سفارش تبلیغ
صبا ویژن
از همــــــه جــــــــا از همـــــــه رنـــــــگ
بزرگ ترین سایت مطالب ودانلود
به سایت از همــــــه جــــــــا از همـــــــه رنـــــــگ خوش آمدید

گرانقیمت ترین خرس عروسکی جهان که در آلمان تولید گشته 43 هزار دلار (36 میلیون تومان) قیمت دارد. خز های آن از طلا و چشمان آن نیز از یاقوت و 20 قطعه الماس ساخته شده است. دهان این عروسک نیز از طلا میباشد.




موضوع مطلب :

سه شنبه 90 بهمن 18 :: 3:52 عصر

وقتی صحبت از ازدواج می‌شود، مرد ها سخت ترین وظیفه را بر دوش دارند؛ باید پا پیش بگذارند از دختر مورد علاقه خود خواستگاری کنند.

در این بین مردانی هستند که برای اینکه لحظه خواستگاری را به یادماندنی تر و شیرین تر کنند دست به اقدامات عجیب و غریبی می زنند تا بلکه دل محبوب خود را بدست بیاورند و جواب مثبت را از او بگیرند.

خواستگاری در بی وزنی: یک مرد آمریکایی از دختر مورد علاقه اش در کابین یک بوئینگ 751 در حالی که در فضا شناور بودند، خواستگاری کرد.این مرد جوان به عنوان هدیه تولد نامزد چند ساله اش، او را به یک سفر با هواپیمایی که شرایط حاکم در فضا را شبیه سازی می‌کند دعوت و سپس هزاران متر بر فراز دریا و در حالی که هر دو در فضای کابین شناور بودند ،از او خواستگاری کرد.


خواستگاری در میان شعله های آتش:
تاد، یک بدل کار عاشق که به دنبال شیوه جالبی برای گرفتن جواب مثبت از دختر مورد علاقه اش بود تصمیم گرفت تا برای این که او را تحت تأثیر قرار دهد از یک سکوی بلند درون یک استخر و در حالی که آتش او را فراگرفته خود را پرتاب کند. برای این منظور تاد لباس مخصوصی تن کرد و در مقابل چشمان دختر خود را آتش زد و به سرعت از سکو به درون استخر پرید. پس از چند ثانیه تاد صحیح وسالم از استخر بیرون آمد در مقابل پشمان بهت زده ی ملیسا، زانو زده و از وی تقاضای ازدواج کرد.


خواستگاری در ارتفاع 6000 متری:
ماتئو مارتینز، چتر باز ماهر، از دختر مورد علاقه اش در شرایطی که هر دو در ارتفاع 6000 متری از سطح زمین آماده انجام پرش با چتر بودند خواستگاری کرد.



خواستگاری از طریق آگهی بازرگانی:
راند به دنبال رمانتیک ترین روش برای خواستگاری از دختر رویاهایش بود و به این فکر افتاد که در بین برنامه ی تلویزیونی مورد علاقه دوست دخترش ظاهر شود و از او تقاضای ازدواج کند. بنابراین با برنامه ی مورد علاقه ای همسرش تماس گرفت و در ازای پرداخت مقداری پول آنها حاضر شدند که برای چند دقیقه تصویر راند را در زمان پخش اگهی های بازرگانی به روی آنتن بفرستند.

در 6 فوریه سال 2006 ملیسا در حال تماشای برنامه خود بود که ناگهان تصویر راند روی صفحه تلویزیون او ظاهر می‌شود و از او سوال معروف" با من ازدواج می‌کنی" را می‌پرسد و ملیسا هم که بسیار ذوق زده شده بود همانجا جواب مثبت را میدهد. اگر چه راند قادر به شنیدن آن نبود.


خواستگاری مجازی:
برنی پنگ 26 ساله اهل نیو جرسی حدود یک ماه برای برنامه ریزی مجدد بازی تلاش کرد و موفق شد که طوری آن را برنامه ریزی کند که زمانی که تیمی لی، دختر مورد علاقه اش آن را بازی می‌کند و امتیاز بالایی کسب می‌کند یک انگشتر نامزدی صورتی بر روی صفحه به همراه سوال " با من ازدواج می‌کنی" پدیدار شود.
شرکت سازنده این بازی زمانی که متوجه شد برنی بازی آنها این چنین ماهرانه هک کرده نه تنها از وی شکایت نکرد بلکه حاضر شد بخشی از هزینه ی ازدواج او را متقبل شوند.


