سفارش تبلیغ
صبا ویژن
از همــــــه جــــــــا از همـــــــه رنـــــــگ
بزرگ ترین سایت مطالب ودانلود
به سایت از همــــــه جــــــــا از همـــــــه رنـــــــگ خوش آمدید

 

 

حسن فتحی سریالی با عنوان «شهرزاد» را برای شبکه نمایش خانگی جلوی دوربین می‌برد.

 

 

سوره سینما - به گزارش مشاور رسانه ای این سریال، حسن فتحی مدتی است پیش تولید یک سریال عاشقانه را برای عرضه در شبکه نمایش خانگی آغاز کرده است، این سریال پیش از این «روزی روزگاری عاشقی» نام داشت که به تازگی فتحی نام «شهرزاد» را برای آن انتخاب کرده است.

 

در خلاصه داستان این سریال آمده است: در تندباد حادثه «عشق» اولین قربانی است. تهران 1332

 

فتحی و گروهش این روزها مشغول انتخاب بازیگران «شهرزاد» هستند تا طبق برنامه ریزی انجام شده تصویربرداری آن نیمه دوم مهرماه آغاز شود. تا این جا حضور شهاب حسینی ، پریناز ایزدیار ، مهدی سلطانی ، ترانه علی دوستی ، محمود پاک‌ نیت ، مصطفی زمانی و علی نصیریان در این سریال حتمی شده است. شهاب حسینی پیش تر ها هم در سریال مدار صفر درجه به کارگردانی اقای فتحی بازی کرده بود. سید محمد امامی تهیه کننده این سریال 26 قسمتی است و اسماعیل عفیفه مجری طرح آن است. «شهرزاد» سومین محصول تصویر گسترپاسارگاد است که پیش از این سریال موفق «شاهگوش» را تولید کرده و این روزها در آستانه تصویربرداری «ابله» کمال تبریزی است.

 

حسن فتحی که افزون بر کارگردانی سریال «شهرزاد» ، نویسندگی آن را نیز انجام داده است، پیش تر ها هم مجموعه‌های موفق «پهلوانان نمی‌میرند» ، «میوه ممنوعه» ، «مدار صفر درجه» و … را ساخته است.

 

 

 

 



به روز رسانی ها :

 

23 آذر ماه 93 - آغاز فیلمبرداری سریال شهرزاد

5 دی ماه -  افزوده شدن لیندا کیانی به «شهرزاد»

6 دی - شهاب حسینی جلوی دوربین شهرزاد

28 دی - پیوستن ابوالفضل پورعرب به شهرزاد

3 و 12 و 21 اسپند - پخش 3 عکس از سریال شهرزاد

 

گریم مهدی سلطانی در «شهرزاد»

 

گریم شهاب حسینی (در نقش قباد) در سریال شهرزاد 

 

 

شهاب حسینی و مهدی سلطانی - پشت صحنه سریال شهرزاد

 

بچه داری ترانه علیدوستی در پشت صحنه شهرزاد - 23 بهمن 93

 

عکس های ترانه علیدوستی در سریال شهرزاد

 

گریم متفاوت ترانه علیدوستی در سریال شهرزاد

 

 

24 اسپند : رفتن به لوکیشن تازه

 

تصویربرداری سریال «شهرزاد» از روز یکشنبه در دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه تهران آغاز شد و هم اینک با مستقر شدن گروه و همچنین با حضور شهاب حسینی و ترانه علیدوستی در حال پیگیری است.

 

 

 لیست بازیگران (تاکنون) : 

ابوالفضل پورعرب ، علی نصیریان ، شهاب حسینی (در نقش قباد) ، ترانه علیدوستی (در نقش شهرزاد) ، مصطفی زمانی ، مهدی سلطانی ، محمود پاک نیت (پدر شهرزاد) ، پریناز ایزدیار ، حمیدرضا آذرنگ ، هومن برق نورد ، رضا بهبودی ، امیرحسین رستمی ، لیندا کیانی ، گلاره عباسی ، فریبا متخصص ، سهیلا رضوی (مادر شهرزاد) ، غزل شاکری ، ناهید مسلمی ، فرخ نعمتی ، رامین ناصرنصیر ، نسیم ادبی ، امیرحسین فتحی ، دیبا زاهدی ، فریبا متخصص و...

 

 

24 فروردین 94 - محسن چاووشی و خواندن تیتراژ «شهرزاد»

 

چند روز است که خبر خوانندگی محسن چاووشی برای تیتراژ سریال «شهرزاد» از سوی عوامل آن در چند رسانه تکذیب می شود؛ این در حالی ست که بهادر شمس از نزدیکان او نیز این تکذیب را تکذیب کرده و بر خوانندگی چاووشی برای این سریال تاکید کرده است.

 

مدیر صفحه رسمی این خواننده محبوب موسیقی پاپ با انتشار یادداشتی و اعلام این خبر، افزوده است: «سریال «شهرزاد» متفاوت از سریال «کیمیا» بوده و قطعه جدید برای «شهرزاد» به ضبط رسیده است که در صورت موافقت تهیه کننده اثر، روی اینترنت نیز منتشر خواهد شد، آهنگسازی این اثر را محسن چاووشی انجام داده و بهروز صفاریان نیز تنظیم کننده این قطعه می باشد.»

