سفارش تبلیغ
صبا ویژن
از همــــــه جــــــــا از همـــــــه رنـــــــگ
بزرگ ترین سایت مطالب ودانلود
به سایت از همــــــه جــــــــا از همـــــــه رنـــــــگ خوش آمدید

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خودروسازی، بزرگ‌ترین و مشهورترین نمایشگاه خودروی دنیا هم اکنون در شهر دیترویت آمریکا در حال برگزاری است و روزانه خبرهای زیادی از آن به سراسر دنیا مخابره می‌شود. در این نمایشگاه کمپانی‌های خودروسازی آخرین دستاوردهای تکنولوژیک روز را استفاده کرده‌اند تا بتوانند خریداران را متقاعد کنند که در صورت خرید از کمپانی آن‌ها پشیمان نخواهند شد.

اما در این نمایشگاه، کارشناسان خودرو 8 خودروی ویژه را انتخاب کرده‌اند و عنوان “خودروهایی که نمی‌توان برای داشتن آن صبر کرد” را برای این هشت خودرو انتخاب کرده‌اند. قرار است این خودروها اواسط سال میلادی جاری یعنی تا 5 ماه دیگر به دست خریداران برسد.

 

1- پورشه 911 Carrera Cabriolet مدل 2012

Porsche-911_Carrera-Cabriolet-2012

آخرین مدل از پورشه 911 در نمایشگاه دیترویت به علاقه‌مندان نشان داده شد. مدل جدید 911 کوپه، سبک‌تر از مدل‌های قبلی است و محور چرخ دنده‌های آن عملکرد بهتری یافته‌اند. با قدرت موتور 400 اسب بخار شتاب فوق‌العاده ای به خودرو بخشیده است و به قول یکی از کارشناسان خودرو، رانندگی با این خودرو در تابستان و با سقف باز مانند تجربه رانندگی در بهشت است.

 

2- مرسدس بنز SL 550

Mercedes-Benz-SL-Class

خودروی جدید تولیدی SL بسیار سبک وزن تولید شده و در تولید بدنه و بسیاری از قطعات آن از آلومینیوم استفاده شده است و مدل توربو شارژ 4?4 لیتری آن قدرت 429 اسب بخار به آن بخشیده است.

 

3- لکسوس LF-LC Concept

Lexus-LF-LC-Concept-2012

مدل جدید کمپانی تویوتا خودرویی هیبرید است که در فرمت اسپرت طراحی شده است و بدنه‌ای فوق‌العاده زیبا دارد. موتور توربو شارژ آن قدرت 500 اسب بخار به آن بخشیده است.

 

4- هیوندای Genesis Coupe

Hyundai-Genesis-Coupe-2013

موتور 2 لیتری توربو شارژ مدل جدید خودروی جنسیس هیوندا می‌تواند بدنه سبک این خودرو را به راحتی حمل کند و شتاب بسیار خوبی به آن ببخشد. 348 اسب بخار و مصرف بنزین آن بسیار بهینه شده است.

 

5- هوندا Accord Coupe Concept

Honda-Accord-Coupe-Concept-2012

موتور 2?4 لیتری 4 سیلندر موتور جدید خودروی هوندا به اضافه بدنه فایبرگلاس سبک آن یکی از خودروهای مورد توجه نمایشگاه امسال خودرو در دیترویت شده است. این خودرو مدل هیبریدی آن نیز تولید شده است که مصرف سوخت بسیار پایینی دارد و البته به همان نسبت هم گران‌تر خواهد بود.

 

6- شورلت Sonic RS

Chevrolet-Sonic-RS-2013

موتور توربو شارژ 1?4 لیتری خودروی جدید شورلت هندلینگ فوق‌العاده دارد و کمپانی قول داده تا قیمت این خودرو به نسبت خودروهای مشابه آن پایین‌تر باشد تا یکی از خودروهای پرفروش 2012 باشد.

 

7- آئودی S4

Audi-S4-2013

کمپانی آلمانی آئودی در نمایشگاه امسال خودرو یکی از پرطرفدارترین خودروهای طرفداران محیط زیست بود. موتور آن دارای 333 اسب بخار و مصرف سوخت آن بسیار بهینه است.

 

8- هوندا Acura NSX Concept

Acura-NSX-Concept-2012

خودروی هوندا در سال‌های گذشته یکی از پرفروش‌ترین خودروهای در آمریکا و کانادا بوده است. این کمپانی ظاهراً می‌خواهد در سال‌های آینده همچنان یکی از پرفروش‌ترین‌ها باشد. به همین منظور طراحی عالی خودروی جدید خود را در معرض دید تماشاگران گذاشته است و پیش بینی می‌شود با توجه به قدرت خوب ماشین و مصرف بهینه آن و قیمت معقولانه ماشین در سال جاری نیز یکی از پرفروش‌ترین‌ها باشد.




موضوع مطلب :

چهارشنبه 91 فروردین 16 :: 5:6 عصر

عکس های رسمی به بیرون درز سال 2012 BMW M5

2012 BMW M5

2012 BMW M5 سدان چهار درب آزمایش خال خال است که گیربکس دستی چند روز پیش. امروزه، به نظر می رسد که عکس ها و اطلاعات بر روی یک ماشین آینده همیشه پیدا کردن راه خود را بر روی اینترنت قبل از تولید کننده در نظر دارد. این در واقع در مورد همه مهم است، بسیار پیش بینی شده و هیبت الهام بخش جدید 2012 BMW M5 سدان چهار درب بود، به عنوان مجموعه ای از عکس ها از طریق ترک و به ما دست در دست، به لطف تلاش روزنامه های محلی آلمان کاهش یافته است.

