سفارش تبلیغ
صبا ویژن
از همــــــه جــــــــا از همـــــــه رنـــــــگ
بزرگ ترین سایت مطالب ودانلود
به سایت از همــــــه جــــــــا از همـــــــه رنـــــــگ خوش آمدید

حدود 1 ماه قبل گوگل اعلام کرد قصد دارد برای بازی های اندرویدی اکانت google + یا همان جیمیل خودمان را بازنشسته کند و بجای آن از Gamer ID استفاده نماید.گویا از امروز (6 اسفند 94) این اعلامیه جدی شده و برای بسیاری از کاربران مشکلاتی ایجاد شده است.

با ما همراه باشید تا بصورت کامل در مورد اسباب کشی Google Play Games از گوگل پلاس به Gamer ID`s اطلاعاتی در اختیار شما قرار دهیم.همچنین بررسی نماییم از این به بعد کاربران بازی کلش آف کلنز با چه مشکلاتی روبرو خواهند بود و راه حل آن ها چیست.

Google Play Games در حال تغییر است (شاید زمانی که شما این نوشته را میخوانید کامل تغییرات اعمال شده باشد) و این مسئله می تواند روی نحوه ی اتصال شما به اکانتتان تاثیر بگذارد.

GPlay_Avatar_Gamer_ID

شما دیگر نیازی به google + (جیمیل) برای اتصال به بازی و داشتن پروفایل اختصاصی نخواهید داشت و گیمر آیدی جای آن را خواهد گرفت.

البته شما همچنان میتوانید انتخاب کنید که Gamer ID به اکانت گوگل شما متصل باشد و یا نه میتوانید بصورت ناشناس و بدون انکه به اکانتی متصل باشد گیمیر ایدی خودتان را داشته باشید.

در واقع این نقطه ی قوت Gamer ID میباشد چراکه هکرهای عزیز دیگر نمیتوانند با هک کردن یک ایمیل هم اطلاعات شخصی شما و هم بازی شما را به سرقت ببرند.چراکه گیمیر آیدی فقط بر روی یک دستگاه قابل اجرا میباشد.(البته اطلاعات دقیقتر در حال بروزرسانی میباشد)

در واقع ایده ی گوگل از ایجاد آیدی بازیکن حفظ حریم شخصی کاربران میباشد.Benjamin Frenkel یکی از مدیران توسعه دهنده ی بخش بازی و سرگرمی گوگل میگوید :

این فوق العاده است که شما با یک اکانت گوگل به تمامی سرویس های گوگل متصل باشید ولی این امر شاید برای بازی آن چنان نیاز نباشد

این فوق العاده است که شما با یک اکانت گوگل به تمامی سرویس های گوگل متصل باشید ولی این امر شاید برای بازی آن چنان نیاز نباشد

=======================

آموزش ساخت Gamer ID

معمولاً برای شما به صورت نوتیفیکشین یک پیام ظاهر میشود که Gamer ID خود را انتخاب نمایید.شما در این حالت میتوانید…

ادامه آموزش بزودی

======================

تاثیر Gamer ID بر روی بازی کلش اف کلنز

در وحله ی اول اگر از اکانت بازی خود که به گوگل پلی وصل است خارج شوید برای وصل کردن مجدد (فراخوانی اکانت کلش خود) میبایست یک Gamer ID بسازید و بازی را به گیمر آیدی متصل کنید.البته لازم به ذکر است این اتفاق زمانی رخ میدهد که Google Play Games شما به آخرین نسخه ی موجود آپدیت شده باشد.

مشکلات کاربران کلش اف کلنز که چندین اکانت در یک دستگاه دارند

برخی از کاربرانی که در گوشی و یا تبلت اندرویدی خود چند اکانت کلش را همزمان بازی میکنند از 1-2 روز پیش با مشکلاتی مواجه شده اند.لازم به ذکر است اگر شما چند اکانت کلش را همزمان بازی میکنید به هیچ وجه گوگل پلی خود را آپدیت نکنید چراکه باعث پریدن اکانت های شما میشود.همچنین آپگرید خودکار نرم افزار های گوکل هم خاموش نمایید.

