سفارش تبلیغ
صبا ویژن
از همــــــه جــــــــا از همـــــــه رنـــــــگ
بزرگ ترین سایت مطالب ودانلود
به سایت از همــــــه جــــــــا از همـــــــه رنـــــــگ خوش آمدید

 

رئیس-جمهور-ایران-سرتان-را-بالا-بگیرید

سایت رسمی ویژه برنامه جام جهانی - رئیس جمهور ایران در پیامی خطاب به تیم ملی فوتبال این کشور پس از شکست مقابل آرژانتین گفت: سرتان را بالا بگیرید.
به گزارش بیست چهارده،حسن روحانی پس از شکست تیم ملی فوتبال ایران در دقیقه اول وقت‌های تلف شده نیمه دوم مقابل آرژانتین در دومین دیدار دو تیم در گروه F رقابت‌های جام‌جهانی 2014 فوتبال برزیل با ارسال پیغامی به شاگردان کی‌روش نوشت: یوزپلنگ‌های ما عالی بازی کردند. این نتیجه‌ شایسته شما نبود اما تلاش فوق‌العاده‌ای کردید. سرتان را بالا بگیرید.




موضوع مطلب :

شنبه 93 خرداد 31 :: 11:42 عصر

 

کیروش-داور-و-مسی-در-بازی-تفاوت-به-وجود-آوردند؛-فقط-داور-و-مسی سایت رسمی ویژه برنامه جام جهانی - سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: داور و مسی در بازی امروز تفاوت به وجود آوردند فقط داور و مسی.
به گزارش بیست چهارده، کارلوس کی‌روش بعد از شکست یک بر صفر ایران مقابل آرژانتین گفت: نه ما نا امید نیستیم از عملکرد بازیکنان خیلی خوشحالم امروز اتفاق بدی افتاد در پایان بازی دو فرد تفاوت در بازی به وجود آوردند. اول داور و نفر دوم مسی بود. چیزی برای گفتن ندارم داور و مسی در بازی تفاوت به وجود آوردند.




موضوع مطلب :

شنبه 93 خرداد 31 :: 11:41 عصر
ایران-0-1-آرژانتین-مدعی-قهرمانی-با-ناداوری-ایران-را-برد

سایت رسمی ویژه برنامه جام جهانی - تیم ملی فوتبال آرژانتین در شرایطی با گل دقیقه 90 مسی برابر ایران به برتری رسید که داور یک پنالتی به ضرر این تیم اعلام نکرد و در اوقات اضافه بازیکنان این تیم رو به وقت تلف کردن آوردند!

به گزارش بیست چهارده، تیم های ملی فوتبال ایران و آرژانتین در دومین مسابقه خود از سری رقابت های مرحله گروهی جام جهانی 2014 امروز از ساعت 20:30 به مصاف هم رفتند که در پایان آرژانتین به کمک داور و با گل دقیقه 90 لیونل مسی توانست برابر ایران به برتری برسد.

این در شرایطی است که دو تیم بازی پایاپایی به نمایش گذاشتند و به خصوص در نیمه دوم تیم ایران چندین بار فرصت داشت از حریف نامدار خود و قهرمان دو دوره جهان پیش بیفتد. در دقیقه 53 حرکت عالی شجاعی برای ایران از راست با سانتر منتظری روی دروازه تکمیل شد اما ضربه سر رضا قوچان نژاد را رومرو به سختی دفع کرد.

در دقیقه 55 داور صرب میلوراد مازیچ از اعلام ضربه پنالتی واضح ایران خودداری کرد. زابالتا کاملا پای دژاگه را درون محوطه جریمه زد اما داور دستور به ادامه بازی داد.

در ادامه در دقیقه 68 سانتر عالی منتظری از راست با ضربه سر استثنایی دژاگه با نوک انگشتان رومرو به کرنر رفت.

آرژانتین هم در نیمه اول هم در نیمه دوم موقعیت های بسیاری برای پیش افتادن داشت که هیچ کدام به ثمر ننشست تا اینکه مسی در دقیقه 91 بازی با استفاده از خلاقیت خود و یک شوت از راه دور توپ را وارد دروازه کرد.

در نهایت این بازی با برتری یک بر صفر آرژانتین به پایان رسید و این تیم با 6 امتیاز در رده اول ماند و تیم ایران نیز با 1 امتیاز و یک بازی بیشتر نسبت به نیجریه و بوسنی و به دلیل تفاضل گل کمتر از نیجریه سوم شد تا داور صربستانی مهم ترین گل تاریخ فوتبال ایران برابر آرژانتین را با اعلام نکردن پنالتی ممکن نسازد.

