سفارش تبلیغ
صبا ویژن
از همــــــه جــــــــا از همـــــــه رنـــــــگ
بزرگ ترین سایت مطالب ودانلود
به سایت از همــــــه جــــــــا از همـــــــه رنـــــــگ خوش آمدید

هنگامی که ویندوز جدیدی نصب میکنید، همه چیز عالیست و به خوبی کار میکند ولی پس از گذشت زمان و نصب برنامه های مختلف بر ویندوز و یا آلوده شدن ویندوز به ویروس، دیگر سرعت قبلی بارگذاری ویندوز از دست رفته است و ویندوز شما با سرعت بسیار کم بالا خواهد آمد. خوب برای اینکه سرعت بالا آمدن ویندوز را بهینه سازی نموده و افزایش دهیم چه باید بکنیم؟ جواب بسیار ساده است، باید نرم افزارهایی که هنگام بالا آمدن ویندوز اجراء میشود، غیرفعال کنیم و یا حد اقل نرم افزارهای غیر ضروری را غیر فعال کنیم تا هنگام بالا آمدن ویندوز اجراء نشود. برای اینکار میتوانید پوشه Startup در منوی Start را بررسی کرد که خالی باشد و برنامه های غیر ضروری در آن وجود نداشته باشد همچنان در Run عبارت msconfig را تایپ نموده و بعد از داخل شدن به زبانچه Startup تیک برنامه های غیر ضروری را بردارید تا سرعت بالا آمدن ویندوز افزایش پیدا کند. اما ممکن است این امورات کمی وقت گیر و شاید هم مشکل به نظر برسد، بخاطریکه بتوانید این امورات را ساده تر و حرفه ای تر انجام دهید برای تان نرم افزاری را آماده نموده ایم.

نرم افزار افزایش سرعت بالا آمدن ویندوز

Startup Faster! نام نرم افزاری است که با بهره گیری از آن قادر به افزایش سرعت بالا آمدن ویندوز (بار گذاری) با حذف برنامه های غیر ضروری خواهید بود. این برنامه حجم کم و نصب ساده داشته، بر علاوه نحوه استفاده از آن بسیار ساده است و از فناوری جدید SmartBoot استفاده میکند؛ فقط کافیست تا به بخش Startup Items مراجعه نموده و برنامه هایی که نیاز ندارید موقع بارگذاری ویندوز اجراء شود را غیره فعال کنید و شاهد افزایش چشمگیر سرعت بالا آمدن ویندوز خود باشید. لازم به ذکر است برخی از ویروس ها در استارت آپ ویندوز جای میگیرند که با غیر فعال سازی آنها میتوانید از اجراء ویروس ها هنگام اجراء ویندوز جلوگیری کنید و ویروس ها را فلج کنید.

دانلود دانلود : دانلود رایگان با لینک مستقیم
حجم : 4?58MB
password رمز : www.p30af.com




موضوع مطلب :

چهارشنبه 92 اردیبهشت 18 :: 3:34 عصر

درباره وبلاگ


با سلام خدمت شما بازدیدکننده گرامی ، خوش آمدید به سایت من . این سایت با به روز کردن مطالب خود باعث می شود اطلاعات شما بازدید کننده گرامی ارتقا یابد لطفا برای هرچه بهتر شدن مطالب این وب سایت ، ما را از نظرات و پیشنهادات خود آگاه سازید یا از طریق فرم تماس سایت یا ازطرق ایمیل Amirmohammad.omumi@yahoo.com ما را در بهتر شدن کیفیت مطالب یاری کنید.
پیوندها
نویسندگان
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 100
  • بازدید دیروز: 157
  • کل بازدیدها: 2320234
فرم تماس
نام و نام خانوادگی
آدرس ایمیل
امکانات دیگر

دانلود Startup Faster! 3.6 – نرم افزار افزایش سرعت بالا آمدن وین - از همــــــه جــــــــا از همـــــــه رنـــــــگ
پربازدیدترین مطالب

کد پربازدیدترین

کلیه حقوق این وبلاگ برای از همــــــه جــــــــا از همـــــــه رنـــــــگ محفوظ است