سفارش تبلیغ
صبا ویژن
از همــــــه جــــــــا از همـــــــه رنـــــــگ
بزرگ ترین سایت مطالب ودانلود
به سایت از همــــــه جــــــــا از همـــــــه رنـــــــگ خوش آمدید
مهم نیست هتل در کجا قرار دارد - مرکز شهر، بیابان گرم یا یک جزیره گرمسیری –، این استخر است که قلب هتل را تشکیل می دهد. استخرهای زیبای هتل ها نیز همچون طراحی خود هتل ارزشمند و مهم است. در اینجا استخرهای زیبای هتل های سراسر دنیا از سواحل مدیترانه گرفته تا مرکز شهر هنگ کنگ را برایتان نام برده ایم.
1. کاتیکیس

سانتورینی – یونان

 

 این هتل به سبک سنتی سایکلادیک طراحی شده است. دیوارهای سفید و پلکان ماز مانند، پل های چوبی و تراس های زیبا این اقامتگاه یونانی را بسیار زیبا و خوش منظره کرده اند. این هتل بالای صخره ای قرار دارد و روبه روی آن کوه غیر فعال آتشفشانی واقع شده است. با وجود اندازه کوچک این هتل و 27 اتاقی که دارد، دو استخر دارد.
 یکی کوچک تر و با آب سرد است و درون غار قرار دارد و دیگری نیز یک استخر بسیار زیبای آبی لاجوردی است که نمای فوق العاده زیبایی از دریای نیلگون اژه دارد.

2. باغ های معلق آبود
بالی - اندونزی

 

 

 این استخرها در سراشیبی روی تراس قرار دارند و منظره زیبایی از رودخانه سبز و زیبای آیونگ را به تصویر می کشند. این استخرهای فوق العاده زیبا در هتل Orient Express بالی قرار دارند که شامل 38 ویلا به سبک معماری بالی است و همه در دامنه تپه جای گرفته اند. استخر چند سطحی بسیار زیبای این هتل را معماری فرانسوی به نام «گوردن شاو» طراحی کرده است.
کناره های استخر با سنگ های آتشفشانی باتو چاندی پوشیده شده اند  دیوارهای آن نیز از گذاره های سفت شده آتشفشان ساخته شده اند. این استخرها موج دار ساخته شده اند که با محیط سرسبز اطراف خود هم خوانی بسیاری دارد.
3. هتل قصر السراب

ابوظبی – امارت متحده عربی

 

 در این هتل 206 اتاقه، آب حرف اول را می زند. دیوارهای فضای بیرونی هتل همه از خاک رس تهیه شده اند و کوزه های سفالینی نیز در ورودی وجود دارند تا مسافرها بتوانند تشنگی خود را برطرف کنند. این هتل در وسط بیابان بی آب و علف قرار دارد به همین دلیل، داشتن استخر بزرگ و لذت آب تنی زیر گرمای آفتاب از جاذبه های اصلی این هتل به شمار می رود. این استخر در میان درختان نخل سربه فلک کشیده و تپه های شنی قرار دارد و به معنای واقعی یک مامن و آبادی میان کویر به شمار می رود.
4. ریتز کارلتون
هنگ کنگ – چین

 




موضوع مطلب :

یکشنبه 92 فروردین 4 :: 10:18 عصر

درباره وبلاگ


با سلام خدمت شما بازدیدکننده گرامی ، خوش آمدید به سایت من . این سایت با به روز کردن مطالب خود باعث می شود اطلاعات شما بازدید کننده گرامی ارتقا یابد لطفا برای هرچه بهتر شدن مطالب این وب سایت ، ما را از نظرات و پیشنهادات خود آگاه سازید یا از طریق فرم تماس سایت یا ازطرق ایمیل Amirmohammad.omumi@yahoo.com ما را در بهتر شدن کیفیت مطالب یاری کنید.
پیوندها
نویسندگان
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 40
  • بازدید دیروز: 116
  • کل بازدیدها: 2320017
فرم تماس
نام و نام خانوادگی
آدرس ایمیل
امکانات دیگر

زیباترین استخرها در هتل های مختلف دنیا +تصاویر - از همــــــه جــــــــا از همـــــــه رنـــــــگ
پربازدیدترین مطالب

کد پربازدیدترین

کلیه حقوق این وبلاگ برای از همــــــه جــــــــا از همـــــــه رنـــــــگ محفوظ است