خواستگاری با چتر:
شان پالمگرن، یک عاشق خلاق آمریکایی، برای خواستگاری از دختر مورد علاقه اش به تعداد حروف عبارت انگلیسی will you marry me "" چتر خرید و بر روی هر یک، یکی از واژه ها ی این جمله را نوشت. سپس آنها را بین تعدادی از دوستان خود پخش کرد. شان از دوست دخترش، بتسی، خواست تا با هم در یک پارک قدم برنند. همینطور که در حال قدم زدن بودند، بتسی چند مرد را دید که همهگی زیر آفتاب چتر بالای سر خود گرفته اند. او از این اقدام آنها تعجب کرد و اما دیری نپایید که تعجب او تبدیل به احساس شوق فراوان شد. با اشاره ی شان ناگهان همه ی چتر پایین آورده شدند و عبارت " با من ازدوج می کنی" را در مقابل چشم های بتسی نقش بستند..


استفاده از تام کروز برای خواستگاری:
جائو کارتینر یک تصویربردار است که برای شبکه RTP پرتغال کار می کند. وی در فرصتی که تام کروز برای انجام یک مصاحبه در این شبکه حاضر شده بود از او خواست تا از طرف او از سونیا، دختر مورد علاقه اش خواستگاری کند. جائو یک کلیپ از تام کروز تهیه کرد و با موافقت RTP این کلیپ از طریق این شبکه پخش شد. در این کلیپ تام کروز از جانب جائو از سونیا خواستگاری کرد.


اجاره یک گروه تئاتر برای بازی صحنه ی خواستگاری:
یک سرمایه دار مشهور اوکراینی برای خواستگاری یک گروه تئاتر را اجاره کردو به کمک آنها نماشنامه ای با عنوان " رمانتیک ها " تهیه کرد و خود نقش اول آن را بر عهده گرفت. در روز اجرای این نمایش جنادا زالینسکس 36 ساله دختر مورد علاقه خود، ویکتوریا، را به دیدن این نمایش دعوت کرد. جنادا در حالی که یک نقاب به صورت داشت روی صحنه آمد و در حالی که قرار بود عشق خود را به بازیگر زن مقابلش ابراز کند رو به ویکتوریا که در میان تماشاگران نشسته بود کرد و گفت: : "دختری که دوست دارم نامش ویکتوریاست و در ردیف ششم نشسته است. ویکتوریا با من ازدواج می‌کنی؟




موضوع مطلب :

سه شنبه 90 بهمن 18 :: 3:51 عصر

میانگینمجله Time، تاپیترین ده تا چیز را در زمینه‏های گوناگون مانند «ده داستان جنایی برتر»، «ده لحظه باز بودن میکروفون برتر»، «ده کاریکاتور برتر»، «ده اکتشاف علمی برتر» گردآوری کردهاست.

یکی از مواردی که در دسته اخبار عجیب و غریب آمده، خبر حامله شدن یک مرد دو جنسیتی است. این آقا، اصالتا[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]بود و زن به دنیا آمد ولی بعدا تغییر جنسیت داده و مرد شد و حتی ازدواج هم کرد. ولی موقع تغییر جنسیت تصمیم گرفت تا رحم خودش را نگه دارد و همین طور تصمیم گرفت که خودش، بچه دار بشود. جالب این جاست که همسر او هم به دلیل یک بیماری نمی‏تواند بچه‏دار بشود. راستش به نظرم باردار شدن این آقا یا خانم یا هر چی که هست به نظرم چندش‏آور می‏آید. باید منتظر بمانیم ببینیم بچه‏اش چی می‏شه

خبر جالب دیگه، طلاق، یک مرد و زن انگلستانی است. چیزی که این خبر را جالب کرده، این است که دلیل خانم برای جدایی این است که شوهرش به او خیانت کرده است. حالا جالب این جاست که این خیانت در دنیای واقعی رخ نداده بلکه در سایت SecondLife که یک دنیای مجازی است، پیش آمده است.

خبر دیگر رایج شدن یک روش جدید برای نرم کردن پوست پا است. در این روش از یک نوع ماهی خاص استفاده می‏شود که با خوردن لایه‏های رویی پوست پا، آن را ظریف‏تر و نرم‏تر می‏کنند. ظاهرا این روش پیش از این در برخی از کشورهای آسیایی رایج بوده است و در یک دوره چهار ماهه، 5000 مشتری در آمریکا این روش پوست پای خودشان را نرم کرده‏اند.

