سفارش تبلیغ
صبا ویژن
از همــــــه جــــــــا از همـــــــه رنـــــــگ
بزرگ ترین سایت مطالب ودانلود
به سایت از همــــــه جــــــــا از همـــــــه رنـــــــگ خوش آمدید

1396006658 md sonydigitalpaper2 300x236 نوآوری‌های سونی پایانی ندارد : این بار کاغذ دیجیتالی 13 اینچی

شاید بسیاری از شما با نمایشگرهای E Ink آشنایی داشته باشید. این نمایشگرها به طور اختصاصی برای مطالعه متون طراحی و تولید، و در دستگاه های کتاب‌خوان، تلفن‌های هوشمند و تبلت ها تعبیه می‌شوند. با این که این نمایشگرها در سال‌های اخیر پیشرفت زیادی کرده‌اند، هنوز نتوانسته‌اند جایگزین کاغذهای معمولی شوند. حال سونی وارد این بازی شده و قصد دارد با تجاری کردن کاغذ دیجیتالی (Digital Paper)، نبض این بخش از بازار را در دست بگیرد.

 

 eink dsc02302 300x199 نوآوری‌های سونی پایانی ندارد : این بار کاغذ دیجیتالی 13 اینچی Sony Digital Paper 300x200 نوآوری‌های سونی پایانی ندارد : این بار کاغذ دیجیتالی 13 اینچی

سونی سال گذشته به طور اجمالی از کاغذ دیجیتالی 13 اینچی خود پرده برداشت. ظاهرا این محصول شگفت انگیز در مسیر تجاری شدنش تا چند ماه دیگر رسما به بازارهای جهانی راه پیدا می‌کند. این کاغذ دیجیتالی برای محیط کار و همچنین محیط‌های آموزشی یک گجت ایده آل به نظر می‌رسد. تنها یک مشکل وجود دارد، آن هم قیمت بالای این محصول است. در حال حاضر قیمتی معادل 1100 دلار برای کاغذ دیجیتالی سونی تعیین شده؛ قیمتی که برای دانش آموزان و دانشجویان بسیار سنگین است.
Sony Digital Paper Has 13 3 Inch Touchscreen E Ink Display Will Cost 1 000 746 300x139 نوآوری‌های سونی پایانی ندارد : این بار کاغذ دیجیتالی 13 اینچی sony e ink notebook main2 300x204 نوآوری‌های سونی پایانی ندارد : این بار کاغذ دیجیتالی 13 اینچی
این کاغذ دیجیتالی 13 اینچی تنها کمی بیش‌تر 350 گرم وزن دارد و نمایشگر آن از رزولوشن بالای 1200 در 1600 بهره می‌برد. در این نمایشگر امکان استفاده از قلم استایلِس و همچنین تشخیص دست خط وجود دارد و در آن از نور پس زمینه یا همان بکلایت خبری نیست. به لطف اندازه بزرگ این نمایشگر، کاربر از بزرگنمایی یا اسکرول های گاه و بیگاه صفحه نمایش بی نیاز می‌شود. سونی ادعا کرده که شارژ باتری این کاغذ هوشمند و دیجیتالی تا 3 هفته دوام می‌آورد. این وسیله به 4 گیگابایت حافظه داخلی مجهز است و امکان ارتقای حافظه آن نیز وجود دارد. در مورد این کاغذ هوشمند همه چیز رویایی به نظر می‌رسد به جز قیمت آن!
sonytablet 300x193 نوآوری‌های سونی پایانی ندارد : این بار کاغذ دیجیتالی 13 اینچی



موضوع مطلب :

سه شنبه 93 فروردین 12 :: 2:29 عصر

درباره وبلاگ


با سلام خدمت شما بازدیدکننده گرامی ، خوش آمدید به سایت من . این سایت با به روز کردن مطالب خود باعث می شود اطلاعات شما بازدید کننده گرامی ارتقا یابد لطفا برای هرچه بهتر شدن مطالب این وب سایت ، ما را از نظرات و پیشنهادات خود آگاه سازید یا از طریق فرم تماس سایت یا ازطرق ایمیل Amirmohammad.omumi@yahoo.com ما را در بهتر شدن کیفیت مطالب یاری کنید.
پیوندها
نویسندگان
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 98
  • بازدید دیروز: 75
  • کل بازدیدها: 2318364
فرم تماس
نام و نام خانوادگی
آدرس ایمیل
امکانات دیگر

نوآوریهای سونی پایانی ندارد : این بار کاغذ دیجیتالی 13 اینچی - از همــــــه جــــــــا از همـــــــه رنـــــــگ
پربازدیدترین مطالب

کد پربازدیدترین

کلیه حقوق این وبلاگ برای از همــــــه جــــــــا از همـــــــه رنـــــــگ محفوظ است