سفارش تبلیغ
صبا ویژن
از همــــــه جــــــــا از همـــــــه رنـــــــگ
بزرگ ترین سایت مطالب ودانلود
به سایت از همــــــه جــــــــا از همـــــــه رنـــــــگ خوش آمدید

 

برد-سخت-آرژانتین-برابر-سوئیسصعود-در-دقیقه-118

سایت رسمی ویژه برنامه جام جهانی - آرژانتین موفق شد با گل آنخل دی‌ماریا در وقت‌های اضافه، سوئیس را شکست دهد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یابد.

به گزارش بیست چهارده، آرژانتین و سوئیس در ورزشگاه سائوپائولو برزیل برای مشخص شدن هفتمین تیم راه یافته به مرحله یک چهارم نهایی به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با برتری یک بر صفر آرژانتین به پایان رسید.

سوئیس در نیمه نخست بازی بهتری به نمایش گذاشت و می‌توانست به گل برسد که بی‌دقتی مهاجمان این تیم مانع از گل زدن شد. آرژانتین در نیمه دوم تیم برتر میدان بود و چندین بار می‌توانست دروازه سوئیس را باز کند که موقعیت‌های مسی و هیگویین با درخشش بنالیو از دست رفت تا بازی به وقت اضافه کشیده شود.

آرژانتین و سوئیس در وقت اضافه نیز بازی نزدیکی برابر هم به نمایش گذاشتند. آلبی‌سلسته در بیشتر دقایق وقت اضافه توپ و میدان را در اختیار داشت اما نتوانست راه دروازه سوئیس را پیدا کند تا اینکه در دقیقه 118 پاس لیونل مسی به آنخل دی‌ماری رسید تا این بازیکن بازی ضعیف خودش در این دیدار را جبران کند و با یک بغل پا آرژانتین را به گل برساند تا آرژانتین این دیدار را با نتیجه 1 بر صفر به سود خود به پایان برساند.

در واپسین‌ ثانیه‌های مسابقه ضربه ژمایلی در یک قدمی به دیرک دروازه اصابت کرد و در برگشت نیز نتوانست دروازه خالی آرژانتین را باز کند. در مرحله بعد باید با برنده بازی بلژیک و آمریکا بازی کند.




موضوع مطلب :

چهارشنبه 93 تیر 11 :: 12:49 صبح

درباره وبلاگ


با سلام خدمت شما بازدیدکننده گرامی ، خوش آمدید به سایت من . این سایت با به روز کردن مطالب خود باعث می شود اطلاعات شما بازدید کننده گرامی ارتقا یابد لطفا برای هرچه بهتر شدن مطالب این وب سایت ، ما را از نظرات و پیشنهادات خود آگاه سازید یا از طریق فرم تماس سایت یا ازطرق ایمیل Amirmohammad.omumi@yahoo.com ما را در بهتر شدن کیفیت مطالب یاری کنید.
پیوندها
نویسندگان
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 80
  • بازدید دیروز: 90
  • کل بازدیدها: 2317995
فرم تماس
نام و نام خانوادگی
آدرس ایمیل
امکانات دیگر

برد سخت آرژانتین برابر سوئیس/صعود در دقیقه 118 - از همــــــه جــــــــا از همـــــــه رنـــــــگ
پربازدیدترین مطالب

کد پربازدیدترین

کلیه حقوق این وبلاگ برای از همــــــه جــــــــا از همـــــــه رنـــــــگ محفوظ است