این یکی دیگه واقعا عجیب و غریب است. یک گروه مدافع حیوانات به یک شرکت بستنی‏سازی نامه نوشته‏اند و درخواست کرده‏اند که در ساختن بستنی‏ها به جای شیر گاو، شیر انسان به کار برود. آنها ادعا کرده‏اند که شیر گاو حساسیت‏زا است و سبب بیماری قلبی هم می‏شود. خدا، یک عقلی به اینها و یک پولی به من بده، واقعا که!!




موضوع مطلب :

سه شنبه 90 بهمن 18 :: 3:50 عصر

یک خروس که در نیشابور تخم می گذارد، در موزه حیات وحش این شهر در معرض دید عموم قرار گرفته است.

رییس این موزه گفت: این خروس به طور مرتب روزانه در سه وقت حوالی اذان صبح و دو ساعت مانده به اذان های ظهر و مغرب، آواز سرداده و روزانه یک عدد تخم مرغ با پوسته آجری رنگ می گذارد.


حسین حصاری با اشاره به اینکه این حیوان متعلق به خانواده ای در یکی از روستاهای سرولایت است ،خاطر نشان کرد:بنا به نظر کارشناسان دامپزشکی این حیوان دچار عارضه دو جنسیتی است و هر دو هویت مرغ و خروس بودن را دارد.


وی گفت : در مناطق مختلف، این گونه حیوانات را با این عقیده که بد یمن هستند می کشند یا می سوزانند.


در واقع باید عنوان داشت که این موجود یک مرغ است که به دلیل رسیدن هورمونهای جنس نر به بدنش صفات ثانویه جنسی مانند تاج بزرگ کلفتی صدا و پرهای رنگارنگ در او ظاهر شده است . ولی از نظر جنسی تمام ساختارهای جنس ماده ( از جمله تخمدان و دستگاه تناسلی جنس ماده ) را داراست .


این دومین خروس تخم گذار کشور ایران است . چندی قبل نیز در منطقه طلا‌رسر کتالم رامسر در استان مازندران اعلام گشته بود که یک خروس تخم می گذارد


در سال گذشته خروس متعلق به منطقه کتالم شروع به تخم گذاری کرد و از تخم های آن خروس چند قطعه جوجه نیز به دنیا آمده بود.


آن خروس بامداد هر روز و بعد از تخم گذاری نیز مثل مرغها قد قد می کند.


دکتر حلا‌جیان دامپزشک گفته بود: این خروس از نظر ژنتیک هورمونی داخلی بدن شبیه مرغ تخم گذار اما از نظر صفات ثانویه جنسی به علت اختلا‌لا‌ت هورمونی شبیه خروس است که جز موارد نادر است .




موضوع مطلب :

سه شنبه 90 بهمن 18 :: 3:49 عصر

سقوط از ساختمان 47 طبقه



«آلسید مورنوس» به همراه برادرش مشغول شست و شوی شیشه های یک آسمان خراش در نیویورک بودند که ناگهان داربست فرو می ریزد و آنها از طبقه 47 به کف پیاده رو می افتند. برادر آلسید در جا کشته می شود و خود آلسید به قدری حالش وخیم بود که پزشکان او را به اتاق عمل منتقل نکردند و در روی تخت بخش اورژانس او را عمل کردند. آلسید مورنوس سه هفته در کما بود و سرانجام روز عید کریسمس چشم گشود. با توجه به اینکه احتمال زنده ماندن حتی پس از سقوط از طبقه چهارم 50 درصد است ، مورناس واقعا خوش شانس بوده است.



زندگی با 11 میله آهنی در بدن

«کاترینا بورجس» 17 ساله، طی یک سانحه ی رانندگی به قدری مجروح شد که پزشکان معتقد بودند دیگر هرگز نمی تواند روی پاهای خود بایستد. او در این حادثه دچار شکستگی گردن، ستون فقرات، لگن و پای چپ شد و هر دو ریه او نیز پاره شدند. پزشکان توانستند با 11 میله آهنی و شمار زیادی پیچ و مهره، استخوان های او را به هم وصل کنند تا جوش بخورند. اکنون با گذشت 5 ماه از آن حادثه استخوان ها ی شکسته جوش خورده اند و کاترینا دیگر نیازی به مصرف دارو های مسکن ندارد.