نگهدار کودک چشم آبی خود، جدید 2012 BMW M5 سدان چهار درب است که در واقع خوب است و میزان قابل توجهی بیشتر تصفیه شده در ظاهر نسبت به مدل پیشین است. درست مثل یکی از قدیمی، همه چیز oozes قدرت و قدرت، اما همه تصفیه ژن 5-سری در محل هستند نیز، بسته به نظر می رسد مثل یک بدنساز لباس پوشیدن و در مجموعه گران آرمانی است. نیز وجود دارد که برخی از جواهرات جسورانه درگیر، در سال 2012 BMW M5 چهار درب سدان ورزش چرخ های بزرگ 20-اینچی با لاستیک Z دارای امتیاز است.

2012 BMW M5 - side view

کرده ایم و در مورد دو توربوشارژ 4.4 لیتری V8 است که به طور طبیعی aspirated V10 در سال 2012 BMW M5 چهار درب سدان جایگزین رفته است، اما ما هرگز قادر خروجی دقیق به شما بگویم. حالا ما می توانیم، به عنوان خروجی به 560 اسب بخار در 6000 دور در دقیقه و 501 پوند فوت یا 680 نیوتن متر گشتاور را نشان داد شده است. این امر نه تنها باعث قوی تر از 507 HP M5، اما عملکرد سال 2012 BMW M5 چهار درب سدان نیز در دسترس پایین در محدوده برگرد.

جدید F10 2012 BMW M5 سدان چهار درب به 62 مایل در ساعت (100 کیلومتر / ساعت) در 4.4 ثانیه اجرا شود. برای رسیدن به 124 مایل در ساعت (200 کیلومتر / ساعت)، M5 جدید به حدود 13 ثانیه نیاز دارد. پرستار بچه های الکترونیکی خواهد شما را از رفتن بیش از 155 مایل در ساعت (250 کیلومتر / ساعت) متوقف کند، اما M-رانندگان بسته به ارمغان می آورد، سرعت بالا تا 189 مایل (305km / ساعت).

2012 BMW M5 - rear view

2012 BMW M5 سدان چهار درب قیمت (احتمالا از جمله مالیات بر ارزش افزوده اروپا) شایعه در اطراف € 100.000 یا 144.000 دلار، هر چند قیمت برای سال 2012 BMW M5 آمریکا چهار درب سدان مطمئنا نه خواهد بود که بالا.




موضوع مطلب :

چهارشنبه 91 فروردین 16 :: 5:2 عصر



در آستانه ی برگزاری نمایشگاه "D’Eleganza Villa D’Este" شرکت BMW که همواره پای ثابت این نمایشگاه از سال 1999 بوده کانسپت جدید خود را با نام M1 رونمایی می کند .
شرکت BMW هر ساله در این نمایشگاه کانسپت هایی را به معرض نمایش می گذاشته ولی تا به حال هیچ یک از این کانسپت ها به مرحله ی تولید نرسیده اند.

 BMW M1 Concept

این خودرو که از حیث ظاهر شباهت زیادی به خودروهای سوپر اسپرت دارد میتواند رقیب خوبی برای مرسدس SLR و آئودی R8 باشد . از حیث طراحی این خودرو را باید یک طرح جدید بازگشت به گذشته دانست چرا که با وجود یدک کشیدن نام یک خودروی قدیمی و کلاسیک از طراحی مدرن و پیشرفته ای سود میبرد .

پس از گذشت 30 سال از معرفی مدل M1 شرکت BMW برای بزرگداشت این مدل, این خودرو را احیا کرده و این بار چهره ی جدیدی از آن را به نمایش گذاشته است تا نمایانگر غرور و عظمت این شرکت باشد.

BMW M1 Concept 2008

طراحی چراغ های جلو و هاله ی سیاه رنگ اطراف آن خشونت بی نظیری را به این خودرو بخشیده است . چهار چراغ مستطیلی شکل کوچک که در میان این هاله ی سیاه رنگ همچون نگینی می درخشند فرم ظاهری این خودرو را بسیار تهاجمی نشان می دهند .
خطوط عضلانی بدنه و پستی و بلندی های آن در اسپرت نشان دادن ظاهر خودرو نقش موثری دارند. در کل طراحی این خودرو به نوعی فراتر از زمان است و فرم خاصی که این خودرو دارد بیشتر شبیه سبک طراحی ایتالیایی است .

BMW M1 Concept

اگرچه به نظر می رسد سبک طراحی این خودرو چندان در میان مدل های مختلف BMW قابل تعمیم نیست ولی به خودی خود نشانگر قدرت و نبوغ طراحان این شرکت است .
در مورد قوای فنی این خودرو اطلاعات رسمی منتشر نشده ولی میتوان انتظار داشت که موتور 5 لیتری V10 مدل های M5 و M6 در قسمت عقب این خودرو نصب شود . این موتور که 500 اسب بخار قدرت دارد به احتمال زیاد خواهد توانست که این خودرو را در زیر 5 ثانیه از حالت سکون به سرعت صد کیلومتر برساند.




