سفارش تبلیغ
صبا ویژن
از همــــــه جــــــــا از همـــــــه رنـــــــگ
بزرگ ترین سایت مطالب ودانلود
به سایت از همــــــه جــــــــا از همـــــــه رنـــــــگ خوش آمدید

در حالی که تعداد کاربران سیستم عامل آندروید بر روی گوشی ها و تبلت ها از مرز 100 میلیون نفر گذشته، به روزرسانی آن به علت ضعف های امنیتی و نرم افزاری از سوی گوگل ضروری اعلام شده است. برنامه نویسان در حال تکمیل طراحی نسخه 1/3 سیستم عامل آندروید هستند که نام کد عجیب ساندویچ بستنی یا Ice Cream Sandwich برای آن انتخاب شده است. دسترسی به این نسخه به روزشده از ساعاتی دیگر ممکن خواهد شد.

گفته می شود آندروید 1/3 با سرویس موسیقی آنلاین نوپای گوگل هم سازگار خواهد بود. همچنین قرار است تغییراتی در بازار آنلاین آندروید حاصل شود تا خرید فیلم و مشاهده آن برروی این سیستم عامل تسهیل شود.
یکی دیگر از اهداف این به روزرسانی بهینه سازی آندروید برای استفاده بر روی تبلت و گوشی های هوشمند است. در حال حاضر این سیستم عامل بر روی همه تبلت ها و گوشی ها یکسان عمل نمی کند و کیفیت و کارآیی آن بر روی پلت فرم های مختلف یکسان نیست. پشتیبانی بهتر از پورت یو اس بی، سازگاری با موشواره، جوی استیک و گیم پدها یکی دیگر از تغییرات اعمال شده در آندروید است. در حال حاضر دو سیستم عامل آندروید گوگل و iOS تبلت رقابت سختی برای فتح بازار تبلت ها و گوشی های هوشمند دارند؛ ضمن اینکه مایکروسافت با سیستم عامل ویندوز فون رقیب تازه نفس آنها محسوب می شود.




موضوع مطلب :

دوشنبه 90 مهر 11 :: 7:59 عصر

درباره وبلاگ


با سلام خدمت شما بازدیدکننده گرامی ، خوش آمدید به سایت من . این سایت با به روز کردن مطالب خود باعث می شود اطلاعات شما بازدید کننده گرامی ارتقا یابد لطفا برای هرچه بهتر شدن مطالب این وب سایت ، ما را از نظرات و پیشنهادات خود آگاه سازید یا از طریق فرم تماس سایت یا ازطرق ایمیل Amirmohammad.omumi@yahoo.com ما را در بهتر شدن کیفیت مطالب یاری کنید.
پیوندها
نویسندگان
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 110
  • بازدید دیروز: 100
  • کل بازدیدها: 2318476
فرم تماس
نام و نام خانوادگی
آدرس ایمیل
امکانات دیگر

به روز ترین رایانه 1390 - از همــــــه جــــــــا از همـــــــه رنـــــــگ
پربازدیدترین مطالب

کد پربازدیدترین

کلیه حقوق این وبلاگ برای از همــــــه جــــــــا از همـــــــه رنـــــــگ محفوظ است