 تیم ملی ایران با ترکیب علیرضا حقیقی، سیدجلال حسینی، پژمان منتظری، مسعود شجاعی، امیرحسین صادقی، احسان حاج صفی، مهرداد پولادی، آندرانیک تیموریان، جواد نکونام، اشکان دژاگه، رضا قوچان نژاد و تیم ملی آرژانتین با ترکیب رومرو، گارای، پابلو زابالتا،‌ آنخل دی‌ماریا، لیونل مسی، خاویر ماسکرانو، مارکوس روخو، فدریکو فرناندس، سرخیو آگرو، هیگواین و گاگو در این دیدار به میدان رفتند.

ایران 0-1 آرژانتین/ مدعی قهرمانی با ناداوری ایران را برد!




موضوع مطلب :

شنبه 93 خرداد 31 :: 11:41 عصر

عبدی-مسی-را-میشود-مهار-کرد-اما-نه-با-یک-یا-2-نفر

سایت رسمی ویژه برنامه جام جهانی - عبدی: مسی را می‌شود مهار کرد اما نه با یک یا 2 نفر
به گزارش بیست چهارده ، حسین عبدی در مورد بازی فردا (شنبه) ایران و آرژانتین گفت: تمام بازی ایران و آرژانتین به این مسئله مربوط است که ما در چه دقیقه‌ای از این تیم گل بخوریم. البته آرژانتینی‌ها ایران را حریف آسانی نمی‌دانند و طوری بازی خواهند کرد که بتوانند از لایه‌های دفاعی تیم کشورمان عبور کنند.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا بازیکنی مانند مسی را می‌شود به صورت فردی مهار کرد، اظهار داشت: مسلماً با یک نفر یا دو نفر نمی‌شود مسی را مهار کرد. باید با لایه‌های دفاعی بازیکنی مانند مسی را مهار کنیم، کاری که می‌شود انجام داد.

کارشناس فوتبال ایران در واکنش به اظهار نظر کارلوس کی‌روش مبنی بر اینکه بعد از جام جهانی دیگر هدایت تیم ملی ایران را برعهده نخواهد داشت، عنوان کرد: گقتن این مسئله در این برهه از زمان ضرورتی نداشت، من فکر می‌کنم اظهارنظر کی روش بیشتر جنبه تبلیغاتی داشت. این صحبت‌ها اگر به تیم ملی ضربه نزند تأثیر گذار خواهد بود. کی‌روش می‌توانست بعد از جام جهانی این صحبت‌ها را مطرح کند.

عبدی در مورد اینکه تا اینجای کار چه تیم آسیایی عملکرد بهتری در جام جهانی داشته است، تأکید کرد: سطح بازی استرالیا از تمام تیم‌های آسیایی بالاتر بود و اگر در گروه اسپانیا، هلند و شیلی قرار نداشت می‌توانست مدعی صعود باشند. شما دیدید استرالیا به هلندی باخت که مدعی قهرمانی است و حتی این تیم را هم می‌توانست شکست بدهد. به نظر من استرالیا از اعتبار فوتبال آسیا دفاع کرد.




موضوع مطلب :

جمعه 93 خرداد 30 :: 1:1 عصر

0

خبرنگار-هلندی-ایران-قدرت-اول-آسیاست سایت رسمی ویژه برنامه جام جهانی - روزنامه ها و رسانه های هلندی تساوی ایران مقابل نیجریه را پیش بینی می کردند و به گفته خبرنگار روزنامه تلگراف هلند با توجه به اینکه ایران یکی از قدرت های آسیا محسوب می شود این تساوی انتظار می رفت.
به گزارش بیست چهارده ، یوهانس کاپتینس خبرنگار روزنامه تلگراف در مورد بازتاب تساوی تیم ملی ایران مقابل نیجریه ضمن بیان مطلب فوق افزود: روزنامه های هلندی انتظار این تساوی را داشتند. به نظر من ایران یکی از بهترین های آسیاست و نیجریه هم قهرمان آفریقاست. نیجریه از نظر فیزیکی قوی است اما از لحاظ توان تکنیکی در سطح پایین تری قرار دارد اما برعکس ایرانی ها توان تکنیکی بیشتری دارند.
این خبرنگار هلندی در مورد بخت صعود ایران از این گروه گفت: ایران، نیجریه و بوسنی به نظرم در یک سطح هستند و هر سه آنها برای صعود از این گروه به عنوان تیم دوم شانس دارند. به نظرم بازی حیاتی ایران در این رقابتها مقابل بوسنی خواهد بود که سرنوشت آنها را مشخص می کند.
وی که با خبرنگار مهر در برزیل گفتگو می کرد ادامه داد: اگر ایران در بازی دوم مقابل بوسنی قرار می گرفت و پیروز می شد شرایط بهتر بود و در بازی پایانی با خیال راحت تر به مصاف آرژانتین می رفت و احتمالا با این تیم به دور بعدی صعود می کرد. اما با این وجود بازی دوم مقابل آرژنتین است و باز هم به نظرم ایران شانس خوبی برای صعود دارد.