موضوع مطلب :

چهارشنبه 91 فروردین 16 :: 4:59 عصر

ب.ام.و مفهومی سری شش کوپه به مرحله تولید صنعتی نزدیک می‌شود.
شرکت خودروسازی ب.ام.و نخستین بار از این خودرو در نمایشگاه خودروی پاریس 2010 رونمایی کرد.
در همین حال پیش‌بینی می‌شود از سال آینده تولید صنعتی این خودرو آغاز شود.
این خودروی کلاس پرمیوم دارای چهار صندلی است. چراغ‌های جلو و عقب این خودرو از نوع ال.ای.دی بوده که در مصرف برق صرفه‌جویی کرده و روشنایی بیشتری نیز تولید می‌کنند.
موتور این خودرو از نوع 4.4 لیتری v8 توربوشارژ شده است. هنوز درباره قیمت این خودرو جزییاتی بیشتری من

 




موضوع مطلب :

چهارشنبه 91 فروردین 16 :: 4:57 عصر

 

 




موضوع مطلب :

چهارشنبه 91 فروردین 16 :: 4:56 عصر

 

2012 BMW 528i جلو نظر

2012 BMW 528i

عکس © هارون طلا

چه ستاره About.com امتیاز متوسط؟

وقتی که من 1 شنیده می شود که BMW شد رفتن به جایگزین 3-لیتری شش سیلندر موتور در پایه، مدل 5-سری 2-لیتر 4-سوسیس (مرد، که تعداد زیادی از اعداد در یک جمله!)، اولین تصور می شد، "چگونه است که رفتن به محل کار؟"

معلوم است، کار می کند. در واقع، آن را دیوانه وار کار می کند.

بزرگتر عکس ها: جلو - عقب - داخلی - همه عکس ها

نگاه اول: چرا توربو 4؟

بیشتر و بیشتر خودروسازان در حال پیدا کردن سود اقتصاد سوخت سرشاخه زنی خاموش سیلندر و اضافه کردن توربو شارژر. توربو شارژر ، در مورد شما آشنا نیست، اساسا محور پمپ هوا اگزوز. هنگامی که موتور در revved است، نیروهای توربو هوا به داخل سیلندر از موتور به طور معمول "دم" به خودی خود. هوای بیشتر به معنی انژکتور سوخت می تواند در سوخت بیشتر اسپری، و هنگامی که شمع آتش انفجار بزرگتر و قدرت بیشتری به شما. این اساسا به زور تغذیه: توربو باعث می شود یک موتور کوچک انجام کار از یک بزرگ با بسته بندی در حجم های بزرگ موتور سوخت و تولید انفجار بزرگ موتور، و در نتیجه قدرت موتور بزرگ است.

پس چرا نه تنها استفاده از یک موتور بزرگ؟ AH-hah! در این جاست که بخش اگزوز رانده از توربو شارژر می آید. Turbos تنها چیزی که خود را هنگامی که راننده خواسته های قدرت، هنگامی که خودرو رانده شده است به آرامی، توربو اساسا نهفته باقی می ماند. موتور به ارزش چهار سیلندر از سوخت و هوا، استنشاق میشود و چهار سیلندر گاز مسافت پیموده شده. شش، در عین حال، همیشه به ارزش 6 سیلندر از هوا و سوخت نیاز دارد. بسیار نرم و صاف،؟

با وجود دانستن این تئوری، من تا به حال شک و تردید من در مورد سری 5-چهار سیلندر. 5 یک ماشین بزرگ است، بعد از همه، و حتی قوی موتور توربوشارژ از زمان ساخت تا بخار. بر روی کاغذ، با این حال، ب ام و به نظر می رسد که تمام پایگاه های تحت پوشش.

528 2-لیتری چهار توربو - که به نظر می رسد کوچک در خلیج موتور 528i - 240 اسب بخار، همان خطی 3.0 لیتر 6 آن را جایگزین امتیاز. گشتاور 260 پوند فوت است، از 230 در شش، و در حالی که گشتاور شش در 2600 دور در دقیقه به اوج خود رسید، چهار توربو حفظ گشتاور بین 1250 و 4800 دور در دقیقه است. به طور طبیعی، اقتصاد سوخت - تخمین های سازمان حفاظت محیط زیست 23 MPG city/34 MPG highway/27 یانیه ها ی همراه، نسبت به 22/32/25، شش است. (در همین حال، 535i و 550i حفظ شش و هشت سیلندر موتورهای مربوطه می باشند.)

در جاده: هیچ چیز از دست رفته

2012 BMW 528i داشبورد

کرایه BMW کشور استاندارد است، در واقع آن را تقریبا غیر قابل تشخیص از سایر مدل های BMW

عکس © هارون طلا

سیلندر 4-5-سری چه به رانندگی؟ بسیار متفاوت از خودرو شش سیلندر، در واقع. از توقف، چهار توربو دقیقا نمی کبیسه کردن خط، اما پس از آن دوباره نه شش ساله است. هنگامی که در حال حرکت، گشتاور شگرف موتور توربو همراه با تیز هوش گیربکس اتوماتیک با سرعت 8-به این معنی که همیشه وجود دارد قدرت در شیر، زمانی که شما به آن نیاز دارند. حالت ورزش از کنترل شماره گیری از 5، که تسریع انتقال ساسات و پاسخ را انتخاب کنید، و شما را به خوبی ممکن است فراموش می کنند که 528i دارای موتور همان اندازه به عنوان بلند کیا .

