سفارش تبلیغ
صبا ویژن
از همــــــه جــــــــا از همـــــــه رنـــــــگ
بزرگ ترین سایت مطالب ودانلود
به سایت از همــــــه جــــــــا از همـــــــه رنـــــــگ خوش آمدید

مدت زمان زیادی نیست که اپل آخرین نسل گوشی های آیفون اش را تا به امروز، تحت نام های آیفون 6 و آیفون 6 پلاس منتشر کرده است. ویژگی بارز گوشی آیفون 6 پلاس ابعاد نسبتا بلند و بزرگ آن است اما کاربران طبق مشاهدات، بیشتر از آیفون 6 استقبال کرده اند و به ظاهرا تمایل به خرید گوشی های بزرگ ندارند چرا که تبلت ها بهترین گزینه جایگزین گوشی های درشت اندام هستند. بررسی و مقایسه iPhone 6 و iPhone 6 Plus بیانگر سایر ویژگی های این دو گوشی خواهد بود.

اما هنوز دو ماه از تولید انتشار گوشی آیفون 6 نگذشته که خبرهایی از سمت اپل و شرکت های وابسته به آن می رسد که گوشی جدید آیفون در آستانه متولد شدن است و این می تواند خبر جالبی برای کاربران و علاقمندان به این برند باشد.

iphone 7

با توجه به روند پیشین اپل برای تولید گوشی ها، این بار باید گوشی جدیدش را آیفون 7 نام گذاری کند اما بسیاری از کارشناسان اسمی از iPhone 6s به میان آورده اند. به طور کلی شاید اپل بخواهد هفتیمن نسل از آیفون هایش را با یک نام دیگر منتشر کند. به هر جال باید دانست که هر لحظه امکان تولید گوشی جدیدی از اپل باشد که محتمل ترین نام برای آن آیفون 7 و در درجه دوم iPhone 6s است.  شایعاتی حاکی از این است که اپل به طور کلی قصد دارد نسل گوشی های 2015 خود را با نام اضافه بر s و c  منتشر کند و این در حالی است که چنین نام گذاری هایی به طور کلی معنی خاصی می دهد. زمانی که اپل نسخه جدید گوشی های سری C و S را تولید می کند، به طور کلی قصد دارد که یک سری ویژگی های گوشی اصلی را ارتقا دهد، و پس از بهبود، نسخه جدید و بهینه شده را با نام های دیگری مشتمل بر S و C  ارائه می دهد. اگر گوشی جدید اپل در واقع ویرایشی بر گوشی قبلی است که باید قطعا منتظر iPhone 6s باشیم اما اگر این شرکت، قصد تولید گوشی با تکنولوژی عالی تر است، پس باید منتظر آیفون 7 یا نام تجاری جدید دیگری باشیم.

iphone 7

به هر حال در مورد نام گذاری گوشی جدید اپل ما منتظریم تا خبرهای تایید شده از سمت اپل ارائه شود.

 

iphone 7

تاریخ انتشار گوشی آیفون 7 در چه زمانی است

طبق شایعات و اخباری که به حقیقت بیشتر نزدیک است، احتمال می دهیم که گوشی جدید اپل، در اواسط ماه نهم میلادی، یعنی ماه سپتامبر به دست کاربران برسد. عملکرد گذشته اپل مبنی بر این است که ماه نهم میلادی ماه تولد گوشی های جدید این شرکت است. به تاریخ انتشار گوشی های زیر دقت کنید:

iPhone 6 Plus و iPhone 6 در تاریخ 19 سپتامبر 12014 منتشر شد

iPhone 5c و iPhone 5s در تاریخ 10 سپتامبر 2013 منتشر شد

iPhone 5 هم در تاریخ 12 سپتامبر 2012 منتشر شد

با توجه به تولید و نشر گوشی های اپل در بالا، بنظر می رسد که این روال ادامه داشته باشد و الگوی تولید گوشی های اپل، کماکان از روال قبلی تبعیت کند. پس ماه نهم میلادی سال 2015، گوشی جدید اپل به دست کاربران خواهد رسید. دارندگان iPhone 5s آیا iPhone 6 بخرند یا نه؟ این سوال بسیاری از کاربران است که دارای گوشی 5s  هستند.

iphone 7

نمایشگر گوشی iphone 7 به چه اندازه تعیین شده است

شاید اولین چیزی که به فکر کاربران، حین شنیدن نام iphone 7 برسد، این است که اندازه این گوشی باید به چه میزان باشد؟؟!!