موضوع مطلب :

جمعه 93 خرداد 30 :: 1:1 عصر

برتری-اروگوئه-برابر-انگلیسدومین-مدعی-بزرگ-در-آستانه-حذف

سایت رسمی ویژه برنامه جام جهانی -دیدار تیم‌های انگلیس و اروگوئه با برتری اروگوئه به پایان رسید تا شاگردان هاجسون خیلی زود با جام جهانی وداع کنند.
به گزارش بیست چهارده ،تیم‌های انگلیس و اروگوئه در گروه D رقابت‌های جام جهانی 2014 برزیل از ساعت 23:30 به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری 2 بر یک اروگوئه به پایان رسید. لوئیس سوارز در دقایق ( 39 و 85) برای اروگوئه گل زد و وین رونی در دقیقه 75 تک گل بی‌ثمر انگلیس را به ثمر رساند.

نیمه اول:

بازی با حملات تیم اروگوئه آغاز شد و لوئیس سوارز که در بازی اول اروگوئه مقابل کاستاریکا به دلیل مصدومیت غایب بود، دقیقه 4 بازی یورش خطرناکی به سمت راست انگلیس داشت که با عکس‌العمل جو هارت دروازه‌بان انگلیس توپ به کرنر رفت. یک دقیقه بعد، سوارز ضربه کرنر را نیز به شکلی خطرناک به روی دروازه انگلیس فرستاد که مدافعان انگلیس توپ را دفع کردند.

پس از این دقایق، انگلیسی‌ها از شوک حملات اروگوئه خارج و دقیقه 9 با خطای مدافع اروگوئه صاحب ضربه آزاد شدند که وین رونی ضربه زیبایی زد که توپ با فاصله اندک از کنار تیر دروازه به بیرون رفت. دقیقه 15، رودریگوئز می‌رفت تا در هفتاد و پنجمین بازی ملی خود برای اروگوئه گلزنی کند اما توپ او با فاصله میلیمتری از بالای دروازه انگلیس به اوت رفت.

دقیقه 31، انگلیس نزدیک نقطه کرنر صاحب ضربه ایستگاهی شد که وین رونی با ضربه سر توپ را از فاصله نزدیک به تیر دروازه اروگوئه زد تا نتواند طلسم گل نزدن خود در جام جهانی را بشکند. 7 دقیقه بعد ارسال زیبای کاوانی به روی دروازه انگلیس با ضربه سر سوارز باعث شد تا اروگوئه به گل برسد. این سی و نهمین گل ملی سوارز بود که پس از مدتی مصدومیت با گل به مسابقات بازگردد. این نتیجه تا پایان 45 دقیقه نخست باقی ماند تا دو تیم با همین نتیجه به رختکن بروند.

نیمه دوم:

نیمه دوم هم با حملات  اروگوئه آغاز شد. مانند نیمه نخست، سوارز ضربه خطرناکی به سمت دروازه انگلیس فرستاد که جو هارت توپ را با زحمت به بیرون فرستاد. دقیقه 51 توپ عمقی به کاوانی رسید که این بازیکن نتوانست از موقعیت بدست آمده استفاده کند و توپ را به بیرون زد. یک دقیقه بعد، نوبت انگلیسی ها بود که خودی نشان دهند. رونی نزدیک نقطه پنالتی با پای چپ شوتی به سمت دروازه اروگوئه زد که دروازه‌بان اروگوئه توپ مهاجم انگلیس را دفع کرد.

بازی تا دقیقه 75 بدون اتفاق خاصی روی دروازه‌ها ادامه داشت تا اینکه وین رونی از یورش جانسن توپ ارسالی این بازیکن را وارد دروازه اروگوئه کرد تا هم تیمش گل خورده را جبران کند و هم طلسم گل نزدن خود در جام جهانی را بشکند. 2 دقیقه بعد انگلیس می‌توانست گل دوم را به ثمر برساند اما دروازه‌بان اروگوئه مانع این کار شد.