صحبت از حالت ورزشی، در پایان مقابل از شماره گیری جدید سازگار با محیط زیست است تنظیمات نرم افزار ، که باعث شل شدن پاسخ ساسات و جایگزین سنج MPG زمان واقعی را با یک نمودار میله ای که مربیان شما را به درایو بیشتر اقتصادی است. من بیشتر از رانندگی من در نرم افزار سازگار با محیط زیست، و بسیار خوشحال شد که تا پایان هفته به طور متوسط ??26.3 MPG، بسیار نزدیک به شکل ترکیبی EPA از 27 MPG است. در واقع، من به طور متوسط ??دقیقا 27 قبل از من اجرا در About.com تست جاده راز انحنا گرفت، که در آن عقب درایو تستر 528i خود را تبرئه سادگی. بزرگی از آن است که، 5-سری بیشترین و نه بیشتر از BMWs برازنده نیست، اما هنوز هم احساس می کند به درستی آلمان در منحنی و با شماره گیری را به ورزش به علاوه، من دو اضافی سیلندر و در همه حال از دست ندهید - در واقع، من حتی یک کمی اندکی از قدرت در oversteer (goosing گاز و flicking از دم).

یک اعتراض بزرگ من را در مورد این موتور موسیقی متن فیلم است. sixes BMW ها و V8s موسیقی هنگام revved، اما 528 4-سیلندر صداها مانند کبالت باشگاه مبتلا به برونش. هوندا، مرسدس بنز، و حتی تویوتا شیرین صدایی را چهار دست و پا، با توجه BMW به راننده-جزئیات گرا، من تعجب این لغزش از طریق یکی از ترک ها اجازه آنها.

یکی دیگر از مشکل: BMW 528i با سیستم توقف خودکار است که خاموش موتور در stoplights به نصب. من می خواهم این ایده است، اما من ولرم به اعدام: shudders خودرو در هر زمان موتور خاموش و دوباره زمانی که آن را ری استارت. جنرال موتورز دارای یک سیستم مشابه در eAssist بیوک لاکراس، اما تا به خوبی طراحی شده است که شما به سختی می تواند تشخیص زمانی که موتور توقف و شروع مجدد. اگر جنرال موتورز می تواند این نوع از کمال در 30.000 دلار بیوک دست یابد، قطعا BMW کار کمی بیشتر به 48.000 528i دلار قرار داده است.

شما می توانید خاموش کردن خودکار سیستم را متوقف کنید، اما این منجر به شکایت سوم من: ماشین توقف خودکار و یا درایو حالت انتخاب به یاد داشته باشید. اگر شما توقف خودرو را دوست ندارم، شما باید آن را خاموش هر زمانی که شما شروع به ماشین. به همین ترتیب، من تا به حال دوباره طرفدار محیط زیست را انتخاب کنید هر بار که شروع کردم به ماشین - ماشین نگه داشته شود متخلف به آسایش. آزار دهنده است.

سفر به پایان برسد: بزرگ اعدام در مورد A6 آئودی خیلی بد

این نسبتا جزئی problemissues، و سری 5- خودرو عالی همان است که موفق به کسب یک نقطه بر روی من بهترین ماشین های جدید سال 2011 لیست. بزرگ و جادار، مخمل خواب دار و آرام، در حالت آسایش به اندازه کافی راحت و در حالت ورزش به اندازه کافی ورزشی است. سنجاق قفلی - قیمت گذاری در حال حاضر در 47.795 دلار، که دلار 1.850 بیش از سال گذشته شش سیلندر اتومبیل است شروع می شود. قیمت می کند عبارتند از 4 سال یا 50،000 مایل "ارزش نگهداری آزاد، اما اتهامات عنوان شده علیه BMW اضافی برای بسیاری از لوکس، ماشین باید، دارا - مواردی از قبیل واقعی صندلی چرم (1450 دلار، به همراه دلار 500 اگر شما می خواهید "اونا گرم می شود)، ناوبری (1850 دلار)، کلید نزدیکی (1000 دلار) و هر رنگ غیر از سیاه و سفید یا سفید (550 دلار) است. تست ماشین من تا به حال همه موارد فوق (به جز برای رنگ هزینه اضافی) به همراه یک بسته ورزشی درب تنه، قدرت، و یک سیستم کمک پارک، و ذکر شده برای بیش از $ 57k. که در مورد آنچه که من انتظار دارم به برای BMW بزرگ پرداخت، اما شما می توانید از گزینه 528i تا به نزدیک به 80.000 دلار است.

5-سری در برابر چالش نیرومند جدید آئودی -2012 A6 . من تست نسخه V6 و با آن یک ماشین فوق العاده بود، و آئودی خود 4 سیلندر توربو در راه است. A6 4، سیلندر ترکیبی اثبات شده آئودی 211 اسب بخار 2-لیتر موتور توربوشارژ با انتقال به طور مداوم و متغیر اتوماتیک (CVT) و جلو، چرخ، درایو، قوی تر 528i در موتور، 8 سرعت انتقال به صورت خودکار و انتخاب عقب و یا تمام چرخ درایو حقوق bragging بدهد، اما به آئودی است در 42.575 کامل با صندلی های چرمی استاندارد قیمت. به مدت پنج بزرگ، من ناراحت نیست اگر شخص دیگری برده است.