این سوال به این علت در اذهان کاربران نقش می بندد، که گوشی های اپل، در حال بزرگ و بزرگ تر شدن هستند، و این روند اگر ادامه پیدا کند، برنامه جالبی نخواهد بود. شاید تولید گوشی آیفون 6 و آیفون 6 پلاس، به این علت بوده که اپل رفتار کاربران را نسبت به گوشی های بزرگ بسنجد. همانطور که مشاهده شد، کاربران از گوشی های بلند استقبال خوبی نداشته اند و بیشترین نظر ها به سمت آیفون 6 جلب شده است. اما این بار باید ببینیم که حقیقتا اپل چه سایزی را برای گوشی جدید خود در نظر گرفته است.

iphone 7

روال فروش گدشته اپل از میان سه گوشی مشهور و محبوبش، چنین بوده که گوشی 4.7 اینچی آیفون 6 از سایر گوشی ها نظیر گوشی 5.5 اینچی آیفون 6 پلاس، و 4 اینچی Phone 5s موفق تر بوده است، بنابراین به احتمال زیاد نسخه جدید گوشی اپل در سایز 4.7 اینچی ارائه خواهد شد، البته اگر اپل این درس را از فروش گوشی هایش به خوبی فرا گرفته باشد که ” بزرگ تر کردن گوشی هایش، نظر کاربران را جلب نکرده است ”

 

ویژگی های جدید گوشی آیفون 7 چیست؟

اولین چیزی که باید به همراه گوشی آیفون 7 متولد شود، در واقع باید سیستم عامل مخصوص اپل باشد که ios نام دارد بنابراین به همراه نسل هفتم آیفون، باید نسل نهم ios  با نام ios 9  منتشر شود.

iphone 7

از سویی، امکان شارژ وایرلس نیز باید فراهم شود. از آنجا که این امکان در ساعت هوشمند اپل وجود دارد، و انتظار داشتیم که در گوشی آیفون 6 هم این قابلیت ارائه شده باشد، و این اتفاق رخ نداد، پس منتظریم که این ویژگی را در گوشی جدید اپل مشاهده کنیم.

از سویی، خبر دار شدیم که برنامه سیری اپل، قرار است از سوی شرکت سامسونگ خریداری و اختصاصی سازی شود، در عین حال منتظریم ببینیم که تکلیف این برنامه مشخص شود، و ببینیم که آیا از آن استفاده خواهد شد یا نه.

Phone 7

از نظر شکل ظاهری گوشی آیفون 7 به چه صورت است؟

در مورد شکل و اندازه ها باید بگوییم که، اگر روال قبلی گوشی های اپل را دنبال کرده باشید متوجه می شوید که اپل از شکل و شمایل انحصاری و مشابهی برای گوشی های خود استفاده می کند. خصوصا در دو نسل اخیر گوشی ها دقیقا مشابه هم، ولی کمی سبک تر و باریک تر، منتشر شده اند، پس به نظر می رسد گوشی آیفون 7 هم همان گوشی آیفون 6، با وزن کمتر و ضخامت کوچکتر و اصلاح شده، باشد.

iphone 7

آیا نمایشگر گوشی آیفون 7 یک نمایشگر سه بعدی است؟

با توجه به گفته های بخش اقتصادی Daily News، اپل در حال کار کردن روی پروژه نمایشگر سه بعدی است، بنابراین به احتمال زیاد گوشی جدید اپل، دارای نمایشگری سه بعدی است که بدون استفاده از عینک، می توان قابلیت سه بعدی آن را برای تمام کسانی که این نمایشگر را می بینند، نمایش داد.