در حالی که انگلیسی‌ها به زدن گل دوم خوش‌بین بودند، دقیقه 85 دروازه‌بان اروگوئه توپ را به میانه‌های میدان فرستاد و کاوانی باز هم سوارز را در موقعیت مناسب قرار داد تا این بازیکن با ضربه زیبا توپ را وارد دروازه انگلیسی‌ها کند. پس از این دقایق انگلیسی‌ها نتوانستند گل خورده را جبران کنند تا پس از اسپانیا دومین تیم مدعی بزرگ باشند که از این صعود به مرحله بعدی باز می‌مانند و حذف می‌شوند.

اروگوئه هم با این برد 3 امتیازی شد. دیگر دیدار این گروه ساعت 20:30 جمعه بین ایتالیا و کاستاریکا برگزار می‌شود.




موضوع مطلب :

جمعه 93 خرداد 30 :: 12:58 عصر

 

سومین-تساوی-صفر-صفر-جام-برای-ژاپن-و-یونانصعود-کلمبیا-قطعی-شد

سایت رسمی ویژه برنامه جام جهانی - تیم‌های فوتبال ژاپن و یونان با تساوی مقابل یکدیگر کارشان برای صعود به دور دوم جام جهانی 2014 سخت‌تر شد.

به گزارش بیست چهارده، جدال تیم‌های ژاپن و یونان در دور دوم مرحله گروهی جام جهانی 2014 برزیل که در نیمه نخست با تساوی بدون گل به پایان رسیده بود، در نیمه دوم بسیار جذاب دنبال شد و هر دو تیم به ویژه فشار زیادی را روی دروازه یونان آوردند، اما توپی از دروازه‌‌ها عبور نکرد تا در نهایت بازی بدون گل مساوی به پایان برسد.

هر دو تیم که بازی نخست خود را واگذار کرده بودند با این نتیجه یک امتیازی شدند و کارشان برای صعود به مرحله بعدی دشوارتر شد و در عوض کلمبیا صعود خود را با این نتیجه قطعی کرد.

کاتسورانیس، کاپیتان تیم فوتبال یونان در دقیقه 38 بازی با دریافت دومین کارت زرد خود از بازی اخراج شد و این تیم 52 دقیقه 10 نفره بازی کرد.

ترکیب ژاپن : کاواشیما ، اوچیدا ، هوندا ، ناگاتومو ، اوکازاکی ، اوکوبو ، کونو ، یاماگوچی ، هاسبه(اندو 46) ، اوساکو(شینجی کاگاوا 57) و یوشیدا.
ترکیب یونان : کارنزیس ، مانیاتیس ، مانولاس ، ساماراس ، کانه(سالپینگیدیس 81) ، میتروگلو(گکاس 35) ، توروسیدیس ، فتفازیدیس(کاراگونیس 41) ، سوکراتیس ، چولواس و کاتسورانیس.

دیگر دیدار گروه c را تیم های کلمبیا برگزار کردند که این مسابقه با نتیجه 2 بر یک به سود کلمبیا به پایان رسید.




موضوع مطلب :

جمعه 93 خرداد 30 :: 12:57 عصر
برزیل-3-1-کرواسی-در-گام-اولهر-چهار-گل-را-برزیل-زد

سایت رسمی ویژه برنامه جام جهانی -  تیم ملی برزیل در اولین بازی خود در جام جهانی برابر کرواسی به پیروزی رسید.

دو تیم برزیل و کرواسی از ساعت 30 دقیقه بامداد امروز (جمعه) با سوت نیشیمورای ژاپنی در دیدار افتتاحیه بیستمین دوره جام جهانی به مصاف هم رفتند تا رسماً این رقابت‌ها آغاز شود. این دیدار که در حضور 68 هزار تماشاگر برگزار شد، با نتیجه 3 بر یک به سود طلایی‌پوشان به پایان رسید که طی آن مارسلو ( 11 - گل به خودی) برای کرواسی و نیمار (29، 71 - پنالتی) و اسکار (90) برای برزیل گلزنی کردند.

نیمه نخست:

در دقیقه 7 بازی بعد از اینکه برزیل یک موقعیت نصفه و نیمه به دست آورد؛ کروات‌ها به سمت دروازه زردپوشان رفتند و اولیچ با ضربه ناگهانی خود اولین خطر جدی را روی دروازه برزیل ایجاد کرد.

کروات‌ها با وجود سر و صدای عجیب تماشاگران برزیلی پا پس نکشیدند و چند بار از سمت چپ دروازه برزیل حرکت کردند. بازی با همین شرایط دنبال می‌شد تا اینکه در دقیقه 11 مارسلوی برزیلی به جای دفع توپ ارسالی از سوی اولیچ مستقیماً آن را وارد دروازه تیمش کرد. بدین ترتیب اولین گل جام بیستم یک گل به خودی شد و کرواسی یک بر صفر از میزبان جام جهانی پیش افتاد.