A6 ممکن است از خرید بهتر است، اما من هنوز هم طرفدار 528i. من تحت تاثیر قرار داده است که BMW بهبود اقتصاد سوخت حدود 8? در حالی که بهبود عملکرد و بدون تغییر شخصیت اولیه از ماشین است. اگر این است که در آینده اقتصاد سوخت، آن را - هارون طلا

چیزی که من در مورد 528i BMW دوست:

2012 BMW 528i موتور

موتور چهار سیلندر کوچک در خلیج موتور بزرگ 5-سری به نظر می رسد

عکس © هارون طلا
  • صرفه جویی بهتر سوخت با هیچ تجارت کردن در قدرت یا لذت رانندگی
  • صندلی عقب جادار
  • سواری راحت و آرام،

چیزی که من در مورد BMW 528i دوست ندارم:

  • توجه داشته باشید موتور شخصیت خودرو را متناسب نیست
  • توقف سیستم خودکار خام



موضوع مطلب :

چهارشنبه 91 فروردین 16 :: 4:53 عصر

[ ویرایش ] نام تجاری و هویت بصری

آرم های مختلف مورد استفاده در توسعه فایرفاکس

فایر فاکس و محفل ققنوس منتشر شده در اوایل از فایرفاکس به طرح معقول بصری داشته اند در نظر گرفته شد، اما تا استانداردهای همانند بسیاری از بسته های نرم افزاری حرفه ای منتشر شد. در اکتبر سال 2003، حرفه ای رابط طراح استیون Garrity نوشت: پوشش هر چیزی که او در نظر گرفته با هویت بصری موزیلا اشتباه شده است. [9] صفحه دریافت مقدار زیادی از توجه، اکثریت از انتقاد وارد شده در این مقاله افتاد در امتداد خط " وصله؟ "[ ویرایش مورد نیاز ]

آثار هنری جهان آبی است با فایرفاکس توزیع کد منبع است و به صراحت به عنوان یک علامت تجاری محافظت نشده [10]

مدت کوتاهی پس از آن، Garrity که توسط بنیاد موزیلا دعوت شده بود به سر تیم هویت بصری جدید. انتشار فایرفاکس 0.8 در فوریه 2004 دیدم مقدمه ای از تلاش های تجاری جدید، از جمله طرح های آیکون های جدید توسط silverorange، یک گروه از توسعه دهندگان وب با یک رابطه بلند مدت با موزیلا، با تفاسیر نهایی توسط جان هیکس ، که قبلا کار کرده CAMINO . [11] [12] آرم بعد از تجدید نظر شده بود و به روز، تعمیر چندین نقص در بر داشت زمانی که آن بزرگ شده بود. [13]

حیوانی نشان داده شده در لوگو روباه کاملا تصنعی است، هر چند "فایرفاکس" در نظر گرفته شده است به نام مشترک برای پاندای قرمز . پاندا، با توجه به هیکس، "آیا واقعا التماس کردن تصاویر سمت راست" و شد به طور گسترده ای شناخته شده است. [12] لوگو را برداشت و در حالی که فریاد را با آثار هنری حد بسیار بالایی انتخاب شد. آن را به حال به ایستادگی کردن در ذهن کاربر به آسانی برای دیگران به خاطر داشته باشید، و ایستادگی کردن بدون ایجاد حواس پرتی بیش از حد در میان آیکون های دیگر دیده می شود.

نماد فایرفاکس یک علامت تجاری استفاده شده برای تعیین موزیلا رسمی ساخت از نرم افزار فایرفاکس و ایجاد شرکای توزیع رسمی است. [14] به همین دلیل، دبیان و سایر توزیع کنندگان نرم افزار که برای پخش این نسخه از فایرفاکس را وصله و یا تغییر آیکون استفاده نکنید. در ابتدا بسته بود تصادف خدمات گزارش منبع، اما با نسخه 3 از برنامه ای به نام Talkback یک تغییر به منبع باز BreakPad و Socorro .

[ ویرایش ] "خوراک های خوشمزه

تصویر نشان دادن "کوکی ها خوشمزه خوراک خط

انتشار فایرفاکس اولیه شامل پنل تنظیمات که توصیف کوکی ها به این ترتیب: "کوکی ها خوراک های خوشمزه هستند".

عبارت نماینده از برنامه نویسان را حس دمدمی شوخ طبعی بود و بازتابی از جنبش نرم افزار آزاد "رویکرد غیر متعارف بود . عبارت چیزی از افسانه فرقه شد و حتی در یک دکمه کتاب کامپیوتر برجسته بود .

متن اصلی با بلیک راس، یکی از توسعه دهندگان سرب از فایرفاکس وارد شد، چرا که او گفت ، "به توصیف چیزی رو در یک فضای کوچک پیچیده آخرین چیزی که من می خواستم به نگرانی در مورد پس از بازنویسی مدیریت کوکی ها" کاملا رک و پوست کنده بود.

با این حال، در بازتاب پذیرش رو به رشد و استفاده از مرورگر فایرفاکس در اینترنت جریان اصلی، متن را بعد از تغییر شد. این یک اشکال نشاندار شد ، [15] و "ثابت" توسط Mike کانر به خواندن، "کوکی ها قطعه از اطلاعات ذخیره شده توسط صفحات وب بر روی کامپیوتر خود آنها استفاده می شود به یاد داشته باشید اطلاعات ورود به سیستم و داده های دیگر." تجدید نظر به احتمال زیاد به کمتر کاربران از لحاظ فنی گرا کامپیوتر که در حال حاضر با استفاده از فایرفاکس به نمایندگی از تمایل موزیلا به تجدید نظر در جریان اصلی به کاربران مفید باشد، در نظر گرفته شد.

متن محبوب در شوخی تبدیل شد و در آگوست 2004، گسترش خوراک خوشمزه ، دیگر حفظ و یا به روز شده، توسط Jesse Ruderman منتشر شد. فرمت ترمیم شرح قدیمی از کوکی ها، در چندین زبان در دسترس است.