118 روز زندگی بدون قلب

« دزانا سیمونز » پس از چند ماه انتظار، زمانی که متوجه شد یک قلب برای پیوند جای قلب بزرگ شده اش پیدا شده، بسیار خوشحال شد. اما شادی او مدت زیادی دوام نیافت چراکه مدتی پس از پیوند، قلب جدید او دچار مشکل شد. پزشکان مجبور بودند قلب پیوندی او را خارج کنند در حالی که دیگر قلبی برای پیوند نداشتند. تنها کاری که پزشکان تا زمان پیدا شدن قلب جدید می توانستند انجام دهند این بود که دو بمپ مصنوعی در بدن او کار بگذارند تا عمل خون رسانی را انجام دهند. دزانا 4 ماه با این پمپ ها زندگی کرد و سرانجام در 29 اکتبر سال گذشته یک قلب جدید به او پیوند زدند و این بار قلب جدید او مثل ساعت کار می کرد.



نابینایی که با یک دندان بینا شد

«مارتین جونز »42 ساله 10 سال پیش هنگام کار در یک کارگاه اوراقی و به دلیل پاشیدن آلومینیوم در چشمانش بینایی خود را از دست داد . اما چند ماه پیش با یک عمل حراحی واقعا عجیب بینایی خود را دوباره بدست آورد. او طی این حادثه دچار 37 درصد سوختگی شد، چشم چپش تخلیه و چشم راستش بینایی خود را از دست داد.
متخصصان ابتدا سعی کردند با سلول های بنیادی نابینایی او را برطرف کنند ، چون این عمل موفقیت آمیز نبود آنها روش جدیدی را به کار گرفتند. ابتدا یکی از دندان های مارتین را کشیدند و بعد آن را فرم دادند و تراشیدند تا بتوانند یک عدسی مصنوعی روی آن سوار کنند. پس از آن پزشکان سه ماه دندان آقای جونز را به گونه های وی پیوند زدند تا رگ های خونی و بافت زنده در آن به جریان بیافتد. سپس دندان زنده را به کره چشم وی منتقل کردند و وی ظرف دوهفته بینایی خود را بدست آورد. او توانست همسرش را که 4 سال پیش با او ازدواج کرده بود دوباره ببیند.



نجات از انتخاب بین دو فرزند

آقا و خانم« گیمبل» که بی صبرانه منتظر به دنیا آمدن دختر های دوقلوی خود بودند، با یک انتخاب بسیار تلخ و دشوار مواجه شدند . پزشکان به آنها اطلاع دادند که یکی از دختران آنها باید بمیرد، در غیر این صورت هر دو مرده به دنیا خواهند آمد.
دوقلوها دچار سندروم TTTT (Twin-to-twin transfusion syndrome)بودند شرایطی که در آن رگ های خونی دوقلوها مشترک است و در صورت عدم مداخله پزشکی هر دو پس از به دنیا آمدن می میرند ، اما اگر یکی از این دوقلو ها در رحم مادر بمیرد دیگری شانس زنده ماندن دارد. به همین دلیل خانم و آقای گیمبل باید بین دو دختر خود یکی را انتخاب می کردند. آنها در حال تصمیم گیری بودندکه یک پزشک سوئدی آنها را از این انتخاب تلخ نجات داد. او به همراه یک تیم پزشکی دوقلوها را در رحم مادر عمل لیزر کرد تا آن رگهای مشترک را بسوزانند. این عمل با موفقیت انجام شد و دو ماه بعد هردو دختر زنده به دنیا آمدند.



زندگی پس از قطع سر

«جوردن تایلور» در یک سانحه راننگی جمجمه‌اش از ستون فقراتش جدا شد که در دنیای پزشکی به آن «قطع ارتوپدیک سر» می‌گویند. در این مواقع مجروح یک درصد احتمال زنده ماندن دارد اما امید خانواده ی تایلور و دعا هایی که مردم پس از شنیدن داستان جوردن برای او می کردند او را زنده نگاه داشت.
او بلافاصله پس از حادثه تحت یک عمل جراحی قرار گرفت که طی آن جراح با یک صفحه فلزی، چند پیچ و مهره و چند میله پلاتینی جمجمه را به ستون مهره‌ها وصل کرد. سه ماه بعد جوردن از بیمارستان مرخص شد و حالا دوباره به مدرسه می‌رود.