در ادامه بازی برزیلی‌ها به خود آمدند و تلاش بسیاری کردند تا گل خورده را جبران کنند اما دروازه‌بان و مدافعان کرواسی به همان اندازه مقابل مهاجمان برزیل مقاومت می‌کردند.

بازی با برتری یک بر صفر کرواسی دنبال می‌شد تا اینکه در دقیقه 29 مقاومت کروات‌ها شکست و برزیل به گل رسید. نیمار با پاسی که اسکار به او داد از میانه‌های میدان پا به توپ شد. او  به خوبی دروازه کرواسی را دید و از پشت محوطه جریمه توپ را به گوشه سمت چپ دروازه،‌ جایی که دور از دستان پلتیکاسا باشد فرستاد تا بازی به تساوی کشیده شود.

نیمه دوم:

نیمه دوم این بازی در شرایطی آغاز شد که دو تیم نسبت به نیمه نخست بازی را با احتیاط بیشتری دنبال می‌کردند. این روند تا دقیقه 65 ادامه داشت تا اینکه نیمار پا به توپ به سمت دروازه کرواسی رفت اما با خطای کورلوکا متوقف شد. دنی آلوز هم که پشت ضربه ایستگاهی ایستاده بود از این موقعیت استفاده نکرد و توپش از بالای دروازه کرواسی به بیرون رفت.

چند دقیقه بعد، اولین پنالتی جام بیستم در دقیقه 69 روی فرد، مهاجم برزیل اتفاق افتاد. این بازیکن که در محوطه جریمه به دنبال موقعیت بود نقش بر زمین شد و نیشیمورا این صحنه را پنالتی تشخیص داد که البته مشکوک به نظر می‌رسید. در دقیقه 70 نیمار پشت ضربه پنالتی ایستاد و توانست برزیل را 2 بر یک پیش بیندازد. این اتفاق در شرایطی رخ داد که درواز‌ه‌بان کرواسی به سمت توپ حرکت کرد اما دستان او مانع از گل شدن توپ نشد.

پس از این گل تغییر چندانی در روند بازی ایجاد نشد اما این تیم برزیل بود که با گل دقیقه 90 اسکار برتری خود را قاطع‌تر کرد و شروعی خوب در جام جهانی داشت. این گل هم در شرایطی به ثمر رسید که بازیکنان کرواسی اعتقاد به خطای برزیل داشتند تا به این ترتیب اولین بازی جام جهانی با حواشی متعددی در خصوص داوری به پایان برسد.

نیشیمورا در این بازی به نیمار از برزیل و کورلوکا از کرواسی کارت زرد نشان داد.




موضوع مطلب :

جمعه 93 خرداد 23 :: 9:49 صبح
نیمار-بهترین-بازیکن-برزیل-کرواسی-شد

سایت رسمی ویژه برنامه جام جهانی - نیمار به عنوان بهترین بازیکن دیدار تیم‌های برزیل و کرواسی انتخاب شد. 
به گزارش بیست چهارده ،نیمار بازیکن بارسلونایی تیم ملی برزیل که در دیدار افتتاحیه جام جهانی دو گل تیمش را در برد 3بر یک مقابل کرواسی به ثمررساند، طبق اعلام ورزشگاه به عنوان مرد برتر میدان برگزیده شد. 





موضوع مطلب :

جمعه 93 خرداد 23 :: 9:48 صبح



موضوع مطلب :

جمعه 93 خرداد 23 :: 9:47 صبح
1   2   >   
درباره وبلاگ


با سلام خدمت شما بازدیدکننده گرامی ، خوش آمدید به سایت من . این سایت با به روز کردن مطالب خود باعث می شود اطلاعات شما بازدید کننده گرامی ارتقا یابد لطفا برای هرچه بهتر شدن مطالب این وب سایت ، ما را از نظرات و پیشنهادات خود آگاه سازید یا از طریق فرم تماس سایت یا ازطرق ایمیل Amirmohammad.omumi@yahoo.com ما را در بهتر شدن کیفیت مطالب یاری کنید.
پیوندها
نویسندگان
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 12
  • بازدید دیروز: 58
  • کل بازدیدها: 2317740
فرم تماس
نام و نام خانوادگی
آدرس ایمیل
امکانات دیگر

خرداد 93 - از همــــــه جــــــــا از همـــــــه رنـــــــگ
پربازدیدترین مطالب

کد پربازدیدترین

کلیه حقوق این وبلاگ برای از همــــــه جــــــــا از همـــــــه رنـــــــگ محفوظ است