همانطور که از فایرفاک




موضوع مطلب :

چهارشنبه 91 فروردین 16 :: 4:52 عصر

 

[ ویرایش ] تاریخچه

[ ویرایش ] نسخه های اولیه

ققنوس 0.1، اولین نسخه رسمی انتشار
فایرفاکس 1.0، اولین هدف برای عموم مردم

هایت، راس، هویت و مرورگر Chanial را برای مبارزه با ایجاد شد نفخ نرم افزار سوئیت موزیلا (موسوم به، داخلی به مراجعه کننده، و از سوی جامعه به عنوان ادامه داد سیمانکی )، که ویژگی های یکپارچه مانند IRC ، پست الکترونیکی و خبر، و WYSIWYG HTML ویرایش به یکی از مجموعه نرم افزار است.

فایرفاکس را حفظ طبیعت کراس پلت فرم از مرورگر موزیلا اصلی، با استفاده از XUL رابط کاربری زبان نشانه گذاری است. استفاده از XUL امکان گسترش قابلیت های مرورگر را از طریق استفاده از پسوند ها و تم ها . فرآیندهای توسعه و نصب این افزودنی فایرفاکس نگرانی امنیتی مطرح، و با انتشار فایرفاکس 0.9، بنیاد موزیلا باز یک وب سایت موزیلا به روز رسانی شامل "تایید" تم ها و الحاقات. استفاده از XUL مجموعه های فایرفاکس جدا از مرورگرهای دیگر، از جمله پروژه های دیگر را بر اساس موزیلا مارمولک خانگی موتور طرح و اکثر مرورگرهای دیگر، که با استفاده از رابط بومی به سیستم عامل مربوطه خود را ( Galeon و ظهور و تجلی عیسی استفاده از GTK + ، K-Meleon با استفاده از MFC ؛ و CAMINO با استفاده از کاکائو ). بسیاری از این پروژه ها قبل از فایرفاکس شروع شد، و احتمالا در خدمت به عنوان الهام بخش است.

اگر چه بنیاد موزیلا سوئیت موزیلا منسوخ و جایگزین آن را با فایرفاکس در نظر گرفته شده بود، بنیاد ادامه داد: برای حفظ مجموعه تا 12 آوریل، 2006 [1] به خاطر آن را به حال بسیاری از کاربران شرکت ها و با استفاده از نرم افزار های دیگر همراه بود. جامعه ی موزیلا (به عنوان مخالف به بنیاد)، همچنان به انتشار نسخه جدیدی از مجموعه، با استفاده از محصول نام فایرفاکس برای اجتناب از سردرگمی با سوئیت موزیلا اصلی.

در تاریخ 5 فوریه سال 2004، کسب و کار و مشاور فناوری اطلاعات شرکت AMS طبقه بندی موزیلا فایرفاکس (که پس از آن به عنوان فایر فاکس شناخته می شود) به عنوان یک "درجه 1" (بهترین نژاد) محصول منبع باز، با توجه به آن را از لحاظ فنی قوی و تقریبا بدون ریسک است. [2 ]

[ ویرایش ] نامگذاری

این پروژه که فایرفاکس تبدیل شد به عنوان یک شاخه آزمایشی سوئیت موزیلا به نام "M / B (یا موزیلا / مرورگر) آغاز شده است. پس از آن به اندازه کافی توسعه یافته، شده بود باینری برای تست عمومی در سپتامبر 2002 تحت نام محفل ققنوس ظاهر شد.

نام فونیکس تا 14 آوریل سال 2003، زمانی که آن را به دلیل تغییر نگه داشته شد علامت تجاری اختلاف با BIOS سازنده، فن آوری های محفل ققنوس (که تولید BIOS مبتنی بر مرورگر است که به نام ققنوس FirstWare اتصال) است. نام جدید، فایر فاکس، با واکنش های مختلفی دیدار کرد، به ویژه به عنوان فایر فاکس سرور پایگاه داده در حال حاضر انجام شده این نام است. در پاسخ، بنیاد موزیلا اعلام کرد که مرورگر همیشه باید تحمل نام موزیلا فایر فاکس برای اجتناب از سردرگمی با نرم افزار پایگاه داده. فشار مداوم از جامعه فایر فاکس را مجبور یکی دیگر از تغییر، [3] و در تاریخ 9 فوریه 2004 این پروژه موزیلا فایرفاکس (یا فایرفاکس برای کوتاه) تغییر نام داد. [4]

نام "فایرفاکس" (اشاره به پاندای قرمز ) [5] به شباهت خود را به "فایر فاکس" انتخاب شد، بلکه همچنین برای منحصر به فرد آن در صنعت کامپیوتر. برای اطمینان حاصل شود که هیچ تغییر نام بیشتر لازم خواهد بود، بنیاد موزیلا آغاز شد، روند ثبت نام فایرفاکس [6] به عنوان یک علامت تجاری ایالات متحده دفتر ثبت اختراع و علائم تجاری در دسامبر سال 2003 است. این فرایند علامت تجاری منجر به تاخیر چند ماهه در انتشار فایرفاکس 0.8 که پایه و اساس کشف کردند که فایرفاکس در حال حاضر به عنوان یک علامت تجاری ثبت شده بریتانیا [7] برای چارلتون نرم افزار شرکت است. [8] این وضعیت حل و فصل شد که پایه و اساس مجوز استفاده از علامت تجاری اروپا چارلتون داده شد.

 

 




موضوع مطلب :

چهارشنبه 91 فروردین 16 :: 4:51 عصر

 

[ ویرایش ] انتشار سریع چرخه توسعه

از اوایل سال 2011، موزیلا آغاز سریع انتشار چرخه توسعه، [33] [34] با نسخه های برنامه ریزی شده تا از طریق های شبانه موزیلا، شفق و کانال های توسعه BETA پس از گذراندن 6 هفته در هر حرکت کند.