پیوند چهره

«کانی کالپ» زنی 46 ساله و اهل اوهایو است که اولین دریافت کننده پیوند صورت در امریکا بود. در سال 2004 شوهرش با یک اسلحه به صورت او شلیک می کند و پس از آن یک تیر هم به خودش می زند. هر دو آنها زنده ماندند. مرد به 7 سال زندان محکوم شد و زن تحت چندین عمل حراحی قرار گرفت . در اثر شلیک گلوله، بینی ، گونه ها و لب های کالپ کاملا متلاشی شده بودند و هیچ یک از عمل ها جراحی نتوانست چهره ی وحشتناک او را ترمیم کند تا اینکه سرانجام در آخرین عمل جراحی 80 درصد صورت کالپ را با اجزای صورت یک زنی که تازه مرده بود جایگزین کردند. این عمل چهارمین پیوند صورت در جهان به شمار می رفت. هر چند چهره او هنوز عجیب است ولی می‌تواند صحبت کند، لبخند بزند و دوباره طعم غذا را بچشد.



دستی که طعمه ی کوسه شد


«گلن اورگیاس» جوان سی و سه ساله‌ای است که هنگام موج‌سواری در ساحل سیدنی با حمله یک کوسه روبه‌رو شد و دستش از بازو جدا شد. دست او تنها از طریق یک تکه پوست 3 سانتیمتری به ساعد وصل بود ولی به خاطر وضعیت جسمانی مطلوب گلن و سرعتی که او را به بیمارستان رساندند ، یک تیم پزشکی موفق شد دست او را دوباره پیوند بزند.



نجات با نیش یک عنکبوت

دیود بلانکارت21 سال پیش طی یک حادثه موتورسواری فلج شد و محکوم به زندگی روی صندلی چرخ دار . اما دو سال پیش در اثر نیش یک عنکبوت به طور معجزه آسایی توانست دوباره روی پاهای خود بایستد .




موضوع مطلب :

سه شنبه 90 بهمن 18 :: 3:48 عصر

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 




موضوع مطلب :

سه شنبه 90 بهمن 18 :: 3:47 عصر

در این لیست پروژه هایی متعلق به طراحان مشهوری هم چون: "زها حدید"، "رنزو پیانو"، "نورمن فاستر" و چند استودیوی طراحی نام آشنا به چشم می خورد. اما در صدر این لیست ساختمانی قرار گرفت که در ابتدای سال 2011 توانست سر و صدای زیادی به پا کند و نام طراحان و معمارانش را بر سر زبان ها بیندازد.

عجیب‌ ترین ساختمان دنیا + عکس -

در شهر لیون فرانسه و در کنار رود سن، ساختمانی قرار گرفته که با دو سوراخ بزرگ در نما توانسته نگاه های بسیاری را به خود جلب کند. در نگاه اول شاید این پروژه قدری غیر معمول به نظر برسد و بیشتر شبیه به فیلم‏های علمی تخیلی. اما حالا با تکمیل شدن این ساختمان آن طور که پیداست حسابی مورد توجه قرار گرفته و تحسین های بسیاری را برای معمارانش به همراه آورده. دو معمار اهل پاریس به نام های دومنیک ژاکوب و برندان مک فارلین.
مکعب نارنجی با زیر بنایی در حدود 6300 متر مربع و با ابعاد 29×33 متر با ارائه طرحی از سوی دفتر طراحی "Jakob + MacFarlane " در سال 2005 متولد شد و روند ساخت آن در سال 2011 پایان یافت. با توجه به این نکته که این ساختمان در منطقه صنعتی شهر واقع شده، رنگ نارنجی می تواند در نگاه اول همان اثر توجه بخشی را با کاربرد معمول این رنگ برای این مناطق با خود به همراه داشته باشد. اما نگاه و تفکر مک فارلن در خصوص انتخاب رنگ نکته دیگری را هم شامل می شود: "ما از همان ابتدا متوجه اثر تغییرات محیط توسط رنگ برای این منطقه بودیم و با این انتخاب انرژی جدیدی را به این منطقه افسرده شهر تزریق کردیم."
جیب‌ ترین ساختمان دنیا + عکس -