iphone 7

دوربین گوشی آیفون 7 با چه ویژگی هایی منتشر خواهد شد

اگر به گوشی آیفون 6 و برادر بزرگترش، آیفون 6 پلاس، نگاهی بندازید متوجه خواهید شد که حقیقتا اپل در پروژه ی قبلی اش برای افزایش کیفیت دوربین، هیچ سرمایه گذاری نداشته است، بنابراین این بار منتظریم که اپل تغییرات اساسی، در مورد دوربین گوشی جدیدش، ارائه دهد البته به شرط آنکه تغییرات در جهت مثبت باشد نه منفی!.

iphone 7

در عین حال John Gruber  در میان گفته هایش، اعلام کرده که گوشی جدید اپل دارای دو لنز است، که قابلیت تصویر برداری DSLR-quality imagery را برای کاربران فراهم خواهد کرد. در حال حاضر تنها گوشی که از دو لنز عقب استفاده می کند، گوشی هوشمند HTC One M8 است و از این نظر رقیب گوشی جدید اپل خواهد بود. بنابراین احتمال می رود، که اپل فکری بیش از دو لنزی کردن، دوربین عقب گوشی خود در سر داشته باشد.

iphone 7

وضعیت پردازنده این گوشی به چه صورت است؟

پردازنده جدید گوشی اپل با توجه به روال تولید پردازنده ها به احتمال زیاد، پردازنده اپلی A9 خواهد بود که  انتظار می رود در اندازه 14 نانومتری، تولید شود. ویژگی بارز A9 باید این باشد که هم قوی تر کار کند و هم کارا تر از مدل های قبلی باشد.

iphone 7

چیپست قبلی A8 یک چیپست 20 نانومتری بوده که توسط TSMC که شرکتی تایوانی است ساخته شده است.




موضوع مطلب :

چهارشنبه 94 تیر 24 :: 2:19 عصر

طلاعاتی در مورد قرآن کریم

عروس قرآن: سوره الرحمن

بزرگترین سوره: سوره بقره

بزرگترین آیه: بقره / 282

کلمه وسط قرآن: ولیتلطف /کهف / 19

بزرگترین کلمه قرآن: فاسقیناکموه/ حجر / 22

اولین سوره که نازل شد: علق

تعداد سوره های قرآن:  114

تعداد حزب قرآن: 120

تعداد حروف قرآن: 323671

تعداد بسم الله قرآن: 114

سجده های مستحب قرآن: 11 آیه

سوره ای که حرف  فا در آن نیست: سوره حمد

سوره ای که در تمام آیاتش کلمه  الله  است: مجادله

امیدبخش ترین آیه: قل یا عبادی الذین اسرفوا علی انفسهم لاتقنطوا من رحمه الله

قلب قرآن: سوره یس

کوچکترین سوره: سوره کوثر

کوچکترین آیه: طه

حرف وسط قرآن: تا

آخرین سوره که نازل شد: نصر

تعداد جز قرآن: 30 جز

تعداد کلمات قرآن:    77437

تعداد آیات قرآن:  6236

تعداد حروف مقطعه: 71  در آغاز 29 سوره

یکی از مهمترین آیه های قرآن: آیه الکرسی

سوره ای که حرف  میم  در آن نیست: کوثر (به غیر از بسم الله)

عدالت آمیزترین آیه: ان الله یامر بالعدل و الاحسان

امیدوارم به اطلاعاتتون اضافه کرده باشم
 
یاعلی




موضوع مطلب :

چهارشنبه 94 تیر 24 :: 12:35 صبح


پایگاه انقلاب نیوز: شبکه تلویزیونی راشا تودی روسیه بلافاصله پس از اعلام موافقت ایران و 1+5 با جمع بندی مذاکرات هسته ای مهمترین محورهای این جمع بندی را از نگاه خود در قالب اینفوگرافی منتشر کرد.

 

به گزارش پایگاه انقلاب نیوز، از نگاه شبکه تلویزیونی راشا تودی مهمترین محورهای جمع بندی مذاکرات هسته ای میان ایران و غرب به شرح زیر است:

 
* اجرای برنامه جامع اقدام مشترک در رابطه با برنامه هسته ای ایران 10 سال پس از صدور قطعنامه شورای امنیت بطور مستقیم متوقف می گردد

* بعد از پایان مذاکرات  پیش نویس  قطعنامه ای در این رابطه جهت تصویب تقدیم شورای امنیت می شود

