سفارش تبلیغ
صبا ویژن
از همــــــه جــــــــا از همـــــــه رنـــــــگ
بزرگ ترین سایت مطالب ودانلود
به سایت از همــــــه جــــــــا از همـــــــه رنـــــــگ خوش آمدید

در این چند وقت اخیر خیلی از کارشناسان در مورد اینکه شرکت سامسونگ در زمینه تولید گوشی هوشمند و فروش آن با مشکل مواجه شده و دیگر نمی تواند موفقیت های قبلی را کسب کند، اتفاق نظر داشتند. اما مثل اینکه پیش بینی های آنها اشتباه بوده چون طراحی جدید این شرکت در تولید گوشی های پرچمدار جدید گلکسی اس 6 و گلکسی اس 6 اچ مورد استقبال خیلی ها قرار گرفته به طوریکه طبق ادعای یک منبع کره ای تا به امروز تعداد 20 میلیون دستگاه از این دو گوشی ثبت سفارش شده اند. از این تعداد سفارش، 15 میلیون دستگاه مربوط به گلکسی اس 6 و تعداد 5 میلیون دیگر برای مدل منحنی و گرانتر گلکسی اس 6 اج می باشد. باید گفت تعداد 20 میلیون سفارش در نوع خودش یک رکورد جدید برای سامسونگ محسوب می شود. این تعداد ارقام توسط یکی از مسئولان اجرایی شرکت که خواسته نامش فاش نشود به این منبع خبری کره ای اعلام شده و اینکه این تعداد سفارش فعلا برای شرکای اصلی و بزرگ بوده و هنوز آمار خرده فروشی ها در آن لحاظ نشده است.

 

سامسونگ هفته گذشته و در کنفرانس جهانی موبایل در بارسلونا از این دو محصول رونمایی کرد و قرار است تا یک ماه دیگر عرضه رسمی آن ها آغاز شود. در حال حاضر پیش فروش این محصول در کشور هلند شروع شده که می توان با قیمت 700 یورو گلکسی اس 6 و با قیمت 850 یورو مدل خمیده آن را سفارش داد. آقای Shin Jong-kyun ، رئیس بخش موبایل شرکت سامسونگ واکنش ها و نظرات را برای این دو مدل بسیار بهتر از نسل قبلی یعنی گلکسی اس 5 دانسته که این موفقیت هم از طرف شرکا و هم از طرف مشتریان بدست آمده است. سامسونگ در این دو مدل با استفاده از موارد کلیدی همجون زبان طراحی جدید ، متریال فوق العاده با کیفیت و جذاب و همینطور سخت افزاری بسیار قوی توانسته حسابی نظرها را به سمت خودش جذب کند. بعد از فروش نه چندان خوب نسل قبلی، باید دید این دو محصول جدید در عمل تا چه حد می توانند رضایت کاربران را بدست آورند.




موضوع مطلب :

پنج شنبه 93 اسفند 21 :: 7:44 عصر

درباره وبلاگ


با سلام خدمت شما بازدیدکننده گرامی ، خوش آمدید به سایت من . این سایت با به روز کردن مطالب خود باعث می شود اطلاعات شما بازدید کننده گرامی ارتقا یابد لطفا برای هرچه بهتر شدن مطالب این وب سایت ، ما را از نظرات و پیشنهادات خود آگاه سازید یا از طریق فرم تماس سایت یا ازطرق ایمیل Amirmohammad.omumi@yahoo.com ما را در بهتر شدن کیفیت مطالب یاری کنید.
پیوندها
نویسندگان
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 196
  • بازدید دیروز: 100
  • کل بازدیدها: 2318562
فرم تماس
نام و نام خانوادگی
آدرس ایمیل
امکانات دیگر

سفارش 20 میلیون گوشی گلکسی اس 6 و اس 6 اج، رکوردی شگفت انگیز برا - از همــــــه جــــــــا از همـــــــه رنـــــــگ
پربازدیدترین مطالب

کد پربازدیدترین

کلیه حقوق این وبلاگ برای از همــــــه جــــــــا از همـــــــه رنـــــــگ محفوظ است