دو طبقه پایینی ساختمان کاربری فرهنگی و طبقات بالا اختصاص به دفاتر اداری دارد. یک وُید یا سوراخ در محل ورودی ساختمان قرار گرفته و وُید بزرگتر همان طور که در عکس ها هم پیداست در یال کناری این مکعب واقع شده. اما به جز ظاهر عجیب و غریب، این سوراخ بزرگتر با خود ویژگی دیگری را نیز به همراه آورده و آن طور که آقای مک فارلن توضیح می دهد: "باعث تعامل فضای داخلی ساختمان و رودخانه کناری این مجموعه از جنبه تامین نور و چشم انداز می شود." و احتمالا در بالکنی که در داخل آن طراحی شده، کارمندان می توانند تجدید قوایی کرده و از منظره بیرونی لذت ببرند
جیب‌ ترین ساختمان دنیا + عکس -

اما ایده پیدایش این طرح با این وُیدها و سوراخ ها در نمای ساختمان هم در نوع خود جالب توجه است. یکی از شروطی که برای طراحی این ساختمان از سوی هیات برگزاری تعیین شده بود، تصریح بر عدم استفاده از کل فضایی است که ساختمان بر آن واقع شده است. با این شرط طراحان باید به فکر استفاده از فضاهایی تهی یا منفی در نمای ساختمان می بودند.
شاید در موارد معمول معماران از طراحی های متداول برای رفع این محدودیت ها استفاده کنند اما حالا با به ثمر نشستن تلاش های این دو معمار می توان شاهد آن بود که چطور یک فرد متفکر می تواند از یک محدودیت، نهایت استفاده را ببرد و آن را تبدیل به یک فرصت کند. و حالا مکعب نارنجی این شانس را دارد که به عنوان نماد جدیدی برای شهر لیون شناخته بشود.




موضوع مطلب :

سه شنبه 90 بهمن 18 :: 3:41 عصر

هتل شناور در سوئد

در این هتل همه امور اجتماعی در جریان هست و مهمانان میتوانند از هوای خوب و دریای بی کران لذت ببرند و شبها در کنار صدای امواج به خواب بروند


[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]





هتل شن و ماسه در بریتانیا








هتل جنگل در مکزیک

خانه "وی" هتلی زیبا در نزدیکی دوستای یلاپا در مناطق گرمسیری مکزیک است. این روستا برای ماهیگیری بسیار کعروف است







هتل یخ در کانادا









هتل کپسول در ژاپن








هتل جعبه بقاء در هلند

هتل امدادی ، که استفاده ای دیگه از جعبه بقای هست ، در یک کانال در آمستردام هلند واقع شده است. ازین جعبه ها در پای دکل ها و سکوهای دریایی استفاده می کنند







غار و هتل در ترکیه

یک هتل غیر عادی با فضایی افسانه وار و یک محیط کاملا عجیب و غریب. یه جورایی مثل کندوان خودمونه . فقط اونا میدونن باید چجوری جاذبه هاشون رو معرفی کنن و ما هم فقط تماشا می کنیم






هتل هواپیما در سوئد









هتل خانه جنگلی در هند






هتل زیر آب در فیجی

یک مسکن لوکس در عجیب ترین شرایط ممکن.زیر دریا







هتل یا لوله زه کشی در اتریش







هتل یخی در سوئد




موضوع مطلب :

سه شنبه 90 بهمن 18 :: 3:35 عصر

 

 

36 عجیب ترین آسانسور ها در جهان

45 عجیب ترین آسانسور ها در جهان

 

 

27 عجیب ترین آسانسور ها در جهان

110 عجیب ترین آسانسور ها در جهان




موضوع مطلب :

سه شنبه 90 بهمن 18 :: 3:33 عصر
<   1   2   3   4   >   
درباره وبلاگ


با سلام خدمت شما بازدیدکننده گرامی ، خوش آمدید به سایت من . این سایت با به روز کردن مطالب خود باعث می شود اطلاعات شما بازدید کننده گرامی ارتقا یابد لطفا برای هرچه بهتر شدن مطالب این وب سایت ، ما را از نظرات و پیشنهادات خود آگاه سازید یا از طریق فرم تماس سایت یا ازطرق ایمیل Amirmohammad.omumi@yahoo.com ما را در بهتر شدن کیفیت مطالب یاری کنید.
پیوندها
نویسندگان
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 66
  • بازدید دیروز: 47
  • کل بازدیدها: 2318257
فرم تماس
نام و نام خانوادگی
آدرس ایمیل
امکانات دیگر

بهمن 90 - از همــــــه جــــــــا از همـــــــه رنـــــــگ
پربازدیدترین مطالب

کد پربازدیدترین

کلیه حقوق این وبلاگ برای از همــــــه جــــــــا از همـــــــه رنـــــــگ محفوظ است