موزیلا فایرفاکس 5، 6، 7، 8، و 9 از ژوئن 2011 تا دسامبر 2011 منتشر شد. فایرفاکس 10 در تاریخ 31 ژانویه 2012 منتشر شد، فایرفاکس 11 در تاریخ 13 مارس 2012 از زندان آزاد شد.

[ ویرایش ] انتشار پشتیبانی تمدید شده

در ژانویه 2012 بنیاد موزیلا اعلام کرد در دسترس بودن نسخه پشتیبانی گسترده از فایرفاکس است. [35] ESR فایرفاکس برای گروه های که به استقرار و حفظ محیط رومیزی در سازمان های بزرگ مانند دانشگاهها و مدارس، شهرستان ها یا دولت شهر و کسب و کار در نظر گرفته شده است است.

ESR شامل ساکت و آروم، به روز رسانی خودکار، تداوم حمایت از طریق 9 چرخه (54 هفته)، با 2 چرخه نهایی با هم تداخل دارند در نسخه های بعدی.

به عنوان مثال: جهش ESR از 10،0 به 17،0، سپس به 24.0 و غیره

هر شش هفته جدید اصلی انتشار فایرفاکس تحت چرخه انتشار سریع ساخته شده است، به طور منظم به روز رسانی امنیتی برای نسخه ESR بعد منتشر خواهد شد. به عنوان مثال، ESR 10.0.1 انتظار می رود در همان زمان با فایرفاکس 11 منتشر خواهد شد. سپس ESR 10.0.2، 10.0.3 و غیره نیز منتشر می شود. در فایرفاکس 16، ESR نسخه 10.0.6 برسد. 17 در فایرفاکس فایرفاکس و 18 خواهد بود دو نسخه ESR پشتیبانی وجود دارد. بود ESR 10.0.7 و 17.0.0 ESR ESR 10.0.8، 17.0.1 ESR. در نهایت، زمانی که فایرفاکس می رسد 19.0، ESR 10.0 به پایان عمر در کنار انتشار ESR 17.0.2. چرخه تکرار دوباره.

توجه: شما فقط می توانید دستی 17.0.x ESR از ESR 10.0.x از طریق فایرفاکس آپدیت.

 

با این حال، شدید از نقص های کشف شده در حمل و نقل نسخه از فایرفاکس، ممکن است برنامه انتشار منظم را مختل کند. به عنوان مثال، دو انتشار ناخواسته 10.0.1 و 10.0.2 از فایرفاکس در عرض 17 روز از انتشار اولیه از فایرفاکس 10 ساخته شد. فایرفاکس ESR 10.0.1 و 10.0.2 در همان زمان نیز آزاد شدند برای رسیدگی به نقص است. بنابراین، با فرض بدون نقص بحرانی بیشتر در موقت کشف شده، به طور منظم امنیت و ثبات به روز رسانی فایرفاکس ESR 10.0.x، همزمان با فایرفاکس 11، در واقع فایرفاکس ESR 10.0.3، و تمام نسخه های آتی فایرفاکس ESR 10.0 است. * خواهد شد به طور مشابه افست نسبت به پیشرفت نسخه ارائه شده در بالا.

[ ویرایش ] نسخه های آینده

منتشر شده وابسته به پیشرو بودن از نسخه های آتی فایرفاکس به نام شبانه، به عنوان این است به نام تنه می سازد، و شفق قطبی، شاخه شبانه مجزا برای تصفیه کد. تاریخ بعدی برنامه ریزی شده برای نسخه تغییر در این کانال های آوریل 24، 2012 است.

[ ویرایش ] تاریخ انتشار مورد انتظار

نسخه کانال فعلی تاریخ انتشار
فایرفاکس 12 بتا آوریل 24، 2012
فایرفاکس 13 سپیده دم ژوئن 5، 2012
فایرفاکس 14 شبانه 17 جولای، 2012

[ ویرایش ] نسخه 12

فایرفاکس 12 می باشد در حال حاضر در کانال بتا است. معرفی ویژگی های بسیار جدید است، اما آن را می سازد تغییرات زیادی می گذارد و زمینه را برای انتشار در آینده است. فایرفاکس 12 حذف سریع UAC در ویندوز، و همچنین اضافه کردن شماره خط در صفحه منبع »و بسیاری از پیشرفت های توسعه دیگر، رفع اشکال، و دیگر تغییرات جزئی است. [36] [37] فایرفاکس 12 تا به حال بسیاری از تغییرات بزرگ برنامه ریزی شده، که در حال حاضر در نسخه های بعد از اجرا در آمد. [38] یادداشت های نسخه بتا را می توان مشاهده است.

[ ویرایش ] نسخه 13

فایرفاکس 13 باشد، در حال حاضر در کانال شفق قطبی است. این نسخه RTM ویندوز 2000، ویندوز XP و ویندوز XP سرویس پک 1 را پشتیبانی نمی کند. حداقل سیستم مورد نیاز خواهد بود ویندوز XP SP2 است. [39]

یکی از تغییرات عمده UI اختیاری صفحه جدید در تب جدید فراهم آوردن امکان دسترسی به وب سایت جدید ترین.

نکات انتشار اینجا هستید .

