو نسخه جاوا و آندروید میباشد که به راحتی میتوانید بر روی موبایل خود که سیستم عامل جاوا یا آندروید دارد نصب کنید و از امکانات آن نظیر: ارائه 3 تقویم به صورت همزمان (تقویم شمسی، قمری و میلادی)، نمایش وقایع ملی و مذهبی، اوقات شرعی، قابلیت پخش اذان، تبدیل تاریخ شمسی، قمری و میلادی به یکدیگر و بالعکس و سایر امکانات اشاره کرد. لازم به ذکر است نام نرم افزار تقویم موبایل باد صبا بوده که توسط موسسه موج همراه نور ارائه شده است.

دانلود دانلود تقویم 1392 برای ویندوز : دانلود رایگان با لینک مستقیم
دانلود دانلود نرم افزار تقویم 1392 برای موبایل (آندروید) : دانلود رایگان با لینک مستقیم
دانلود دانلود نرم افزار تقویم 1392 برای موبایل (جاوا): دانلود رایگان با لینک مستقیم
حجم تقویم 92 ویندوز : 12?86MB
حجم تقویم 92 موبایل (آندروید): 5?30MB
حجم تقویم 92 موبایل (جاوا): 2?10MB
password رمز : www.p30af.com




موضوع مطلب :

سه شنبه 91 اسفند 29 :: 11:6 صبح

درباره وبلاگ


با سلام خدمت شما بازدیدکننده گرامی ، خوش آمدید به سایت من . این سایت با به روز کردن مطالب خود باعث می شود اطلاعات شما بازدید کننده گرامی ارتقا یابد لطفا برای هرچه بهتر شدن مطالب این وب سایت ، ما را از نظرات و پیشنهادات خود آگاه سازید یا از طریق فرم تماس سایت یا ازطرق ایمیل Amirmohammad.omumi@yahoo.com ما را در بهتر شدن کیفیت مطالب یاری کنید.
پیوندها
نویسندگان
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 93
  • بازدید دیروز: 90
  • کل بازدیدها: 2318008
فرم تماس
نام و نام خانوادگی
آدرس ایمیل
امکانات دیگر

دانلود تقویم سال 1392 (برای ویندوز و موبایل: آندروید و جاوا) - از همــــــه جــــــــا از همـــــــه رنـــــــگ
پربازدیدترین مطالب

کد پربازدیدترین

کلیه حقوق این وبلاگ برای از همــــــه جــــــــا از همـــــــه رنـــــــگ محفوظ است