سفارش تبلیغ
صبا ویژن
از همــــــه جــــــــا از همـــــــه رنـــــــگ
بزرگ ترین سایت مطالب ودانلود
به سایت از همــــــه جــــــــا از همـــــــه رنـــــــگ خوش آمدید
سامسونگ گلکسی اس
Samsung Galaxy S
Samsung i9000 galaxy s.jpeg
سازنده سامسونگ
تاریخ معرفی مارس 2010
نمایشگر Super AMOLED، لمسی خازنی، در اندازه 4?0 اینچ، 480×800 پیکسل، 16 میلیون رنگ
دوربین 5 مگاپیکسل، ژئوتگنیگ، تشخیص لبخند
فیلمبرداری 720p
سیستم‌عامل آندروید نسخه? 2?2 قابل ارتقاء به 2،3
پردازنده 1 گیگاهرتز
حافظه رم 512 مگابایت
کارت حافظه میکرو اس‌دی
حافظه داخلی 8 یا 16 گیگابایت
باتری لیتیوم-یون 1500 میکرو آمپر ساعت
ابعاد 9?9×64?2×122?4 میلی‌متر
وزن 119 گرم
سری گالکسی (Galaxy)

سامسونگ گلکسی اس (به انگلیسی: Samsung Galaxy S)‏ همچنین شناخته‌شده تحت نام سامسونگ آی9000 یک نمونه از گوشی‌های تلفن همراه هوشمند سری گالکسی شرکت سامسونگ است.

این گوشی دارای سیستم‌عامل آندروید نسخه? 2?1 (با قابلیت به‌روزرسانی به نسخه 2?3)، نمایشگر 4?0 اینچی لمسی سوپر امو ال ای دی (Super AMOLED) با وضوح بسیار بالا و تفکیک 16 میلیون رنگ، وای-فای، بلوتوث، مسیریاب جی‌پی‌اس، حسگر شتاب‌سنج، حسگر مجاورت‌سنج، 8 یا 16 گیگابایت حافطه داخلی، و دوربین 5 مگاپیکسلی با قابلیت فیلمبرداری با وضوح HD 720p همراه با فوکوس اتوماتیک است. .

نقاط ضعف

  • نبود فلاش برای دوربین.
  • قابلیت بالای جذب اثر انگشت ها توسط بدنه تمام پلاستیکی گوشی.
  • دکمه در بیرون برای عکس گرفتن ندارد.

ابعاد و وزن

ابعاد سامسونگ گلکسی اس 64?2 در 122?4 میلی متر با ضخامت 9?9 میلیمتر است و وزن آن 119 گرم است.

طراحی

گلکسی اس کاملا از پلاستیک ساخته شده است در زیر صفحه نمایش تنها سه کلید تعبیه شده است که شامل کلیدهای لمسی menu و back در طرفین کلید سخت افزاری Home قرار گرفته اند. با فشردن طولانی مدت کلید menu، فیلد جستجو باز می شود و به این طریق کاربران یک کلید جستجوی اختصاصی هم در اختیار دارند. با فشردن و نگهداشتن کلید home گوشی task Switcher اجرا خواهد شد. کلیدهای روشن/خاموش و قفل گوشی در بالای کناره سمت راست گوشی قرار داده شده است. هیچ کلید اختصاصی ای برای دوربین در گلکسی اس در نظر گرفته نشده است.در کناره سمت چپ گوشی، کلیدهای تنظیم صدا دیده می شوند.در کناره پایینی گلکسی اس جز میکروفن گوشی، چیز دیگری به چشم نمی خورد.در کناره بالایی گوشی، پوششی پلاستیکی پورت MicroUSB را پوشانده است و در کنار آن، سوکت صوتی 3?5 میلی متری استاندارد بدون هیچگونه پوشش محافظی دیده می شود. در آخر به بخش پشتی گوشی می رسیم که با نگاره هایی نقطه ای پوشانده شده است .این بخش میزبان لنز دوربین 5 مگاپیکسلی گوشی و اسپیکر آن است. هیچگونه فلاشی در این قسمت تعبیه نشده است و بنابراین با استفاده از گلکسی اس نمی توانید امید چندانی به ثبت عکس یا ضبط تصاویر ویدیویی در فضاهای کم نور داشته باشید. اسلات کارت حافظه microSD در زیر کاور پشتی جای گرفته است واز قابلیت تعویض سریع برخوردار است، در این قسمت باتری 1500 میلی آمپری گوشی نیز که از نوع Li-Ion است و با یک بار شارژ کامل تا دو روز شما را از شارژ گوشی بی نیاز کند نیز قرار دارد.




موضوع مطلب :

یکشنبه 92 مرداد 13 :: 10:8 عصر

درباره وبلاگ


با سلام خدمت شما بازدیدکننده گرامی ، خوش آمدید به سایت من . این سایت با به روز کردن مطالب خود باعث می شود اطلاعات شما بازدید کننده گرامی ارتقا یابد لطفا برای هرچه بهتر شدن مطالب این وب سایت ، ما را از نظرات و پیشنهادات خود آگاه سازید یا از طریق فرم تماس سایت یا ازطرق ایمیل Amirmohammad.omumi@yahoo.com ما را در بهتر شدن کیفیت مطالب یاری کنید.
پیوندها
نویسندگان
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 118
  • بازدید دیروز: 142
  • کل بازدیدها: 2319577
فرم تماس
نام و نام خانوادگی
آدرس ایمیل
امکانات دیگر

سامسونگ گلکسی اس/Samsung Galaxy S - از همــــــه جــــــــا از همـــــــه رنـــــــگ
پربازدیدترین مطالب

کد پربازدیدترین

کلیه حقوق این وبلاگ برای از همــــــه جــــــــا از همـــــــه رنـــــــگ محفوظ است