* توافقنامه 1+5 وایران 90 روز بعد از تصویب قطعنامه شورای امنیت اجرایی می شود

* ایران و1+5  برای پیگیری اجرای توافقنامه حداقل هر دو سال یک بار تشکیل جلسه می دهند

* فدریکا موگرینی رئیس سیاست خارجی اروپا مسئول هماهنگی کمیته  ویژه حل اختلاف برنامه ی هسته ای خواهد بود

* تمامی شرکت کنندگان در مذاکرات 1+5 وایران  ازجمله اتحادیه اروپا یک رای  در کمیته حل اختلاف در اختیار داشته وتصمیم گیری نیز با توافق آرا صورت می پذیرد
 
* ایران موافقت کرد در صورت عدم اجرای توافقنامه فراگیر با کشورهای 1+5  تحریم های بین المللی طی مدت 65 روز از سر گرفته شوند

راشا تودی این محورها را در قالب اینفوگرافی در اختیار مخاطبان خود قرار داده است که برگردان فارسی آن در اختیار مخاطبان فارس قرار می گیرد.

برای دریافت فایل ترجمه شده اینفوگرافی بر روی تصویر زیر کلیک کنید.

از سوی دیگر همین شبکه روسی بنا بر آنچه که نقشه راه مشترک آژانس بین‌المللی انرژی اتمی برای حل مسئله ابعاد احتمالی نظامی ایران خوانده مهمترین بندهای آن را از نگاه خود منتشر کرد.
یوکیا آمانو مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی امروز (سه‌شنبه) پس از پایان مذاکرات ایران و گروه موسوم به 1+5 از توافق تهران و آژانس برای حل مسئله ابعاد احتمالی نظامی خبر داد.
آژانس بین‌المللی انرژی اتمی امروز جزئیات نقشه راه مشترک برای حل مسئله ابعاد احتمالی نظامی را نیز منتشر کرد(اینجا).

به دنبال انتشار این نقشه راه پایگاه خبری شبکه تلویزیونی راشا تودی مهمترین محورهای این نقشه راه را در قالب اینفو گرافی منتشر کرد که به شرح زیر است:

* اصلی ترین بندهای «نقشه راه» امضا شده میان IAEA و ایران
 
* قید وبندهای اعمال شده بر بخش تحقیقات هسته‌ای ایران برای مدت 8 سال باقی خواهد ماند

* ایران برای مدت 15 سال حق انجام پژوهش های علمی مربوط به بهبود سوخت هسته ای را ندارد

* ذخایر اورانیوم با درجه غنی سازی پایین ایران طی 15 سال نباید بیش از 300 کیلوگرم باشد

*ایران متعهد می شود تا 15 اکتبر توضیحات خود را در رابطه با مسایل ابعاد احتمالی نظامی در گفتگو با آژانس بین المللی انرژی هسته ای (IAEA) ارائه کند

*میله‌های سوخت روسی نیروگاه های انرژی هسته ای ایران جزوی این حجم محسوب نمی شوند

برای دریافت فایل ترجمه شده این اینفوگرافی بر روی تصویر زیر کلیک کنید




موضوع مطلب :

سه شنبه 94 تیر 23 :: 9:39 عصر

درباره وبلاگ


با سلام خدمت شما بازدیدکننده گرامی ، خوش آمدید به سایت من . این سایت با به روز کردن مطالب خود باعث می شود اطلاعات شما بازدید کننده گرامی ارتقا یابد لطفا برای هرچه بهتر شدن مطالب این وب سایت ، ما را از نظرات و پیشنهادات خود آگاه سازید یا از طریق فرم تماس سایت یا ازطرق ایمیل Amirmohammad.omumi@yahoo.com ما را در بهتر شدن کیفیت مطالب یاری کنید.
پیوندها
نویسندگان
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 29
  • بازدید دیروز: 33
  • کل بازدیدها: 2317699
فرم تماس
نام و نام خانوادگی
آدرس ایمیل
امکانات دیگر

تیر 94 - از همــــــه جــــــــا از همـــــــه رنـــــــگ
پربازدیدترین مطالب

کد پربازدیدترین

کلیه حقوق این وبلاگ برای از همــــــه جــــــــا از همـــــــه رنـــــــگ محفوظ است