سفارش تبلیغ
صبا ویژن
از همــــــه جــــــــا از همـــــــه رنـــــــگ
بزرگ ترین سایت مطالب ودانلود
به سایت از همــــــه جــــــــا از همـــــــه رنـــــــگ خوش آمدید

اما خودروی امروز مطلبی درباره ی یک استوره است که از سال 1967 تولید میشه . بله درست حدس زدید ! فورد موستانگ 2007 کوپه .


این ماشین در انواع 6 و 8 سیلندر تولید میشه ؛ که من مدل 6 سیلندر رو برای بررسی انتخاب کردم . حتی مدل 6 سیلندر هم در 3 مدل : کانورتیبل ؛ کوپه پرمیوم و کوپه جی تی عرضه میشه . (منتظر نظرات شما هستم).

فورد موستانگ 

طراحی خارجی: 

 

 

 

وقتی بحث جایگزینی این خودرو با مدل قدیمی تر مطرح شد ؛ تقریبا همه بر طرحی سنتی اتفاق داشتند . طرحی که بر مبنای مدل قدیمی و رویایی موستانگ باشد . این طرح با زیبایی هر چه تمام تر طراحی شد تا منعکس کننده ی طرح سنتی خود و اصالتی که دارد به همراه تکنولوژی روز مهندسان دیتروت باشد!


طرح چراغ های گرد این خودرو همانند مدل 1967 طراحی شده و در قاب خمیده ی خود خشن و اسپرت جلوه میکند.


طرح رینگ های اسپرت این خودرو هم به خودی خود زیباست .
البته این فورد در انواع مدل های گوناگون عرضه میشود که از مدل 17000 دلاری آغاز و تا مدل 1700000 دلاری ادامه دارد! که همگی تقریبا از یک نوع اتاق بهره میگیرند .
 فورد موستانگ

طرح چراغ هلی عقب این خودرو هم بی شباهت به لامبورگینی نیست . البته مدل 6 سیلندر از ظاهر معمولی تری نسبت به مدل 8 سیلندر برخوردار است .

طراحی داخلی:

 طراحی داخلی: 

طراحی داخلی این خودرو علاوه بر طرح اسپرت (آلومینیومی) در مدل عادی (سیاه) نیز عرضه میشود . البته مدل مورد آزمایش از طرح اسپرت برخوردار است و علاوه بر طرح کلاسیک خود بسیار اسپرتی تر جلوه میکند .


طرح نشان دهنده ها نیز واقعا زیبا طراحی شده و به همراه داشبورد آلومینیومی خود زیباتر است . کیفیت کلیدهای پلاستیکی این خودرو نیز برای یک اتومبیل 17000 دلاری کاملا مناسب است .


شما در این خودرو اصلا احساس نمیکنید که در یک خودروی 17 - 18 هزار دلاری نشسته اید و اگر موتور 6 سیلندر را به این کابین زیبا اضافه کنید تازه میفهمید که قیمت این خودرو چقدر ارزان است . طرح دسته دنده نیز کاملا مانند اهرم هواپیما طراحی شده و جذاب نشان میدهد .


اما طراحان برای کاستن از هزینه های تولید ترمز ای بی اس را به طور استاندارد ب روی این خودرو نصب نمیکنند! البته این سیستم به صورت سفارشی وجود دارد ولی عدم وجود استاندارد این سیستم در یک خودروی 6 سیلندر واقعا عجیب است .

 موتور و گیربکس:

موتور و گیربکس:
این خودرو از یک موتور 6 سیلندر وی شکل به حجم 4 لیتر که میتواند 210 اسب بخار نیرو تولید کند را در اختیار دارد . حداکثر گشتاور این موتور هم 350 پاوند بر فوت در 3500 دور در دقیقه است .


قدرت این موتور برای این خودرو کاملا کافی بوده و این خودرو از شتاب مناسبی برخوردار است . البته این خودرو یک خودروی 2+2 است و حتی با وجود سرنشینان عقب هم کم نخواهد آورد .


البته نباید این نکته را تکذیب کرد که قدرت موتور نسبت به حجم موتور کم است .





البته نصب گیربکس 5 دنده دستی بر روی خودروی 18000 دلاری امری عادی است ولی اگر سازنده از گیربکس 6 سرعته استفاده میکرد قطعا در قابلیت های موستانگ بی تاثیر نیست .

فورد موستانگ

 

پایان سخن:

 


در پایان باید گفت که علت این که نشان اسب به جای علامت فورد بر روی این خودرو است آن است که این خودرویی متمایز از مدل های عادی فورد است !


اما آیا باید دید فورد موستانگ و شورلت کوروت که هر دو از نام های قدیمی هستند و در این بازار حضور دارند (فروش موستانگ 160000 دستگاه در سال 2005) آیا از پس شورلت کامارو و دوج چلنجر که قرار است در سال 2008 و 2009 وارد بازار شوند موفق خواهند بود؟
 فورد موستانگ




موضوع مطلب :

شنبه 90 بهمن 1 :: 5:11 عصر
<   1   2   3   4   
درباره وبلاگ


با سلام خدمت شما بازدیدکننده گرامی ، خوش آمدید به سایت من . این سایت با به روز کردن مطالب خود باعث می شود اطلاعات شما بازدید کننده گرامی ارتقا یابد لطفا برای هرچه بهتر شدن مطالب این وب سایت ، ما را از نظرات و پیشنهادات خود آگاه سازید یا از طریق فرم تماس سایت یا ازطرق ایمیل Amirmohammad.omumi@yahoo.com ما را در بهتر شدن کیفیت مطالب یاری کنید.
پیوندها
نویسندگان
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 26
  • بازدید دیروز: 75
  • کل بازدیدها: 2318292
فرم تماس
نام و نام خانوادگی
آدرس ایمیل
امکانات دیگر

بهمن 90 - از همــــــه جــــــــا از همـــــــه رنـــــــگ
پربازدیدترین مطالب

کد پربازدیدترین

کلیه حقوق این وبلاگ برای از همــــــه جــــــــا از همـــــــه رنـــــــگ محفوظ است