سفارش تبلیغ
صبا ویژن
از همــــــه جــــــــا از همـــــــه رنـــــــگ
بزرگ ترین سایت مطالب ودانلود
به سایت از همــــــه جــــــــا از همـــــــه رنـــــــگ خوش آمدید

تا کنون بالاترین کیفیت صفحه نمایش، از آن رتینای اپل بوده است که در آیفون 4S مورد استفاده قرار گرفت و پس آن در آیپد و مک بوک های جدید هم مشاهده شد. اما سایت خبری etnews کره جنوبی خبر از تولید پنل های جدیدی در شرکت سامسونگ می دهد که رکورد تازه ای را بر جای خواهند گذاشت.

به گفته این سایت، سامسونگ تولید نسل بعدی پنل های نمایش OLED خود را با تراکم پیکسل 350 پیکسل بر اینچ آغاز کرده است. نمایشگر رتینای اپل در آیفون 4S تراکم 326 پیکسل بر اینچ و در آیپد جدید تراکم 264 پیکسل بر اینچ را عرضه می کند. سایت OLED-Info.com هم گزارش می دهد سامسونگ با موفقیت به تکنولوژی Fine Metal Mask در تولید نمایشگر دست یافته و به زودی آن را در تولید صفحات AMOLED خود به کار خواهد گرفت.

به بیان دیگر، به زودی شاهد اسمارت فون های سامسونگی در بازار خواهیم بود که علاوه بر وضوح تصویر بسیار بالا و غیر قابل رقابت، تولید رنگ خارق العاده ای هم خواهند داشت که تا کنون دیده نشده است.




موضوع مطلب :

یکشنبه 92 خرداد 26 :: 9:34 عصر

درباره وبلاگ


با سلام خدمت شما بازدیدکننده گرامی ، خوش آمدید به سایت من . این سایت با به روز کردن مطالب خود باعث می شود اطلاعات شما بازدید کننده گرامی ارتقا یابد لطفا برای هرچه بهتر شدن مطالب این وب سایت ، ما را از نظرات و پیشنهادات خود آگاه سازید یا از طریق فرم تماس سایت یا ازطرق ایمیل Amirmohammad.omumi@yahoo.com ما را در بهتر شدن کیفیت مطالب یاری کنید.
پیوندها
نویسندگان
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 115
  • بازدید دیروز: 100
  • کل بازدیدها: 2318481
فرم تماس
نام و نام خانوادگی
آدرس ایمیل
امکانات دیگر

صفحات OLED جدید سامسونگ، رکوردی تازه در کیفیت نمایشگرها - از همــــــه جــــــــا از همـــــــه رنـــــــگ
پربازدیدترین مطالب

کد پربازدیدترین

کلیه حقوق این وبلاگ برای از همــــــه جــــــــا از همـــــــه رنـــــــگ محفوظ است