 

 

26 فروردین : سلطانی : «شهرزاد» ملودرامی عشقی، جنایی است

 

مهدی سلطانی در گفت‌ وگو با فارس :

 

«داستان این سریال از زمان کودتای 28 مرداد به بعد اتفاق می‌افتد و همان طور که پیش‌تر هم در رسانه‌ ها اعلام شده است، داستان شهرزاد بیشتر مضمونی رمانتیک دارد و می‌توان آن را ملودرامی عشقی/جنایی تعریف کرد زیرا این اثر معتقد است "در تندباد حادثه، عشق اولین قربانی است".

فکر می‌ کنم شهرزاد جزو کارهای خوب در شبکه نمایش خانگی باشد و با توجه به دارا بودن قصه خوب، کیفیت و انگیزه بالای سازندگانش و پارامتر های لازم، شک ندارم مورد توجه بینندگانش قرار خواهد گرفت».

 

 

 

پریناز ایزدیار و گلاره عباسی در پشت صحنه سریال شهرزاد

 

ترانه علیدوستی و سفی گرفتن در اتاق گریم سریال شهرزاد

 

 

جدیدترین عکس های ترانه علیدوستی در سریال شهرزاد

 

نمایی از لوکیشن سریال شهرزاد 

 

 

 

30 اردیبهشت 94 :

√ جمشید هاشم‌پور هم به شهرزاد پیوست

√ پخش شهرزاد از امرداد 94

 

 

عکس تازه ای از ترانه علیدوستی - سریال شهرزاد

 

علی نصیریان در سریال شهرزاد

 

پریناز ایزدیار و علی نصیریان در نمایی از سریال شهرزاد

 

ترانه علیدوستی در اتاق گریم سریال شهرزاد

 

 

 

12 خرداد - لاله‌ زار دهه‌ سی در سریال «شهرزاد»

 

به گزارش روابط‌ عمومی این سریال که این‌ روزها در میانه‌ تصویربرداری خود است، برای تصویربرداری بخشی از قسمت‌های خارجی قرار است طی یکی دو هفته‌ آینده به شهرک سینمایی غزالی برود. گروه هنری و طراحی صحنه‌ این سریال اما زودتر از سایر گروه به شهرک سینمایی رفتند و دست به بازسازی وسیع بخشی از آن از جمله خیابان لاله‌زار زدند که یکی از مهم‌ترین خیابان‌های تهران در دهه‌ سی است.

 

گروه هنری شهرزاد مغازه‌ها و خیابان لاله‌زار شهرک سینمایی را بار دیگر طراحی کرده و علاوه‌بر بازسازی برخی از ساختمان‌های داخل این خیابان از جمله گراندهتل و سینما تابان و جواهری غازاریان، در این خیابان بیش از سی مغازه‌ جدید را که در دهه‌ی سی در خیابان لاله‌زار شناخته شده بودند به این خیابان اضافه کردند.

 

دفتر «روزنامه‌ باختر امروز» که دکتر حسین فاطمی آن را منتشر می‌کرد، یکی از ساختمان‌هایی است که در شهرک سینمایی غزالی برای مجموعه‌ شهرزاد ساخته شده است. صفحه‌فروشی بتهوون که در سال 1332 توسط مرحوم کریم چمن‌آرا در لاله‌زار شروع به کار کرد نیز یکی دیگر از مغازه‌هایی است که در خیابان لاله‌زار ساخته شده است.

 

شهاب حسینی و امیرحسین رستمی در سریال شهرزاد

 

مصطفا زمانی در سریال شهرزاد

 

 

25 خرداد 94 : پیوستن فریبا متخصص به شهرزاد

 

 وی در این باره می گوید: «خوشحالم که باز هم با آقای فتحی همکاری می کنم. من از ابتدای کار حضور داشتم، اما سکانس های من به صورت پراکنده گرفته می شود. من در این مجموعه طبق معمول نقش یک مادر را بازی می کنم. چون داستان در حدود 60 سال پیش رخ می دهد و روایت زندگی دو خانواده است که فرزندانشان به یکدیگر علاقه مند شده اند و قصد ازدواج دارند، اما مسایلی برایشان پیش می آید که این وصلت به هم می خورد».

 

 

 

ابوالفضل پورعرب و ساقی زینتی در پشت صحنه سریال شهرزاد

 

 

شهاب حسینی در دانشگاه تهران سال 1332 

 

 

ترانه علیدوستی و مصطفی زمانی در نمایی از سریال شهرزاد

 

 

 

3 تیر 94 - محمود پاک نیت در نقش پدر «شهرزاد»

 

«من در این سریال نقش پدر شهرزاد را به عهده دارم و خانم سهیلا رضوی نقش همسر من را ایفا می کند. بازیگران دیگری که در این کار با آن ها همکاری دارند، آقای نصیریان، پور عرب و شهاب حسینی و بسیاری از دوستان دیگر هستند. در کل از بازی در این مجموعه بسیار خوشحال هستم و امیدوارم در مونتاژ هم کار به خوبی شکل بگیرد»

 

 

رامین ناصر نصیر برابر دوربین سریال «شهرزاد»

 

« در حال حاضر بازی در سریال «شهرزاد» به کارگردانی آقای فتحی را به عهده دارم و نقش شوهر خواهر شخصیت شهرزاد را بازی می کنم. این سریال بسیار کار قوی و جذابی خواهد شد چرا که نگاه همه عوامل به پروژه جدی است و فیلم برداری تا اواخر مرداد ادامه خواهد داشت».