برای خاموش کردن آپگرید خودکار

ابتدا با  Play Store شروع کنید. در فهرست برنامه های خود آن را باز کرده، بعد روی دکمه منو در گوشه سمت چپ بالای صفحه ضربه‌ زده سپس Settings را انتخاب نمایید. در صفحه ی تنظیمات روی Autoupdate apps کلیک کنید. حال می‌توانید انتخاب کنید به‌روزرسانی‌های اپلیکیشن‌ها از طریق وای ـ فای انجام شود یا هر زمان که خواستید برنامه‌ها را به‌روزرسانی کنید یا این‌که به‌صورت دستی مراحل به‌روزرسانی‌ها انجام شود.
برای این‌که بتوانید به‌روزرسانی‌های خودکار را با هم خاموش کنید، Do not autoupdate apps را انتخاب کنید. در این مرحله، گزینه Autoupdate apps بسته خواهد شد و شما به صفحه اصلی Google Play Settings بازمی‌گردید. به دکمه بازگشت دستگاه اندروید کلیک کنید تا به صفحه هوم Play Store برگردید. (به خاطر داشته باشید این دکمه ممکن است در گوشی شما روی صفحه‌نمایش باشد، این به مدل تلفن‌همراهتان بستگی دارد)

اگر به اشتباه گوگل پلی را دانلود کردیم چاره چیست؟

گوگل پلی را پاک کرده و نسخه های قدیمی را نصب کنید (بزودی آموزش کامل قرار داده میشود)

====================

نتیجه گیری :

به هرحال دیر یا زود باید این تغییر را بپذیریم چرا که در اپدیت بعدی کلش اف کلنز Gamer ID بصورت اجباری در خواهد آمد و برای اجرای کلش به احتمال زیاد نیاز به گوگل پلی به روز شده خواهد بود در نتیجه این صفحه را بوک مارک کنید و مطمئن باشید همانند امروز که برای اولین بار بین سایت های ایرانی به این موضوع پرداختیم در روزهای اتی نیز اطلاعاتی دقیق تر و اموزش هایی را در اختیار شما کاربران عزیز قرار خواهیم داد.

===================

به روز رسانی 1

در مورخه 14 اسفند یکی از توسعه دهندگان کلش اف کلنز در فاروم این بازی اعلام کرد از دسترس خارج شدن بازی برای 15 دقیقه به منظور آمادگی برای Gamer ID گوگل بوده است

2016-03-05_2-52-21این بدان معنیست که در آپدیت بعدی بازی به احتمال زیاد شما برای اجرای کلش اف کلنز مجبور خواهید بود گوگل پلی خود را به روزرسانی کنید و این نیز معنایی جز استفاده از Gamer ID نخواهد داشت

پی نوشت : در آپدیت جدید کلش اف کلنز یعنی 8.116.11 هنوز این اتفاق نیافتاده است!

====================

به روز رسانی 2

برخی از کاربران بعد از آپدیت کردن کلش اف کلنز به نسخه ی جدید 15 اسفند کلش اف کلنز یعنی 8.116.11 با مشکلاتی از قبیل کرش کردن و … مواجه شده اند.دلیل این امر عدم استفاده این دوستان از گیمیر آیدی میباشد و اگر گیمیر آیدی ساخته باشید هیچ مشکلی نخواهید داشت

راه حل : به نسخه ی قدیمی تر کلش اف کلنز یعنی 8.116.2 مهاجرت کنید. نسخه ی قدیمی تر را دانلود و نصب نمایید.




موضوع مطلب :

یکشنبه 94 اسفند 16 :: 1:27 صبح

درباره وبلاگ


با سلام خدمت شما بازدیدکننده گرامی ، خوش آمدید به سایت من . این سایت با به روز کردن مطالب خود باعث می شود اطلاعات شما بازدید کننده گرامی ارتقا یابد لطفا برای هرچه بهتر شدن مطالب این وب سایت ، ما را از نظرات و پیشنهادات خود آگاه سازید یا از طریق فرم تماس سایت یا ازطرق ایمیل Amirmohammad.omumi@yahoo.com ما را در بهتر شدن کیفیت مطالب یاری کنید.
پیوندها
نویسندگان
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 55
  • بازدید دیروز: 135
  • کل بازدیدها: 2319916
فرم تماس
نام و نام خانوادگی
آدرس ایمیل
امکانات دیگر

همه چیز در مورد Gamer ID گوگل - از همــــــه جــــــــا از همـــــــه رنـــــــگ
پربازدیدترین مطالب

کد پربازدیدترین

کلیه حقوق این وبلاگ برای از همــــــه جــــــــا از همـــــــه رنـــــــگ محفوظ است