 

[ ویرایش ] همچنین نگاه کنید به

 




موضوع مطلب :

چهارشنبه 91 فروردین 16 :: 4:44 عصر

نام آدیداس امروزه نه فقط برای ورزشکاران و علاقه مندان به ورزش، بلکه برای اشخاص دیگر به عنوان استاندارد کیفیت لباس و تجهیزات ورزشی شناخته می شود. 

شاید امروزه نام و علامت آدیداس برای کسی نا آشنا نباشد؛ نام و علامتی که هر کسی را ناخودآگاه به یاد ورزش می اندازد. اما اینکه این علامت و نام چه مفهومی دارد و از کجا آمده، برای اکثر ما سؤال است. نام آدیداس امروزه نه فقط برای ورزشکاران و علاقه مندان به ورزش، بلکه برای اشخاص دیگر به عنوان استاندارد کیفیت لباس و تجهیزات ورزشی شناخته می شود.  

 

 

در سال 1920 آدولف داسلر(Adolf Dassler) جوان 20 ساله آلمانی شروع به ساخت کفش های ورزشی کرد و سعی کرد کفش هایی زیبا و با کیفیت را تولید کند. پس از استقبال خوب و شناخته شدن محصولات او، آدولف به فکر ثبت شرکت و پیدا کردن نامی برای محصولات خود افتاد. چون خانواده و دوستان، او را آدی (Adi) صدا می کردند او از کلمه Adi و 3 حرف از نام خانوادگی خود استفاده کرد و نام Adidas را برای شرکت و محصولات خود برگزید.او همچنین برای محصولات خود که در آن زمان فقط کفش های ورزشی بودند، لوگویی را طراحی کرد.
شرکت آدیداس و لوگوی آن در سال 1948 به ثبت رسیدند. چندی بعد او به فکر گسترش شرکت خود افتاد و محصولات خود را فقط به ارایه کفش ورزشی محدود نکرد. لباس ها و گرمکن های ورزشی نیز به محصولات آدیداس اضافه شدند. سپس آدیداس تجهیزات ورزشی مانند توپ و راکت را نیز تولید کرد.با گسترش محصولات آدیداس،آدولف داسلر علامت جدیدی برای شرکت و محصولات خود انتخاب کرد. این علامت از شکل کلی کفش گرفته شده بود.  

 

 

علامت جدید دارای 3 نوار از کوتاه به بلند بود. چون آدولف نام آدیداس را از کلمه اول نام کوچک و 3 حرف نام بزرگ خود برگزیده بود، پس انتخاب تعداد 3 نوار نیز همین ایده را برای او به همراه داشت.آدی داسلر سعی کرد از طراحان باسلیقه و حرفه ای لباس استفاده کند. کیفیت و زیبایی همیشه شعار او و همکارانش بود.در سال 1972 آدی و همکارانش به این نتیجه رسیدند که تغییری در لوگوی آدیداس انجام دهند. چون همان سال مسابقات المپیک در شهر مونیخ برگزار می شد، آنها از المپیک ایده گرفتند.
در این لوگوی جدید 3 برگ - که نشانه 3 قاره شرکت کننده در المپیک بود - در کنار هم قرار گرفتند. 3 خط نیز در پایین این برگ ها عبور می کرد.یک سال بعد آدیداس علامت خود و آرم 3 نوار را ثبت بین المللی کرد. آدولف داسلر در سن 78 سالگی یعنی در سال 1978 درگذشت و سهام این شرکت برای پسر و خانواده اش ماند اما در سال 1989 خانواده داسلر از شرکت بیرون رفتند و آدیداس به یک شرکت «سهامی عام» به نام adidas- Solomon تبدیل شد. در سال 1997 آدیداس شرکت Solomon Group را خرید و با آن شرکت یکی شد. Solomon Group وسایل و تجهیزات اسکی و کوهنوردی تولید می کرد.

 

 

 

با خرید این شرکت، نام Adidas به Adidas-Solomon تغییر پیدا کرد.امروزه آدیداس در اکثر کشورهای دنیا دارای شعبه و نمایندگی است.کارمندان این شرکت بیش از 13 هزار نفر هستند. آدیداس در اکثر رقابت ها وتورنمنت های معتبر جهانی مانند المپیک به عنوان یکی از حامیان اصلی حضور دارد.آرم کنونی این شرکت، دومین آرمی است که آدولف طراحی کرده بود، با این تفاوت که زیر آن، نوشته adidas نیز وجود دارد.

 

 




موضوع مطلب :

یکشنبه 91 فروردین 13 :: 3:22 صبح
<   1   2   3   4   5   >>   >   
درباره وبلاگ


با سلام خدمت شما بازدیدکننده گرامی ، خوش آمدید به سایت من . این سایت با به روز کردن مطالب خود باعث می شود اطلاعات شما بازدید کننده گرامی ارتقا یابد لطفا برای هرچه بهتر شدن مطالب این وب سایت ، ما را از نظرات و پیشنهادات خود آگاه سازید یا از طریق فرم تماس سایت یا ازطرق ایمیل Amirmohammad.omumi@yahoo.com ما را در بهتر شدن کیفیت مطالب یاری کنید.
پیوندها
نویسندگان
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 11
  • بازدید دیروز: 111
  • کل بازدیدها: 2318685
فرم تماس
نام و نام خانوادگی
آدرس ایمیل
امکانات دیگر

فروردین 91 - از همــــــه جــــــــا از همـــــــه رنـــــــگ
پربازدیدترین مطالب

کد پربازدیدترین

کلیه حقوق این وبلاگ برای از همــــــه جــــــــا از همـــــــه رنـــــــگ محفوظ است