 

 

شهرزاد (ترانه علیدوستی) و رفتن به سینما 1332 - فیلم بر باد رفته 

 

 

 

6 تیر 94 : میانه های شهریور، پایان تصویربرداری «شهرزاد» 

 

سازندگان مجموعه «شهرزاد» به کارگردانی حسن فتحی و تهیه کنندگی سیدمحمد امامی از امروز و در شهرک غزالی سکانس های مربوط به کودتای 28 مرداد را با حضور اکثر بازیگران اصلی مقابل دوربین خواهند برد. تاکنون 80 درسد از کار مقابل دوربین رفته و طبق برنامه ریزی ها تولید نیز اواسط شهریور به پایان می رسد. ضمن این که مونتاژ 10 قسمت از کار توسط مهدی حسینی وند به پایان رسیده و طبق برنامه ریزی ها توزیع سریال جدید فتحی با تبلیغات گسترده به زودی آغاز خواهد شد. 

 

 

 

13 تیر 94- حسن فتحی : سیناپس سری 2 و 3 «شهرزاد» آماده است

 

حسن فتحی در گفتگو با مهر درباره تصمیمش برای ساخت سری دوم و سوم سریال «شهرزاد» توضیح داد: ساخت دنباله «شهرزاد» خیلی جدی است هم برای من و هم برای سرمایه‌گذاران سریال. من منتظرم تا «شهرزاد1» به بازار بیاید و بازخوردهای مخاطبان درباره آن را ببینم.

 

وی افزود: اگر بازخوردها مثبت باشد، قطعا با همین گروه و مجموعه برای تولید «شهرزاد 2» اقدام می‌کنیم و احتمالا «شهرزاد 3» را هم خواهیم ساخت. کارگردان سریال «زمانه» ادامه داد: من سیناپس هر سه فصل را از دو سال پیش آماده کرده بودم. رمان اولیه من که موجود است و من فیلمنامه کامل را با همراهی نغمه ثمینی که از بهترین فیلمنامه‌نویس‌ها است نوشتیم و بنابراین سیناپس‌ های فصل دو و سه نیز برای نگارش فیلمنامه آماده است.

 

فتحی در پاسخ به این سوال مهر که فصل‌های دوم و سوم چه مقطع تاریخی را دربرمی‌گیرد، اظهار کرد: فصل اول سریال که به اوایل دهه 30 می‌پردازد، فصل دوم اواخر دهه 30 را برمی‌گیرد و فصل سه به بعد از انقلاب می‌رسد و در زمان معاصر رخ می‌دهد. وی در پایان تأکید کرد: فصل سه به سال‌های دهه 70 هجری شمسی می‌پردازد و هر کدام از این سه فصل بین 26 تا 30 قسمت دارد.

 

 

 

 

 

رونمایی از سریال شهرزاد - شهرک سینمایی غزالی - 12 تیر 94

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

امیرحسین فتحى (فرزند حسن فتحی) در نمایى از شهرزاد 

 

 

 

 حسن فتحى، ترانه علیدوستى و مصطفى زمانى در پشت صحنه شهرزاد

 

 

نمایى از پشت صحنه شهرزاد 

 

 

 

 

 

 

خرید گردنبند مرغ آمین سریال شهرزاد

 




موضوع مطلب :

جمعه 94 اسفند 21 :: 1:47 صبح

درباره وبلاگ


با سلام خدمت شما بازدیدکننده گرامی ، خوش آمدید به سایت من . این سایت با به روز کردن مطالب خود باعث می شود اطلاعات شما بازدید کننده گرامی ارتقا یابد لطفا برای هرچه بهتر شدن مطالب این وب سایت ، ما را از نظرات و پیشنهادات خود آگاه سازید یا از طریق فرم تماس سایت یا ازطرق ایمیل Amirmohammad.omumi@yahoo.com ما را در بهتر شدن کیفیت مطالب یاری کنید.
پیوندها
نویسندگان
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 10
  • بازدید دیروز: 47
  • کل بازدیدها: 2318201
فرم تماس
نام و نام خانوادگی
آدرس ایمیل
امکانات دیگر

درمورد تازه ترین خبرها و عکس های سریال «شهرزاد» - از همــــــه جــــــــا از همـــــــه رنـــــــگ
پربازدیدترین مطالب

کد پربازدیدترین

کلیه حقوق این وبلاگ برای از همــــــه جــــــــا از همـــــــه رنـــــــگ محفوظ است